25.

1.1K 48 7
                                    

"Perrie vypadáš úžasně." řekne mamka s úsměvem. Taky se usměji a koukám na sebe v zrcadle. Musím uznat že mi ty šaty opravdu sluší k tomu bílé lodičky. Vlasy jsem si nakulmovala a dala si trochu výraznější líčení i když nebude pod maskou vidět. Zabrní mi mobil.

SeacretBoy - V 9 pm na balkóně :* 

"Už jedem!" zakřičí na mě mamka. Kdy odešla? To jsem byla, tak mimo? Rychle jsem si vzala kabát a psaníčko. Pomalu jsem sešla schody. S mamkou jsme se vydali do auta. Po chvíli mě mamka vysadila u budovy, kde se ples konal. Rychle jsem nasadila masku a šla do budovy. V šatně jsem si nechala kabát a šla dál. Objevili se přede mnou velké dveře za kterými byla slyšet hudba. 

Když mě spatřili vrátní vykulili oči. Potom chytli rukojeti dveří a pomalým pohybem je otevřeli.

"Děkuju." usmála jsem se na ně a vešla. Objevila jsem se na balkónku ze kterého vedly schody k parketu. Přešla jsem blíž ke schodům abych se více rozhlédla. Všechno bylo sladěno do posledního kelímku na stole. Sáhnu do psaníčka abych zkontrolovala hodiny. 8:56 pm. Fajn stíhám.  Když jsem se koukla znovu na parket všechny oči byli přilepené na mě. Proč tak zírají? 

"Angel?" ozve se vedle mě. Strnu v pohybu. Pomalu se otočím k hlasu, který na mě promluvil. Vidím před sebou vysokou postavu, na sobě má černý oblek a bílou košili s černými puntíky. Vlasy měl ulíznuté dozadu a černou masku přes obličej. 

"Ano?" usmála jsem se. 

"Hrozně ti to sluší.." usmál se a tím mi ukázal dolíčky. 

"Děkuji." špitnu. Musím být celá červená! 

"Jdeme někam jinam? Tady jsme moc na očích." řekne a já se ohlídnu na parket. Všichni nás pozorují. Přikývnu a on mi nabídne rámě. Chytnu se ho a pomalu kráčíme dolů.  Nikdo z nás nespouští oči do doby dokud se neztratíme z dohledu. Projdeme kolem učitelů až do zimní zahrady. 

"Jsi roztomilá, když se červenáš.." usměje se. Bože ty dolíčky jsou tak roztomilé!!

"Nemyslím si." zakroutím hlavou a jdu k jednomu z oken. Z nebe začali padat sněhové vločky. 

"Ale jsi." přistoupí ke mě a otočí si mě jeho směrem. 

"Smím prosit?" natáhne ke mě ruku. Ze sálu se sem line hudba. 

"Ano." usměji se a chytnu ho za ruku, tak on mě. Druhou dá na pas. Tančíme do rytmu pomalé písničky. Ten pocit co cítím je úžasný. Přijdu si po dlouhé době v bezpečí. 

"Angel?" promluvil. Zvedla jsem hlavu protože je o dost vyšší. 

"Jo?" polknu. Má smaragdově zelené oči. Nikdy jsem takové neviděla...

"Jsem rád, že jsi přišla." řekne s pohledem upřeným na mě. Udělá se mnou otočku a zase si mě přitáhne k sobě. 

"Taky jsem ráda." zašeptám. 

***

Ani nevím, jak ale čas rychle uběhl a bylo dvanáct. To znamenalo oznámit krále a královnu plesu. 

"Koho typuješ na krále?" zeptá se mě, když jdeme do sálu. 

"Tebe." vypláznu na něj jazyk. Za tu dobu co jsme byli v zahradě jsem se dokázala uvolnit a normálně konverzovat. Potlesk pro mě!

"Zase vtipná co?" uchechtne se. Zakroutím nad ním hlavou. 

"Takže milý studenti. Jako každý rok tak i tento vyhlásíme krále a královnu. Bylo to velmi náročné protože máte všichni nádherné kostýmy ale i přesto jsme vybrali dvojici." řekne ředitelka. Vezme si od jednoho z učitelů obálku a pomalují otevře. 

"A titul krále získává záhadný princ!" řekne a reflektor se rozsvítí nad mým neznámým. Všichni začnou piště a tleskat. Já nejsem pozadu a trochu do něj strčím. Jen se zakroucením hlavy jde na pódium. 

"Gratuluji a můžete si prosím už sundat masku." řekne ředitelka. Povzdechne a pomalu si ji sundá masku. Moje pusa se otvírá do písmene O. 

"Tak dámy a pánové náš letošní princ je Harry Styles!" řekne ředitelka a já jako bych přestala dýchat. Já si celou dobu psala se Stylesem! Jsem tak mimo, že učitelka má v ruce druhou obálku.

"A královnou se stává princův doprovod popelka!" reflektor se rozsvítí nademnou ale to už nestojím na místě co jsem stála. Vybíhám schody a mizím odsud. Když vyběhnu schody ohlídnu se. Harry se prodírá davem a běží za mnou....

 ****

Woohuu!! Další díl tady!! :D 

• Tak co na to říkáte? :O Já jsem v šoku! Co to ta Perrie zase dělá!?? ._. 

• Doufám že se díl líbil! :D Jinak blížíme se ke konci :'(( 

• Děkuju moc za vote a komentáře <3 

Texting // Herrie // CZKde žijí příběhy. Začni objevovat