A-2 Teklif

235 18 1
                                    

Multimedyayı istediğiniz zaman dinleyin..





Siparişleri alıp yanlarına geri döndüm. Üzerimde bir çift göz hissedebiliyodum. O çocuğun baktığına kalıbımı basarım. Çocuğun kahvesini önüne koyacağım sırada arkamdan birinin çarpmasıyla kahve çocuğun üstüne döküldü. Eyvahh!! Derin şimdi bittin kızım sen. Gitti güzelim çocuk. Allah'ım sen yardım et. Çocuk kahvenin uzerine dökülmesiyle ayağa fırladı. Ben bi yandan özür dileyen gözlerle bakarken diğer yandan peçeteyle üzerini silmeye çalışıyodum. O sırada bileğimi tutup sıkmaya başladı.

"Ne yaptığını sanıyosun lan sen? "

"B-ben çok ö-özür dilerim"

Allah'ım niye kekeliyorum ben. Off bileğim moraracak hayvan. Ayy valla gitti bileğim.

"Patronunu çağır bana"

Niye kükrüyosun oğlum sanki isteyerek oldu. Çocuklardan biri araya girince dikkatimi ona vermeye başladım.

"Doruk sakin ol kardeşim. Kız bilerek dökmedi arkadan biri çarptı "

Ağzına sağlık lan,sonunda benim yanımda olan biri çıktı. Çıktı çıkmasına da bu hayvan onu dinler mi dinlemez. Bileğimi daha da sıkmaya başladı.

"Sen sus lan. Bana.patronunu.çağır.dedim"

Bini pitrinini çiğir didim, bla bla bla. Hah bay ukala kendini beğenmiş playboy bozuntusu. Kolumu sertçe ittirerek bıraktığında patronun odasına bileğimi ova ova gittim. Patronun odasına girip müşteriyle ilgili sorun olduğunu ve kendisini çağırmamı istediğini söyledim. Patron önde ben arkada çocukların olduğu masaya gittik. Çocuk bana ölümcül bakışlarını gönderirken, ben ona özür dilercesine bakıyodum. Patronun konuşmaya başlamasıyla kafamı yere eğdim.

"Efendim bir sorun mu vardı? "

"Siz garson seçerken güzelliğine mi bakıyorsunuz? Eğer öyleyse şu arkanızda duran kızın garsonluktan hiç bisey anladığı yok. Sıcak kahveyi üstüme döktü. "

Bi dakika o bana guzel mi demek istedi yoksa bana mı öyle geldi? Yok ya niye güzel desin ki? O zaman niye öyle dedi? Ben bunu niye düşünüyorum, daha önemli sorunum var. Kafamı sağa sola sallayıp düşüncelerimden sıyrıldım.

"Yanlışlıkla oldu çok özür dilerim "

"Hah yanlışlıkla olmus, bu kızın burada çalışması yanlış. Garsonluğu beceremeyen birinin size zararı dokunur"

"Çok haklısınız efendim derhal kovucam"

Ne kovuluyomuyum? Hayır, bu işe ihtiyacım var.

"Lütfen kovmayın, bu işe çok ihtiyacım var."

"Kovuldun!!"

Çocuğa baktığımda yüzünde memnun olduğuna dair bir gülümseme vardı. Gözlerim dolmaya başladı. Koşarak soyunma odasına gittim. Yere çöküp ağlamaya basladım. Kovulamam ben, benim paraya ihtiyacım var. Anneme ne derim? Nasıl geçiniriz? Benim acilen başka bir iş bulmam lazım. Hemen üstümü değiştirip odadan çıktım. O çocuklar hala orda oturuyolar. Bitanesi beni farketti. Diğerlerine kaş göz işaretiyle beni gösterdi. Hepsi bir anda bana döndüler. Onları aldırmayıp çıkışa doğru yürüdüm. Cafeden çıktığım gibi bir marketten iş ilanı bakmak için gazete alıp sahile yürümeye başladım. Yanımda araba durunca adımlarımı hızlandırdım. Biri bileğimden tuttuğundan durmak zorunda kaldım. Kim olduğunu görmek için kafamı kaldırdığımda cafede ki çocukla karşılaşmayı beklemiyodum. Ne işi var bunun burada? Niye peşimden geliyo? Çatık kaşlarla ona bakmaya başladığımda, bana yarım ağız gülerek bakıyodu. Sorunlu musun kardeşim? Niye pişmiş kelle gibi sırıtıyosun? Ne pişmiş kellesi Deriiin. Allah'ı var çok güzel gülüyo. Allah'ım sen günah yazma tü tü tü amin. Kolumu çekmeye çalıştığımda bırakmadı. Dayanamayarak aklımdaki soruyu sordum.

"Ne istiyosun?"

....

"Sana diyorum, benden ne istiyosun?"

"Seni"

"Nee!!"

Bağırınca yüzünü buruşturdu.

"Asistanım olmanı istiyorum "

"Saçmalıyosun. Kahveyi taşıyamıyorum diye işimden kovduran sendin şimdi de asistanın olmamı mı istiyosun? Dengesiz misin sen? "

"Anlamadın mı hala?"

Neyi anlamadım ben ya, bişeyi mi kaçırdım noluyo burda?

"Neyi? "

"Benim asistanım olman için kovdurdum. Ee ne diyosun asistanım olacak mısın? "

Ukala gelmiş bide asistanı olmamı istiyo. Hehe bende kabul ederim zaten. Şimdi bişey farkettim de bu mal hala benim bileğimi tutuyo. Hızla bilegimi elinden kurtardım. Ve cevabımı söyledim.

"Hayır"

"Ne kadar para istersen vericem"

Ne kadar istersem vericekmis. Asistan diyo. Ne kadar zor olabilir ki? Kabul mü etsem ki? Paraya da ihtiyacım var. Anneme bakmam lazım. Ortada annem olmasa kabul etmezdim ama onun için edicem. Ama önce bişeyi öğrenmem lazım.

"Niye beni istiyosun? "



------------------------

Selaaam.. ikinci bölüm nasıl olmuş? Okuyan cok az. Okuyanlara çok teşekkür ediyorum. Seviyorum sizii 😘😘😘

Asistanım  (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin