A- 6 Uçak

231 11 9
                                    

 

Yeni bölüm, yeni olaylar. Umarım beğenirsiniz. Bir vote ve yorumu çok görmeyin. Teşekkür ederim 😍😍

Multimedya: Doğukan Dönmez











    Her insanın hataları olur. Kimileri öldürülerek öder. Kimileri yaşayarak. Peki ya ben yaptığım şakanın bedelini nasıl ödeyeceğim. Yaptığım o şaka yüzünden pişman olmadım değil..

  Dakikalardır gözlerim tavana dikili duruyorum. Doruk'un o tepkisi aklımdan çıkmıyor. "Bunu ödeyeceksin Derin Yılmaz" deyişi kulaklarımda yankılanıyor. Ne yapabileceğini, neler yapabileceğini düşünmeden duramıyorum. Bu kadar sinirlenmesine anlam veremiyorum. Ne düşüneceğimi de bilmiyorum.

  Telefonum yastığın altında titreyince yatağımda doğrulup elime aldım. Gizem tam zamanında aramıştı. Kafam biraz dağılır en azından.

   "Efendim"

   "Naber"

    "Iyi sen"

    "Iyi de sorun mu var sesin tuhaf"

    "Yarın gelince anlatırım. Sen niye aramıştın "

    "Öylesine neyse yarın görüşürüz o zaman"

   "Görüşürüz"

   Kendimi yatağa atıp pikeyi üstüme çektim. Gözlerim saatin erken olmasına rağmen yavaş yavaş kapanmaya başladığında uykunun beni esir almasına izin verdim.


Doruk'un ağzından;

  Derin'in yaptığını aklım almıyor. Bi insan iki tane dosya için böyle birşey yapar mı?
Ne iki tane dosyası kör müsün Doruk sirketin bütün dosyalarını yıktın kıza
Tamam biraz abartmış olabilirim ama onun bunu yapmaması gerekiyordu. Onun o çığlığını duyduğum da ki endişemi korkumu anlatacak kelimeler bulamıyorum. Ilk defa bi kız beni oyuna getirdi. Söz konusu Derin olunca sağlıklı düşünemiyorum.

  Telefonun melodisi arabanın içinde yükselince kimin aradığına bakmadan kulağıma götürdüm.

    "Ne var "

    "Telefon öyle mi açılır lan"

    "Noldu Berk"

    "Havaalanındayız almaya gel güzel kardeşim"

    "Tamam 15 dakika sonra oradayım"

     "Tamam"

   Rastgele bir şarkı açıp arabanın hızını arttırdım. Yaklaşık 10 dakika sonra havaalanındayım. Bekle yanında bi kız girişte bekliyordu. Doğukan Nerede acaba onun da gelmesi gerekiyodu. Arabadan inip Berk'lerin yanına gittim. Berkle erkeklerin tokalaşmasını yapıp kıza başımla selam verdim.

    "Doğukan Nerede"

     "Onun işleri var yarın gelecek"

     "Iyi"

     "Seni kız arkadaşımla tanıştırayım. Bu Kumsal bu da kardeşim"

    "Abisiyim memnun oldum"

   Lafım üzerine Berk gözlerini devirirken Kumsal içten bir gülümsemeyle karşılık verdi. Ama utandığı kızaran yanaklarından belli oluyordu.

Asistanım  (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin