6.

1.3K 48 2
                                    

Pohled Perrie

Ráno jsem se probudil s vlasama v puse a slinou přes půl polštáře. Fuj! Vyndala jsem si vlasy a posadila se. Ze stolku jsem si vzala mobil. Jedna nepřečtená zpráva.

SeacretBoy - Dobrou Angel :*

Jen protočím očima. Pomalu jsem si stoupla. Kotník se ozval ale není to taková bolest jako včera.

"Aspoň něco." zamumlu a vydám se do koupelny. Opláchnu si obličej a z vlasů si udělám drdol. Dopajdám se do kuchyně kde si beru jogurt. Sednu si na pult a houpu nohama.

"Co budu asi tak dneska dělat?" normálně si povídám sama se sebou. Stejně to nikdo neslyší tak co. Rozhodla jsme se že si vyrazím na výlet.  S tímto nápadem se uspokojila každá část těla teda až na kotník. Ten jsem si stáhla obvazem. Oblékla jsem si černé jeansy s dírami na kolenách, šedivý crop top a k tomu červeno-černou košili.

Ještě jsem se v koupelně namalovala po hodně dlouhé době a dala jsem si místo pecky do nosu kroužek. Vypadala jsem jako úplně jiný člověk. V předsíni jsem si nandala bílé tenisky a oblékla jsem si bundu. S batohem na zádech jsem zamkla a vydala se do garáže, kde stála moje láska.

Můj bílí skůtr, který jsem dostala od táty. Je to to jediný co mi po něm zbylo. Otočím klíčkem a garáží se rozlehne úžasný zvuk. Nasadím si helmu a nasednu. Pomalu se rozjedu před vrata. Počkám až se zavřou a potom jsem vyrazila směr Manchester.

Po hodině úžasné jízdy zastavím u pro střed města. Zaparkuji a zakóduji skůtr aby mi ho někdo nešlohnul. Z hlavy si sundám helmu, kterou strčím do batohu a pročísnu si vlasy.  Šla jsem po náměstí a užívala si přítomnosti lidí. Zašla jsem se podívat do pár krámků, kde jsem si něco koupila a potom jsme to zakotvila v jedné mé oblíbené cukrárně.

Koupila jsme si čokoládový dortík a latte. V kapse mi začal vyzvánět mobil. Mamka.

"Ahooj miláčku!" "Ahoj mami." "Jak se máš?" "Dobrý zrovna jsem v Manchestru co ty?" "Já toho mám plný zuby a už se těším na zejtra až přijedu a lehnu si do své postele." "Tak se vrať co nejdříve." "Neboj zejtra jsem doma. Měj se hezky a jeď opatrně. Mám tě ráda." "Taky tě mám ráda." ukončím hovor.

Opřela jsem se o opěrátko a koukala se na rozsvícený display. Najednou mi mobil znovu zavibroval. Po otevření zprávy jsem zjistila, že není jedna.

SeacretBoy - Dobré ráno :)) jak jsi se vyspala?

SeacretBoy - Angel jsi tu? :O

SeacretBoy - Ty se se mnou nebavíš? :((

Texting // Herrie // CZKde žijí příběhy. Začni objevovat