GINNY
Zajtra po raňajkách odchádzame domov a už sa sem ako študenti nikdy nevrátime. Harry bude po škole pracovať ako auror na ministerstve. Je rád, že zvládol skúšky a môže sa stať aurorom. Ja by som chcela pokračovať s Georgovým obchodom. Po Fredovej smrti ho Georg zatvoril, ale našťastie ho nepredal. Harry bude u nás bývať, dokedy si nebudeme môcť dovoliť zaobstarať vlastný dom. Rona prijali do metlobalového tímu Osbournské osy. Bol nesmierne rád, keď videl výsledky skúšok. Mal len dve prekonáva očakávania a to z dejín mágie a elixírov.
NEVILLE
Zajtra ráno ideme domov. Dokončili sme školu a už sa sem ako študenti nikdy nevrátime. Niektorí sa sem nevrátia už vôbec, ale ja áno. Na budúci školský rok budem novým učiteľom herbológie. Keďže budem Rokfortským učiteľom nemôžeme s Lunou bývať spolu. Nám to však nevadí, máme sa veľmi radi a vydržíme bez seba. Luna bude pracovať spolu s otcom na vydávaní Sršňa. Zajtra idem domov k starej mame, ktorá je na mňa nesmierne hrdá. Ide so mnou aj Luna, ktorá bude u nás celé prázdniny, lebo počas školského roka sa budeme vídať len zriedkavo. Takže sa na tieto prázdniny veľmi teším.
S ostatnými priateľmi sme sa dohodli, že sa počas prázdnin všetci niekoľkokrát stretneme.HARRY
Batožinu už máme vo vlaku. Rokvilská stanica je plná študentov z Rokfortu. Ponad všetkých sa týči Hagridova postava.
,,Poďme sa ešte rozlúčiť s Hagridom.“ povedal som Ronovi a Hermione.
Keď sme sa predrali pomedzi študentov až k Hagridovi, zjavil sa mu na tvári široký úsmev.
,,Budete mi tu chýbať.“ povedal.
,,Aj ty nám, ale sľubujeme, že budeme písať ako sa nám darí.“ povedala Hermiona.
,,Áno, a prídeme ťa čoskoro navštíviť. Neboj, nás sa len tak nezbavíš.“ povedal Ron.
Všetci traja sme Hagrida objali. Bolo vidno, že má slzy na krajíčku.
,,Tak sa majte.“
,,Ahoj.“
,,Ahoj.“
,,Ahoj.“ povedali sme a kráčali späť k Rokfortskému expresu, v ktorom sa naposledy odvezieme.
HERMIONA
V kupé, kde sme sedeli bolo hrobové ticho. Všetci premýšľali nad tým, čo na Rokforte prežili. Vyzerá to ako by to bolo včera, čo sme ako bojazlivý prváčikovia prvý krát vstúpili do Rokfortu.
RON
Nemôžem uveriť tomu, že sa už nikdy nevrátim na Rokfort. Spomínam si ako som prvý krát prišiel do hradu.
HARRY
Sedem rokov bol Rokfort mojím domovom a teraz sa tam už nevrátim. Bude mi to všetko chýbať. Teraz budem bývať u Weasleyovcov. Navrhla mi to Ginny. Spočiatku som nesúhlasil, no ona ma presvedčila. Veď, kde by som býval? Som naozaj nadšený, že sa mi podarilo stať aurorom.
HERMIONA
Z myšlienok ma vytrhlo spomaľovanie vlaku. O pár sekúnd sme úplne zastali na stanici King's Cross. Všetci sme v tichosti vystúpili z vlaku. Bella ku mne podišla a objala ma.
,,Budeš mi chýbať.“ povedala mi.
,,Aj ty mne, ale veď sa čoskoro uvidíme.“
,,Ja viem, ale to nie je ako v Rokforte, kde sme sa vídali každý deň.“
,,Máš pravdu. Ale lepšie, keď sa budeme stretávať aspoň raz za čas ako nikdy.“
,,Áno, máš pravdu.“
Ron ma tiež objal a povedal: ,,Teším sa, keď sa znova uvidíme.“
,,Aj ja.“ povedala som mu a on chytil Bellu za ruku a odišiel k Weasleyovcom.
,,Ginny, Harry bude mi chýbať vaša každodenná spoločnosť.“
,,Aj mne.“ povedala Ginny.
,,Budeme sa stretávať a písať si!“ povedal Harry prísnym hlasom.
,,Samozrejme, tak často ako len chceš.“
Chalani sa ešte lúčili s Justinom. Za ten krátky čas, čo sa poznajú sa veľmi spriatelili. Chalani sa dolúčili a pobrali sa von z nástupišťa. Justin podišiel ku mne, chytil ma za ruku a pobozkal ma.
S Justinom sme sa dohodli, že bude bývať u nás. Mojim rodičom to vôbec nevadí, dokonca sú radi, že som si našla chalana, s ktorým som šťastná.
Justin by sa chcel stať hráčom metlobalu za Kudlyovské kanóny. Rozhodol sa však, že s metlobalovou kariérou začne neskôr. Až keď budeme mať vlastný dom niekde na vidieku.
Ja by som chcela pracovať ako spisovateľka. Ale skôr odbornej literatúry. Chcela by som aj napísať nejaké návrhy na zmeny v zákonoch o škriatkoch a čarodejníkoch z muklovských rodín. Dať im viac práv, aby neboli odsudzovaní za to, aký majú pôvod.
Tak toto je posledná kapitola! :D
Dúfam, že sa vám môj príbeh páčil a ďakujem tým, čo vydržali až do konca. Viem, že sa mám ešte čo učiť, a tak vás veľmi veľmi veľmi prosím, aby ste napísali ako sa vám príbeh páčil či nepáčil.Vaša evuska! :-) :-D :-*
VOCÊ ESTÁ LENDO
Prečo ho milujem? (HP FF)
FanficHermiona sa spolu so svojimi priateľmi vracia na Rokfort, aby si dokončili vzdelanie. Spozná slizolinčana, ktorý ju na prvý pohľad nemá rád. Neskôr však zistí, že Justin nie je zlý a stanú sa z nich kamaráti. Po čase si uvedomí, že k nemu cíti niečo...