10.

1.2K 48 2
                                    


Ze psaní si s Michelinem mě vyruší bouchnutí dveří. Koule už je na nohách a běží se podívat. Já jí jsem hned v patách. 

"Ježiš pes!" zapiští mamka. Ouu sakra. Doběhnu do chodby, kde stojí mamka s dvěma krabicemi pizzy a vykuleně kouká na tu rezatou kouličku co sedí přední. 

"Perrie Louise Edwards! Proč přede mnou sedí to co sedí?!" vypískne. Máma nemá moc v lásce psi. 

"Mamí! Našla jsem ho v příkopu v krabici! Nemohla jsem ho tam nechat!" vzala jsem si kuličku do náruče. 

"A proč jsi to neodvezla do útulku? Víš jaký mám názor na psi a na ostatní zvířectvo!" rozejde se do kuchyně. 

"Protože jsem si psa vždy přála a ty jsi mi ho nedovolila! A dělal mi tu aspoň společnost, když jsi byla pryč!" prsknu. 

"Víš, že za to nemůžu! A ty nemáš kamarády, že potřebuješ tohle?!" ukáže na kuličku. Né mami nemám kamarády! Mám jí chuť to vykřičet do obličeje ale nemůžu! Máma by to zase řešila všemi nejhoršími způsoby. 

"Mám ale moc dobře víš se bojím tmy! A to že jsem tu v noci sama mi na jistotě nepřidá!" jo je mi osmnáct a bojím se tmy...dlouhá historie.

"Promiň ale někdo vydělávat musí! Tvůj otec nenechal závěť, takže nevím co mám řešit dřív! Kdyby byla napsaná tak tu otřesnou práci dělá někdo jinej a né já!" no to snad né! 

"Ty do toho budeš tahat tátu? Fakt jeho? To nemyslíš vážně!" rozkřiknu se. Vyběhnu schody převlíknu se do tepláků, trička a mikiny. Vezmu kuličku do náruče. Mobil jsem si dala do kapsy. Dole jsem si nazula boty a vyběhla ven. Máma na mě ještě něco řvala ale to mi bylo jedno. Běžela jsem na moje nejoblíbenější místo v lese.

BlondAngel - Už tu nechci být..

SeacretBoy - Co proč? 

BlondAngel - Proč mi máma musí život pořád připomínat minulost? A kazit přítomnost...

SeacretBoy - Co se stalo? Hlavně nedělej žádný kraviny! 

BlondAngel - Máma si myslí že mám kupu kamarádů... Přitom mám jenom tebe a to tě ani neznám! :( 

SeacretBoy - A co se stalo? 

BlondAngel - Máma mi nechce dovolit zvíře. Jenže když jsem jí řekla, že bych chtěla někoho kdo byl se mnou a nebyl by pořád v háji, tak vytáhla mého tátu....

SeacretBoy - On s vámi nežije?

BlondAngel - Měl před půl rokem auto nehodu... nepřežil to..  

SeacretBoy - Ooou to je mi líto..  :/

BlondAngel - Jo to mě taky... :(( Hrozně mi chybí! Byl jediný kdo mi rozuměl... 

SeacretBoy - Nejradši bych tě uzavřel v objetí...

BlondAngel - Proč bys to dělal? 

SeacretBoy - Nesnáším když jsou lidi kolem mě nešťastní hlavně ti které mám rád...

SeacretBoy - Vím, že se neznáme...ale mám pocit že ti můžu věřit. Miluju psaní s tebou...Skoro skáču do stropu když mi napíšeš... Prostě tě mám rád...

To mě zaskočilo. Jak rád? A proč mám v sobě divný pocit? Mám ho taky ráda? Ale vždyť se neznáme to je blbost! Ale proč mám ten zvláštní pocit... pocit štěstí? Tyhle slova jsem neslyšela už hodně dlouho.

BlondAngel - Taky tě mám ráda...  

***

Huu nová kapitola :33 Chudák Pezz :(( a Harold se nám začíná klubat v lepším světle :D 

Texting // Herrie // CZKde žijí příběhy. Začni objevovat