A-5 İlk İş Günü

239 12 0
                                    

Merabaaa 😂 Baya oldu yazmayalı, 2 haftadır sınavlar vardı ve yeni bölüm atamadim ozur dilerim, oylarınız ve yorumlarınız için de teşekkür ederim 😘😘

Multimedya: Derin



Derin'in ağzından;

Sabah filmlerde ki gibi kuşların cıvıltısıyla falan uyanmadım. Lanet olası alarmın sesiyle yüzüstü yere düşerek uyandım. Ah, ne kadar da güzel. Günün ilk şanssızlığını yaşadığıma göre güne başlayabilirim. Mumyalandığım pikeden ayrılıp ayağa kalktım. Pikeyi yerden alıp yatağa fırlattım. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü değiştirmek için dolabımın karşısına geçtim. İlk iş günü ve asistanlık olduğu için elbise giymek daha doğru olur. Dolabımdan siyah mini elbiseyi alıp uzerime geçirdim. Saçlarımı da açık bıraktım. Saate baktığımda yarım saatim olduğunu gördüm. Kahvaltı yaparsam geç kalacağım için kahvaltı yapmadan evden cıktım. Taksi çağırıp beklemeye başladım. Taksi geldiğinde binip adresi söyledim. Şirkete geldiğimiz de ücreti ödeyip taksiden indim.

Şirkete girdiğim de herkes beni süzüyodu. Onları aldırmayıp çalışanların birini durdurup Doruk'un odasını sordum. En son katta olduğunu öğrenip asansöre bindim. Odasının olduğu kata yaklaştıkça heyecanım kat kat artıyodu. Sonuncu kata geldiğim de asansörden inip odasının olduğu tarafa doğru ilerledim. Kapıyı tıklayıp içeriden "gir" sesini duyunca derin nefes alıp kapıyı açtım. Odaya girdiğim de Doruk elinde kâğıtlarla ilgileniyodu. Odanın ortasına doğru ilerleyip konuşmaya başladım.

"Merhaba"

Doruk sesimi duyunca kafasını kaldırıp bana baktı. Üstümü süzdükten sonra kaslarını çattı soğuk sesiyle;

"Geç kaldın. Ilk günden hemde. Sorumsuz birisin anladığım kadarıyla"

Kolumda ki saate baktığım da 5 dakika geç kaldığımı farkettim. 5 dakika geç kaldım diye bana sorumsuz mu dedi o? Sakın ol Derin, sakin ol. Sakinleş. Ilk günden kavga etme.

"Taksi beklerken geç kaldım. Arabam olmadığı için erken gelemedim"

"Hah, Burda ki herkesin arabasi mi var küçük hanim. Onlar da taksiyle ve erken geliyo, sende gelebilirsin"

Bu adama ne olmuş böyle. Dün başkaydı bugün başka. Isten atılmak istemiyosam susmam lazım.

"Peki, Özür dilerim Doruk Bey. Bir daha olmaz."

"Herneyse. Solunda ki kapının orda odan var. Halletmen gereken dosyalar var. Üstünde ki notta ne yapman gerekiyor yazıyor."

"Anladım. Kolay gelsin"

Dedikten sonra odama doğru gittim. Odaya girdiğim de gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Masa baştan aşağıya dosyalarla doluydu. Aman Allah'ım bu adamın amacı ne? Ayyy beni öldüresi var yetişin komşular diye bağırmak istesem de bağırmadım. Bu dosyaların arasında kaybolurum ben. Ellerimi havaya kaldırıp gözlerimi tavana diktim. "Yardım et Rabbim. Ölmek için çok gencim " tü tü tü amin.


Masaya gidip dosyaların üstünde ki nota baktım. Bilgisayara işlenmesi gerekiyormuş. Bi yerden başlamak gerektiği için sandalyeye oturup bilgisayarı açtım. Elime rastgele bir dosya alıp bilgisayara geçirmeye başladım.

Bu gidişle yetiştiremeyeceğim için hızlanmaya karar verdim. Yaklaşık iki saat sonra 3/4 'ünü bilgisayara geçirebildim. Karnımdan sesler gelmeye başladığında kahvaltı yapmadığım aklıma geldi. Öğle yemeğine daha bir kaç saat vardı. O zamana kadar dayanabilirim diyip işe odaklanmaya karar verdim.

Asistanım  (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin