Uzun zamandır hissetmediğim bi duygu. Okuldan çıktım aklımda o, yoldayım aklımda o, eve geldim yine aklımda. Bakışları çıkmıyor aklımdan. Beni etkileyebilen en önemli şey bakışlardır. Eğer gözlerine baktığımda heycanlandırabiliyorsa, olmuştur benim için.
Yiğit...
Gün boyu bakışları çıkmadı aklımdan. Acaba oda beni farketmiş midir diye düşünmekten başıma ağrılar girdi. Yahu tamda sınav zamanı aklımı kurcalamak olcak iş mi ki.
Eve gider gitmez tivitıra girdim. Adını biliyor olmak bi nebze rahatlatıyor beni. Direk olarak Ece'nin hesaba girip takipçilerine baktım. Yiğit, yiğit, yiğit heh iste orda Yiğit Usta.Profiline girdim direk. Attığı tivitleri okudum, neredeyse bir yıllık tivit okumuştum. Daha sonra fotoğraflarında gezinirken buldum kendimi. Ah Ece sende olmasan....
Off ne yapıyorum ben çalışmam gereken yığınla sınavlar varken hemde. Bir yanım kalk zeynep çalış diyor diğer yanım daha bakmadığın bir sürü fotoğraf var diyor. Ah şuan kendimle çelişki içindeyim en azından kızlara anlatmalıyım.
Sabah ders dokuzdaydi. Ders çıkışı Cafe Gardena geçtik biz. Ece erkek arkadaşı Çağrı ile gittiler, kendimi aldatılmış gibi hissediyordum. Neyse Ece gitti bizde cafede otururken mühendislik fakültesinden arkadaşım Hakan geldi. En sevdiğim best arkadaşlarımdan birisidir kendileri. Hakanla biraz sohbet ettik, yine projelerle, sitelerle uğraşıyordu. Clapost adında bi sosyal medya uygulaması yapmış, durur muyum açtım hemen bi hesap. Yerli Bill Gates'imis efendimisss. Yakında yazılımla dünyayı ele geçirecek olan adam.
Sonra Hakan dersim var dedi, kalktı. Bende malum konuyu açmak üzere kızlara döndüm.
kızlara size söylemem gereken bişey var diyince herkesin odak noktası oldum bi anda. Bu konuları açmakta hep sıkıntı yaşamışımdırTüm meraklı gözler üzerimdeyken daha fazla bekletip saldırıya geçmeden önce onlar, başladım ben anlatmaya.
+Şey nasıl desem ya ben birinden hoşlanmaya başladım galiba sanırım emin olamadım, derken kızarmaya başladım.
Sonra kızlar hep birden oha kim, biz tanıyor muyuz, nereden, okuldan mı, hadi kuzum anlatsana diye teker teker başladılar söylenmeye.
Bende, hani dün Ece masaya bi tanıştırmak için arkadaşıyla geldi ya- Yiğit miydi ?
+ Evet evet, dedim heycanlı bi şekilde.
- Valla çocuk masaya geldi, direk sana odaklandı.
+ Gerçekten mi ?
- Bize şöyle bi gülümsedi sana bakakaldı.
+ Siz masaya gelmeden önce gördüm onu. Tam kalktı gitti diye üzülürken Ece'nin yanında gördüm.
- Umalım iyi şeyler olsun.
Derken o sırada cafeden içeri Yiğit girdi. Kalbim hızlı bi şekilde atmaya başladı. Önce bi baktım sonra umrumda değilmiş gibi kafamı çevirdim. Ah bu huyumdan nefret ediyorum. En çokta umrumda olanlara yapıyorum bunu. Ama kesinlikle istem dışı. Ece yok diye uğramadı masaya.
Hem neden uğrasın ki. Bi sebebi yokken. Of bunu söylerken sanki çorbama üç çorba kaşığı pul biber doldurmuşta yarısını içmiş gibi yanıyordu içim.
O sırada Ecem yanıma yaklaştı ve "ee stalklamışsındır sen çocuğu bişey bulamadın mı" dedi.
+ Araştırmacı soruşturmacı ruhum durur mu benim, Twitterdaki hesabını buldum.
- Aç bakalım bi karakter analizi yapalım, kimmiş nasıl biriymiş.
+ Ben akşam derin derin inceledim. Zaten fotoğraflarına bakmaktan sınava da çalışamadım
+ Ee takip etmiyormuşsun?
- Yok be kuzum ya manyak mısı... dememle Ecem'in takip et butonuna basması bir oldu.
Elim ayağım titremeye başladı.
+ Oha naptın ay nasıl ya, Ecem naptın yıktın beni resmen. Tabu mabu kalmadı bende. Olamaz. Nasıl ya. Ay avuçlarım terledi. Ecem ölüm fermanımı yazdın Eceeeğmmm
-Ay kuzum bi sus bi dur ya, nolucak sanki
+ ne demek noluca.... derken geri takip bildirimi geldi. Aahhh Ecem bunu nasıl yaparsınnn....
***
Akşam eve kendimi nasıl attım bilmiyorum.Ecemin takip kaosundan sonra cafeden nasıl çıktığımı hatırlamıyorum. Aklıma geldikçe kalbime ağrı giriyordu. Oturup ders çalışayım diyorum. Bir paragrafı on defa okuduğumu hatırlıyorum. Kendime gelemedim bir türlü.
Arada uygulamaya giriyorum. Acaba oda benim hesabımı inceliyor mudur? diye düşünürken anasayfayı yeniledim ve Yiğit'in tivit attığını gördüm.
"Sinir bi insana bu kadar mı yakışır ki ... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklımda Aşk Var
Romanceİlk ders: Aşk ve Üniversite "Ne dediysem bir bir hepsi çıktılar Üzerimden güldü geçti martılar Bu aşk böyle yürümez sandım İçime kapandım Soğudum soğudum soğudum ısıttı şarkılar"