1.

1.9K 59 3
                                    

Probudil mě budík. Bože jak já nesnáším budovu jménem škola.. Koukla jsem se na mobil měla jsem tam zmeškanou zprávu.

SecretBoy : Dobré ráno! Jak jsi se vyspala?

Protočím očima a jdu do koupelny. Vyčistím si zuby a opláchnu obličej. Nemaluju se. Protože by mi slzy celý make-up smazaly. Proč slzy? Nechtějte vědět. Ze skříně jsem si vytáhla bílé tričko a jeansy. Na zemi si vezmu tašku z postele seberu mobil a pomalu se vydám do školy.

Ve škole jsem šla rychle ke skříňkám a s potřebnými věcmi se nepozorovaně vydala do třídy. Zasedla jsme do poslední lavice. Se zvoněním přišla do třídy učitelka a začala vykládat kraviny. Nudou jsem málem usla ale probudilo mě pípnutí mobilu.

SecretBoy: Jsi tu?

SecretBoy: Proč neodepisuješ? :((

SecretBoy: Já budu smutnej!!

SecretBoy: Už jsem smutnej!! :'((

BlondAngel: Se zase nudíš?

SecretBoy: Jee ty jsi odepsala! :O

SecretBoy: Jo nudím! Náš profesor je uspávač hadů -.- 

BlondAngel: Naše učitelka je na tom podobně.. ://

SecretBoy:  Podle tvého profilu chodíš na stejnou školu jako já! :DD

BlondAngel: Nechceš rovnou můj životopis? O.o

Od mobilu mě vyruší zvonek. Seberu všechny věci a rychlím krokem jdu ke skříňce. Vyměním si učení. Na konci chodby se objeví Stylesova partička a tak hned prchám na záchody. Schovám se do jedné z kabinek. Slyším jak se otevřou dveře. Klepu se jako ratlík když mi v kalhotech pípne mobil. Kroky se blíží ke dveřím kabinky..NENENE!!!

Woooow :DD první díl je tady :OO Tak co na to říkáte?

Texting // Herrie // CZKde žijí příběhy. Začni objevovat