HERMIONA
Spolu s Ronom, Harrym, Ginny, Lunou a Nevillom sa vraciame na Rokfort, aby sme dokončili školu a získali vzdelanie potrebné pre naše budúce povolania.
Ja a Ron sme stále spolu. Bolo obdobie, keď sme nerobili nič iné, iba sa hádali pre zbytočnosti. Ale to je už našťastie za nami.
Ron sa zmenil. Zo začiatku som neverila, že to dokáže, ale on to dokázal. Prečítal niekoľko kníh, ktoré som mu odporúčila. Jednou z nich boli aj Dejiny Rokfortu a na moje prekvapenie zhodnotil, že je to celkom zaujímavá kniha. Rozhodol sa totiž, že tento rok sa bude usilovne učiť, lebo cez prázdniny mu prišiel list, že by ho nabudúci rok vzali do metlobalového družstva Osbournské osy. Podmienkou však je, že musí mať z každého predmetu najhoršie Prekonáva očakávania.
Pre Weasleyovcov je ťažké zmieriť sa s Fredovou smrťou. Pani Weasleyová sa rozplače pri každej zmienke o Fredovi. No najviac to vzalo Georga. Už to nie je ten večne vtipkujúci Georg ako predtým. Zavrel obchod a vrátil sa domov k rodine.
Ginny s Harrrym sú nerozlučná dvojka. Tak zaľúbených ľudí ako sú oni som ešte nevidela. Som rada, že im to spolu klape a vidno, že sa majú naozaj radi. Luna s Nevillom sú zvláštny pár, ale oni sú spolu šťastní a je im jedno, čo si o nich druhí myslia.
*
Sedíme v kupé Rokfortského expresu. Ja čítam knihu Čarodejníci po celom svete, vedľa mňa Ron listuje v knižke Metlobalové družstvá Británie a oproti nám sa Harry a Ginny rozprávajú.
,,Kde je Luna s Nevillom?“ spýtala sa Ginny vo chvíli, keď sa vlak pohol smerom k Rokfortu.
,,Videl som ich na stanici rozprávať sa s Čcho Čchangovou.“ povedal Ron.
,,Idem ich pohľadať.“ rozhodla som sa. Všetci traja prikývli a ďalej sa venovali svojim činnostiam.
Vyšla som na chodbu plnú študentov hľadajúcich voľné kupé. Predierala som sa pomedzi nich a rozhliadala sa, či niekde neuvidím Lunine plavé vlasy alebo Nevillovu mohutnú postavu. Uvidela som ich v jednom z kupé, okolo ktorých som prechádzala. Bola s nimi aj Čcho, jej prieteľka Mariette a nejaký bystrohlavčan, ktorého som nepoznala.
,,Vy nejdete ku nám?“ spýtala som sa ich.
,,Nie, tuto Denisa zaujali krčorohé chrapogoty. Myslím, že tu zostaneme celú cestu“ oznámila mi Luna.
,,V poriadku. Tak sa zatiaľ majte.“
Keď som sa vracala chodby už neboli také plné ako predtým. Práve som premýšľala nad tým, aké to bude vrátiť sa na miesto, kde pred pár mesiacmi zomrelo toľko nevinných ľudí, keď do mňa niekto vrazil. Bolo to dievča z chrabromilu. Zvláštne. že som ju nikdy predtým nevidela, asi je tu nová. Husté hnedé vlasy jej padajú do očí, a keď si ich odhrnula z tváre zbadala som výrazné zelené oči.
,,Oh, prepáč. Nemôžem nájsť voľné kupé. Vieš, som tu nová.“ povedala mi.
,,Myslela som si. Ak chceš, môžeš si sadnúť ku nám do kupé. Máme voľné miesto.“ navrhla som jej.
,,Ďakujem, už som si myslela, že budem celú cestu stáť na chodbe.“ zasmiala sa, keď sme sa vybrali smerom k nášmu kupé.
,,Inak, som Isabella, ale bola by som radšej, keby si ma volala Bella.“
,,Dobre, Bella. Ja som Hermiona. Chodila si do Bauxbatonsu?“
,,Áno, ale presťahovali sme sa do Londýna a na Bauxbatons by som to mala ďaleko.“
Keď sme vošli do nášho kupé chalani sa bavili o metlách a Ginny pozerala von oknom. Tá si Bellu všimla ako prvá.
,,Koho si nám to priviedla Hermiona?“ spýtala sa a chalani sa otočili ku nám.
,,Ahojte, som Bella. Hermiona povedala, že si ku vám môžem prisadnúť. Dúfam, že vám to neprekáža.“
,,Nie, to je v pohode. Ja som Ginny.“
,,Čau, Ron Weasley.“
,,Harry.“
Keď sa predstavil Harry Bella sa zatvárila prekvapene.
,,Nie si ty náhodou Harry Potter, ten hrdina?“
,,Áno, ale hovor mi prosím Harry. To oslovenie hrdina sa mi nepáči.“
Ani sa mu nečudujem, všetci ho hneď spoznajú. Veď, kto by nepoznal Harryho Pottera, čarodejníka, ktorý porazil najtemnejšieho čarodeja Lorda Voldemorta?
Keď prišla čarodejnica s občerstvením Ron si kúpil desať čokoládových žabiek a za päť minút ich mal všetky zjedené. To je celý Ron. My ostatní sme si nekúpili nič, lebo o chvíľu budeme na Rokvillskej stanici a v hrade nás čaká veľká hostina.
,,Neprezlečieme sa už do habitov?“ spýtal sa Harry, keď sa na obzore začali črtať obrysy Rokfortu.
Tak, toto je prvá kapitola. Neviem veľmi písať príbehy, ale začalo ma to baviť. Dúfam, že sa vám bude môj príbeh páčiť. Vopred ďakujem za každé prečítanie, hlas či komentár. Bola by som rada, keby ste písali aj komentáre, aby som vedela, čo si o mojom príbehu myslíte.
YOU ARE READING
Prečo ho milujem? (HP FF)
FanfictionHermiona sa spolu so svojimi priateľmi vracia na Rokfort, aby si dokončili vzdelanie. Spozná slizolinčana, ktorý ju na prvý pohľad nemá rád. Neskôr však zistí, že Justin nie je zlý a stanú sa z nich kamaráti. Po čase si uvedomí, že k nemu cíti niečo...