HERMIONA
Je druhý decembrový týždeň a vonku už nasnežilo. Zajtra sa ide do Rokvillu. Ležím ešte v posteli a rozmýšľam, kam zajtra v Rokville pôjdeme. Piatačky aj Ginny už spia, ale Bella je asi ešte hore.
Hovorila mi, že my sme jej prví ozajstní priatelia. Nechápem, prečo nemala priateľov aj predtým, veď ona je múdre, pekné a sebavedomé dievča.
Keď som zatvorila oči myšlienky sa mi rozutekali. Zastavili sa pri Justinovi. Od toho večera po zápase sme sa nerozprávali. Občas som si všimla, že sa na mňa vo Veľkej sieni pozerá. Myslím, že baby si to všimli tiež. Len dúfam, že si to nevšimol Ron.
Možno mala vtedy Bella pravdu, keď povedala, že sa mu páčim... Nie, určite sa mu nepáčim!
Onedlho som zaspala mysliac na Justina a nie na Rona.
Ráno, keď som sa zobudila som sa umyla a obliekla si teplé džínsy a sveter. Zišla som na raňajky, kde na mňa už čakali moji priatelia.
Keď sme sa najedli išli sme si pre bundy, čiapky a teplé šály a vybrali sme sa do Rokvillu.
Harry s Ginny a Neville s Lunou chceli ísť do kaviarne madam Puddifootovej. Ja som tam nechcela ísť, a tak sme aj s Ronom zamierili k Trom metlám. Tam sme si kúpili ďatelinové pivo a bavili sa o blížiacich sa Vianociach.
,,Kam išla Bella?“ spýtal sa Ron.
,,Povedala, že sa ide prejsť k škriekajúcej búde.“
,,K škriekajúcej búde?!“
,,Áno, chcela to tam vidieť.“
,,Ahojte, môžeme si k vám prisadnúť? Všade je už obsadené.“ spýtali sa nás siedmačky sestri Clavourové z bifľomoru.
,,Samozrejme.“
Amy a Heidi sú fajn. Výborne sme sa bavili. No Ron sa očividne pri nás nudil a do našej debaty sa nezapájal.
,,Ron, ak ťa to tu nebaví môžeš ísť niekam von.“
,,S radosťou.“ povedal s úškrnom, rýchlo má pobozkal na líce a odišiel.
RON
Ešte, že si Hermiona všimla, že ma to pri nich nebavilo, inak by som sa unudil k smrti. Ale kam pôjdem? Až teraz som si uvedomil, že okrem Harryho a Nevilla tu nemám žiadnych kamošov. Mohol by som ísť za Bellou. Áno, idem za ňou.
Bella je skvelá baba. Je pekná, áno, to musím uznať. No najviac sa mi na nej páčia jej oči. Má ich tmavšie ako Hermiona, také čokoládové...
Bol som takmer na mieste, keď som si všimol, že pri Belle stoja dvaja slizolinčania. Jeden ju držal a druhý do nej hádzal snehové gule.
,,Dajte mi pokoj!“ kričala, no oni ju nepočúvali.
,,RON!“ skríkla, keď ma uvidela.
Chalani sa otočili ku mne. Bol to Stanley s Parkerom. Bella využila ich nepozornosť. Stupila Parkerovi na nohu, utekala ku mne a skryla sa za mňa.
,,Ale, ale Weasley ďalšia frajerka? Kde si nechal tú humusáčku Grangerovú?“ spýtal sa Stanley a Parker sa začal smiať.
,,Tak môjmu dievčaťu hovoriť nebudeš!“ povedal som a siahol po prútik, no Bella mi chytila ruku.
,,Nie, Ron. Vykašli sa na nich!“
,,Ale no tak Ronaldík, neposlúchaj ju!“ skríkol Parker.
,,Poď, ideme.“ povedal som Belle a kráčali sme rýchlym krokom späť do hlavnej ulice Rokvillu.
BELLA
,,Vďaka, keby si nebol prišiel asi by ma guľovali dokedy by sa nemuseli vrátiť do hradu.“
,,Nie je zač. Ale aj tak nechápem načo si tam išla.“ povedal mi.
,,Nie je to jasné?! Ty si išiel s Hermionou, Harry s Ginny a Neville s Lunou a ja čo? Cítim sa pri vás ako piate koleso na voze.“
,,Ale my nechceme, aby si sa tak cítila.“
Ron je skvelý chalan. Je taký krásny. Tak trochu ho Hermione závidím. Má krásne prenikavé modré oči, ryšavé vlasy a vyšportovanú postavu.
,,Ja viem, že to nechcete. Kam to teraz ideme?“
,,Za Hermionou ku Trom metlám.“
,,Prosím ťa, nikomu nehovor to, čo som ti povedala.“
,,Neviem, čo myslíš?“
,,To o tom piatom kolese na voze.“
,,Aha, v poriadku.“
Hermiona už na Rona čakala pred v chodom.
,,No konečne! Bol si s Bellou?“
,,Áno, a má šťastie, že ma napadlo ísť za ňou.“
,,Prečo? Čo sa stalo?“
,,To je dlhý príbeh.“ povedala som.
,,Tak ti idem kúpiť ďatelinové pivo a môžeš mi ho porozprávať.“ ponúkla sa.
,,Dobre.“
Porozprávali sme jej s Ronom všetko, čo sa stalo okrem nášho rozhovoru. Potom, keď už bolo neskore sme išli späť do Rokfortu. Večer som v posteli premýšľala o tomto dni. Bol vážne skvelý. Samozrejme, až na tú guľovačku.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prečo ho milujem? (HP FF)
Hayran KurguHermiona sa spolu so svojimi priateľmi vracia na Rokfort, aby si dokončili vzdelanie. Spozná slizolinčana, ktorý ju na prvý pohľad nemá rád. Neskôr však zistí, že Justin nie je zlý a stanú sa z nich kamaráti. Po čase si uvedomí, že k nemu cíti niečo...