"Saçların dağılmıştır, mahmursundur.
Kim bilir ne güzel görünürsün sevgilim,
Bir sabah vakti kapıyı çalsam,
Uykudan uyandırsam seni."
****
Ayşenur'un mesajından sonra Yiğit müsaade isteyerek kenara ayrıldı. Bu Zeynep'i daha da meraklandırıyordu. Yiğit neler olduğunu öğrenmek için Ayşenur'u aradı. Gitarist arkadaşlarından birisi yakını hastalandığı için gelemeyeceğini söylemiş. Yiğit bunun çokta sorun olmayacağını düşündü. Kendisi çalabiliyordu sonuçta.
Meraklı gözlerle Yiğit'e bakıyordu. Ondan bir açıklama bekledi ama neyin açıklaması. Kim olarak?
Yiğit bir şey söylemeyince oda sormadı. Ama meraktan deli oluyordu. En sonunda Pandoraya geldiler. Cafe çok yoğun denmeyecek kadar dolu. Her şey planlı programlı, herkesin haberi var. Bilmeyen sadece Zeynep. Oda zaten Ayşenur'u düşünüyor sürekli.
Onlar için ayrılan masaya oturdular. Garson geldi ve menüleri bırakarak ayrıldı. Zeynep boş boş menüye bakıyordu. Yiğit bir şeyler yiyelim mi diye sordu.
"İnsanda iştah bırakıyormuş gibi birde" diye düşünerek Zeynep, ben bi soda alayım dedi masaya gelen farklı bir garsonahazmı kolaylaştırır düşüncesiyle . Yiğit bende bir kola alayım o zaman dedi ve garson notlarını alarak masadan ayrıldı.
Y: Beğendin mi Pandorayı?
Z: Hmm evet hoş bir yermiş.
Y: İyisin dimi ?
Z: İyiyim ya bir şeyim yok.
Y: Ne bileyim bana öyle geldi heralde.
Z: Hmm evet.
Derken bile sesinde ki tınıdan anlaşılıyordu kızgınlığı. Ama Yiğit az sonra olacaklara kendini odaklamış Zeynep'in şuan ki tavrının geçeceğine kendini inandırıyordu.
Bu sırada içecekler gelmişti. Yiğit'in gözleri sahneyi ayarlamaya çalışan arkadaşlarındaydı. Planına göre ilk önce arkadaşları şarkı söyleyecek daha sonrasında Yiğit sahneye çıkıp Zeynep'e onun en sevdiği şarkıyı söyleyecekti.
Bir kaç parça bir şeyler yedikten sonra Yiğit konuşmaya başladı.
Y: Canlı müzik sever misin?
Z: Sevmeyen var mıdır ki
Y: Senelerdir buraya gelirim sahibi çok tonton biridir.
Z: Öyle mi, diyerek gülümsedi.
Y: Evet istersen tanıştırabilirim senide
Z: Hmm olabilir
Yiğit arkadaşlarına bakıp onayladıktan sonra onlar şarkıya başladılar. Kendisi de hazırlanmaya çalışıyordu. Sonuçta ilk defa sahneye çıkmayacaktı. Ama aşırı heyecanlıydı. Arkadaşları şarkıya başladılar. Sürekli su içiyordu. O sıra Ayşenur'a baktı. Elinde kamera masayı çekiyordu. Yiğit sinyal gönderdi belli oluyor diye. Oda hafif indirerek çekmeye devam etti.
Zeynep sonra tuvalete gitti. O sırada garson masayı temizledi. Yiğit Ayşenur'a dönerek zamanın geldiğini belirtti.
Zeynep geldi ve masaya oturdu. Yiğit masada yoktu. O da bu sırada telefonu açarak gelen bildirileri incelemeye başladı. Kızlar yine konuşmanın önünü alamamış anlaşılan. Neyse daha sonra katılırım diyerek watsodan çıkış yaptı. Bir kaç arama gelmişti. Onlara bakınıyordu.Kafasını kaldırdı etrafa bakındı Yiğit'i arıyordu gözleri. O sıra müziğe giriş yapılmıştı.
Şarkıyı girişinden direk tanıdı. Ve o Umut Kaya'nın en sevdiği şarkısının başlangıcı kulağında çınladığını fark etti. Durulup sahneye baktı.
Kafasını kaldırdığında sahnede gitarını konuşturan Yiğitten başkası değildi.
Müziğin ilerleyişini dinledi. Gözlerini ayırmadan onu izliyordu. Ah Ece ah ağzımdan laf almak içindi he. En sevdiği şarkıyı Yiğit'in sesinden.
Ve Yiğit şarkıya giriş yaptı.
"Elini son defa yanağıma koy
İstemiyorsan giderim giderim
Serin bir sonbahar akşamında söz
İsmini unutur silerim silerim "
Dedikten sonra Zeynep kendini tutamamıştı. Ne zaman dinlese gözleri dolardı. Sevdiği adamdan dinlemek daha bir etkili olmuş olacaktı ki durduramamıştı kendisini.
"Eğer bir masal perisi
Girerse rüyalarına
Öldü dersin gül güzeli
Tılsımı kaybetti "
Oturduğu yerden gözlerini ayırmadan onu izliyordu. Yiğitte bir an olsun Zeynep'ten ayırmıyordu gözlerini.
"Uğruna döktüğüm gözyaşlarım için
Yağmurdan özür dilerim dilerim
Kuruttuğun kızıl gülleri alıp
Senin için senden geçerim
Tuttuğun kalem olsa yüreğinin elleri
Yine bana yasla bebeğim bebeğim bebeğim... "Bitirdikten sonra herkes alkışladı. Yiğit sahneden inerek Zeynep'in oturduğu masanın yanına geldi. Oda ayağa kalkıp ona doğru ilerledi. Karşı karşıya gelince gözlerine uzun uzun baktı ve ellerinden tuttu Yiğit. Sonra ellerini yüzüne doğru yaklaştırıp baş parmaklarıyla gözyaşlarını sildi. Daha sonra sarılarak saçlarının kokusunu içine çekti.Zeynep de Yiğit'in beline sarıldı. Sanki aradığı huzuru bulmuş gibiydi. Karnında sevinçten kelebekler uçuşuyordu. Birbirine sıkıca sarıldılar.
Bu da Zeynep&Yiğit ilişkisi için temel atma gibi bir şey oldu..
Acaba birbirini bu denli seven gençlerimiz anlık mı yoksa uzun soluklu bir ilişki yaşayabilecekler miydi?
Bakalım, görelim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklımda Aşk Var
Romanceİlk ders: Aşk ve Üniversite "Ne dediysem bir bir hepsi çıktılar Üzerimden güldü geçti martılar Bu aşk böyle yürümez sandım İçime kapandım Soğudum soğudum soğudum ısıttı şarkılar"