#19 Priatelia

63 7 0
                                    

HERMIONA

Dnes je prvá májová sobota a my môžeme navštíviť Rokville. Ron chcel, aby s nami išiel aj Justin. Som z toho nervózna. Justin je rád, že ho Ron pozval. Ako sa budú k sebe správať? Nechápem, prečo Ron chcel, aby išiel s nami. Keby sa spriatelili bolo by to fajn. No neviem si to predstaviť. Ron a Justin. To proste nejde.

RON

Keďže Justin chodí s Hermionou chcem, aby sme sa spriatelili. Neviem, či to pôjde, lebo ho v kútiku duše nenávidím. Prebral mi dievča a to mu nikdy neodpustím. No keďže je teraz Bella mojím dievčaťom mohli by sme s Justinom vychádzať.

Bellu mám veľmi rád. Zatiaľ sme o našom vzťahu veľmi nerozprávame. Ostatní vedia, že spolu chodíme a vidno, že Hermionu to veľmi teší.

JUSTIN

Bol som nesmierne prekvapený, keď mi Hermiona povedala, že Ron chce, aby som išiel dnes s nimi do Rokvillu. Mám obavy z toho, ako sa ku mne budú Hermioniny priatelia správať. Ani ich nepoznám, bohviečo si o mne myslia.

*

HERMIONA

V Rokville bolo super. Zo začiatku sa Ron na Justina iba mračil. No, keď Justin spomenul metlobal Ron začal rečniť o tom, že si myslí, že na skúškach dostane z každého predmetu najhoršie PREKONÁVA OČAKÁVANIA a to zanamená, že ho príjmu do metlobalového tímu Osbournské osy.

Chceli sme sa ísť prejsť po Rokville, ale chalani chceli stále kecať, tak zostali U troch metiel. Ja s Ginny, Bellou a Lunou sme sa išli teda prejsť.

RON

Justin je fakt super chalan. Ani som nečakal, že si budeme tak skvelo rozumieť. Prekvapujúco rýchlo sme sa spriatelili. Výborne sme sa všetci bavili. Justin si dobre rozumie aj s Harrym a Nevillom.

Keď sme sa vrátili na Rokfort, išli sme sa navečerať a rovno do postelí, lebo sme boli všetci unavení. S Bellou sme sa dohodli, že sa budeme spolu s ostatnými doobeda učiť a robiť úlohy, ktorých máme s blížiacimi sa skúškami čoraz viac. Poobede by sme sa chceli ísť prejsť a porozprávať.

BELLA

Keď sme si urobili všetky úlohy išli sme aj s ostatnými na obed.

,,Kedy pôjdeme na tú prechádzku?“ spýtal sa ma Ron šeptom.

,,Neviem. Hneď po obede?“

,,Čo tak o jednej?“

,,Dohodnuté.“

,,Hej! Čo si to tam vy dvaja šuškáte?“ zahriakla nás Ginny.

,,Dohadujeme stretávku.“ povedala som.

,,Aha, osamote?“

,,Áno.“

Po obede som si išla do izba oddýchnuť. Ľahla som si na posteľ a rozmýšľala o budúcnosti. Keď bolo za päť minút jedna hodina išla som sa prezliecť. Vyzliekla som si habit a obliekla som si čierne legíny a modrý top, lebo vonku bolo slnečno.

Ron ma už čakal v klubovni.

,,Ideme?“ spýtal sa.

,,Ideme.“

Kráčali sme opustenými chodbami, lebo všetci študenti boli vonku a užívali si slnečnú nedeľu. Zamierili sme k jazeru. Ešte som tu nebola, je to tu naozaj pekné. Také romantické. Kráčali sme popri sebe okolo jazera. Vtom ma Ron chytil za ruku. Zatiaľ sme sa veľmi nezblížili, tak ma príjemne prekvapilo, keď to urobil. Pozrela som naňho a on sa usmial tým svojim nádherným úsmevom. Nechápem, ako sa Hermiona mohla zaľúbiť do niekoho iného.

,,Rozmýšľal si už o tom, čo bude, keď dokončíme školu?“

,,Samozrejme.“

,,A čo by si chcel robiť?“

,,Ak by ma vzali do toho metlobalového družstva, tak by som hral metlobal.“

,,A čo náš vzťah?“

,,No, keď by som si zarobil nejaké peniaze, tak by sme si kúpili vlastný dom. Dovtedy by sme bývali každí u vlastných rodičov alebo ty u nás. Teda, keby si chcela. A čo ty? Aké máš plány?“

,,Bývala by som radšej u vás, samozrejme, ak by to neprekážalo tvojej rodine.“

,,Neboj, boli by len a len radi.“

,,Tak teda u vás.“

,,Dohodnuté.“

,,No a zamestnať by som sa chcela asi v nemocnici u Svätého Munga.“

,,U Svätého Munga?“

,,Áno, rada by som pracovala ako liečiteľka.“

,,Aha. Skvelé.“ povedal a zastavil sa pri malej lavičke, ktorá bola pri cestičke ku hradu.

RON

Sadli sme si na lavičku. Lavičku, na ktorej sme sa toľkokrát s Hermionou bozkávali. Lenže tá časť života je už za mnou. Teraz som tu s Bellou, ktorú nesmierne milujem. Pobozkal som ju a povedal: ,,Milujem ťa.“ Oči sa jej rozšírili od radosti.

,,Aj ja teba.“ povedala. Naklonila sa ku mne a začala ma bozkávať, hneď som sa k nej pridal.

A tak sme spolu strávili krásne nedeľné popoludnie.

Prečo ho milujem? (HP FF)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz