26.

1.1K 46 3
                                    

Pohled Harryho

SeacretBoy - Proč jsi utekla?

Ano utekla mi. Když jsem vyběhl z hlavních dveří budovy už jsem jí nikde neviděl. Zmizela jako pára nad hrncem..

SeacretBoy - Utekla jsi kvůli tomu, kdo jsem?

Celý večer probíhal báječně a zkazil se sundáním debilní masky! Mělo mi být jasný že uteče! Kdo by chtěl mít něco společnýho se mnou... S největším děvkařem a sráčem školy.

SeacretBoy - Utekla jsi protože jsem Styles?

Její oči zářily měla v nich jiskřičky po celou dobu než jsme vešli do sálu. Najednou všechny pohasly a já neviděl radost ale překvapení, bolest, smutek, zděšení a zlost.

SeacretBoy - Znamenal pro tebe ten večer něco?

Pořád mám před očima, jak utíká do schodů a nahoře se ještě ohlídne. Oči má skleněné proto nemešká a utíká dál..

SeacretBoy - Lituješ toho, že jsi šla se mnou? Nebo hůř... že sis se mnou začala psát?

Jsou asi tři hodiny ráno. Je mi to jedno potřebuji na vzduch. Vezmu bundu, boty a vydám se k místu, kde se dokážu uklidnit a srovnat si myšlenky.

"Ahoj mami.." pozdravím, tak jako vždycky, když sem přijdu.

"Opravdu jsem, tak hrozný člověk?" zeptám se do prázdna. Setřu si slzu. Ano i člověk jako já brečí. Brečím, protože jsem odehnal člověk, který pro mě znamenal hodně. Nikdy jsme nepoznal někoho jako je ona.

Že já debil jsem jí začal psát! Nemusel bych nic takového řešit! Jenže ta holka má něco do sebe! Před ní jsem byl svůj. Nemusel jsem nic předstírat.  Změnil jsem se za tu dobu a nevadí mi to. Ona je pro mě jako světlo na konci tunelu. Musím jí najít ať se děje cokoli!

SeacretBoy - Za tu dobu co si píšeme se mi změnil život. Ty jsi mi ho změnila.. Čím déle jsme si spolu psali tím více jsi mi přirůstala k srdci. Ty jsi mi dovolovala být tím kým nemůžu na veřejnosti. Miluji když si píšeme ať už je konverzace o čemkoli. Nevím jak ale zamiloval jsem se. Možná tomu nevěříš ale je to pravda a včerejší večer mě v tom utvrdil. Udělám všechno abych poznal, kdo je můj anděl....

*****

Konec..........

.

.

.

.

.

.

dnešního dílu :P :D

• Dneska krátký :((

• Tak tu máme pocity Harryho. :(( Chudák je celý zničený z útěku...

• Co si myslíte o útěku Perrie? Proč asi utekla? :/

• Děkuju moc za komentáře a vote! <3 Love it! <3

Texting // Herrie // CZKde žijí příběhy. Začni objevovat