4.

1.5K 54 4
                                    

"Pitomej budík!" zaskučím a vylezu z postele. Ještě že už je pátek! Není mi pořád dvakrát dobře ale co nadělám. Musím do školy. V koupelně udělám hygienu. Vezmu si černé legíny a delší šedivý svetr. Posbírám všechny věci do školy a jdu do kuchyně. Tam si vezmu jablko a čtu vzkaz na lednici.

Zlatíčko musím odjet na víkend pryč. Opatruj se večer ti zavolám - máma :*

Jak nečekané. Protočím očima a jdu se obouvat. Hodím na sebe ještě bundu a vyrazím do školy.

Když zpozoruji partičku přidám do kroku. "Hej! Edwardsová!" uslyším pisklavý hlas Cary. Přidám ještě víc do kroku ale něčí ruce mě zachytí. "Ale kam pak?" zeptá se Louis. Jeden z vymytých hlav téhle partičky. Myslí si že je nejlepší, je kapitánem fotbalového družstva...

"D-do ško-oly." vykoktám. "A hele ono to umí mluvit." začal se smát chraplavý hlas. Ten bych poznala vždycky. Styles. Hlava těchto opičáků. "Tak co umíš ještě? Třeba počítat do deseti?" zašklebí se Styles. "Umím počítat i do tisíce narozdíl od tebe!" vyplivnu a v tu chvíli si uvědomím co jsem udělala za chybu.

"Tak ty budeš drzá?" zatáhne mě Cara za vlasy. Rychle zakroutím hlavou. "A ještě zapírá!" vypískne a zatáhne mě ještě víc. Díky bohu začne zvonit. "Teď máš štěstí ale počkej po škole.." zasyčí mi u ucha Tomlinson.

Hned jak dosednu s omluvou v lavici vytáhnu mobil.

BlondAngel - Proč mám pocit, že na tomto světě zbytečně?

Nevím co mě to napadlo mu to napsat ale stalo se. Zandala jsem si do kapsy mobil a zahleděla se z okna. Taky máte někdy pocit že jenom překážíte a nejradši by jste se uklidili někam pod zem? Já ho mám od jisté doby pořád. Máma na mě nemá už moc čas, táta mi umřel, sourozence nemám a mí příbuzní žijí v Irsku. Jsem na půl Ir a na půl Angličan. Zabrní mi v kapse mobil.

SeacretBoy - Proč si to myslíš? :O Mě to nepřijde..

BlondAngel - Nemám nikoho.. Kdybych odešla nikdo by si toho nevšiml...

SeacretBoy - Já bych si toho všimnul! Ani nevíš co bych dal za nepozornost...

BlondAngel - Vždyť mě ani neznáš.....

Zazvonilo a já se šla přemístit do jiné mstnosti. Takhle to šlo celý den. Mobil jsem si radši vypnula aby mě nerozptyloval od učení. Dala jsem si věci do skříňky a vydala se k zadnímu vchodu. Pro jistotu. Když jsem vyšla málem jsem omdlela když jsem narazila svalnatého těla Tomlisona.

"Kam jsi myslíš že jdeš?" dotáhne mě do pro střed hřiště a udělají kolem mě kolečko. "Domů.." zamumlám. "Tady je někdo úplně blbej.." zachechtá se Tara. "No já to nebudu.." zašeptám. "Co jsi to řekla!" strčí do mě Cara tak až dolítnu k Stylesovi. "Hej co do mě strkáš!" strčí do mě pro změnu on. "Hej!" zapiští Tara a strčí mě k Tomlinsonovi ten mě odstrčí na Stylese, který se uhne.

Dopadnu na štěrk. "Co ty špíno?!" kopne do mě Cara. "Včera ti to nestačilo?" kopne mě do břicha Tara. "Včera?" otáže se Harry. "Jo bambulo! Včera jak jsme se zdrželi tak to bylo s ní.." přejde k němu Cara a strčí mu jak do pusy. Bože z toho osloven mě je ještě blbějc. "Chtěla by jsi taky co?" klekne si ke mě Louis. Jen se vystrašeně dívám co udělá. "Ale víš co? Špíně jako jsi ty nikdo nedá." poplácá mě po tváři a znovu se postaví.

"Nečum na ně tak!" zasyčí Tara a kopne mě do kotníku. Hned se za něj chytnu. "A jak se říká do třetice všeho dobrého.." přijde ke mě Cara a uštědří mi dvě rány. S tímhle si všichni čtyři odejdou.

***¨

Domů se dokulhám až po nějaké době. Je to nehorázná bolest. Rovnou to vezmu k mražáku a vytáhnu pytlík s hráškem. Zabalím ho do utěrky a i s tím se dokulhám do obýváku na gauč. Schodu v tuto dobu nepřipadají v úvahu. Pustím si televizi. Z kapsy vytáhnu mobil a zapnu ho. Hned jak naběhne, naběhnou i zprávy.

SeacretBoy - Že tě neznám neznamená, že bych si toho nevšiml!

SeacretBoy - Možná tě neznám ale chci tě poznat! :))

SeacretBoy - Proč mi neodepisuješ? Ty nechceš? :((

SeacretBoy - Jsi tu? O.o

SeacretBoy - Fajn tak neodepisuj...

SeacretBoy - Proč mi neodepisuješ? :((

BlondAngel - Jsi na mě snad závislí? O.o

SeacretBoy - Už to tak vypadá :DD Rebel

BlondAngel - Ne spíš magor...

SeacretBoy - No dovol! -.- Za to se s tebou nebavím!

BlondAngel - Dovolím! Nebaví mě pořád dělat věci podle ostatních! Klidně se se mnou nebav nejsi první ani poslední....

Bože ten dokáže nasrat ani neví, jak rychle! Mobil hodím na stůl a dohopsám si do kuchyně pro něco k jídlu a k pití. Hned potom se vracím na svoje místo na gauči. Vezmu si mobil.

SeacretBoy - Né! Já to tak nemyslel :( Já si dělal srandu!

BlondAngel - Dost blbá sranda...

SeacretBoy - Promiň....jsem zvyklí, že lidi v mém okolí berou všechno ze srandy. Místo toho aby to brali vážně..

BlondAngel - Mám pocit, že to nejsou tvoji pravý kamarádi..

SeacretBoy - Asi máš pravdu... asi nejsou

BlondAngel - Tak proč se s nimi bavíš? O.o Podle toho jak píšeš nezdá se mi že by jsi je bral za přátele..

SeacretBoy - Neberu a ani nikdy nebral..Protože...

***

Tak tady to ukončím :DD Doufám, že se díl líbil :))

Texting // Herrie // CZKde žijí příběhy. Začni objevovat