Pohled Perrie
Přijde mi to jako sen. Chci se probudit ale nejde to... Je to realita, která je čím dál tím více nesnesitelná.
Pořád nemůžu uvěřit, že jsem si celou dobu psala s Harrym Stylesem! Vždyť ten co mi psal byl milý, vtipný no prostě normální!
Je fakt že se Styles teď pár měsíců choval divně. Vyhýbal se problémům, vyhýbal se Taře a Caře, chodil normálně do školy... To jako kvůli mě? To je kravina!
Jak to že jsem ho nepoznala pod tou maskou?! Zelené výrazné oči, úsměv s roztomilými dolíčky a chraplák, který má jenom on... Opravdu jsem pomyslela že má roztomilé dolíčky?
Takový úžasný večer to byl. Probíhal báječně, měla jsem konečně pocit, že mám někoho kdo mi rozumí. Někoho komu se můžu vypovídat a nikomu to neřekne. Někoho kdo mě rozveselí úplnou blbostí. Ale všechno hezké jednou končí.
Možná jsem to skončila já ale divíte se mi? Byl to šok a zkrat v jednom...
Proč? Proč to nemohl být někdo normální! Proč nemůžu být chvíli šťastná? Udělala jsem někomu něco tak hrozného, že mi to posílá i s úroky?
Nejvíce mi vrtá hlavou jestli se přetvařoval se? To co mi psal...byla to pravda? Nebo to byla nějaká pitomá hra na kterou jsem mu skočila? Nevím co si mám o tom všem myslet..
Jsou tři hodiny a já sedím na parapetu s čajem. Zabalená v dece a přemýšlím. Nemůžu z toho spát. Skoro už nic nechápu...
Vezmu si papír a tužku měsíc mi pomáhá jako lampa. Potřebuji se vypsat ze svých pocitů. Už nemám sílu je v sobě držet.
Jedno vím jistě neřeknu mu kdo jsem. Nikdy se nesmí dozvědět, že jsem to byla já!
Stejně na to už všichni zapomněli... Nějaká popelka na plese byla každému víte, kde.. Zítra ve škole o ní ani necekne..
Kdyby jenom věděla................
***********
Konečně další díííl!!!! :D
Ano já ho dopsala! I když to je takový nic moc, tak to sem dám :)
• Tak co na to říkáte? :O Všichni jsou zmateni :D
• Lidičky a co škola? :D Já jsem totálně mrtvá :D a další prázdniny by se hodily :D
• Další věc je že jsme překonali hranici 2K předčtení <3 Děkujuuu mocc za vaši aktivitu! <3
ČTEŠ
Texting // Herrie // CZ
FanfictionJak dopadne když se spojí dva lidé, kteří jsou uvnitř stejní ale na povrch jiní.