Το αποτέλεσμα βγήκε και όπως ήταν σίγουρο εμείς ήμασταν οι νικητές και μάλιστα με μεγάλη διαφορά. Καλά και αυτοί οι κριτές δεν μπορούσαν να κάνουν τα στραβά τα μάτια ..? Μα τι λέω Θεέ μου, βρίσκομαι σε κατάσταση παραλογισμού! Σκεφτόμουν τι θα επακολουθούσε και ένιωθα απόγνωση και ανυπομονησία μαζί! Μόλις ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα, στο πρόσωπο του Άλεξ εμφανίστηκε ένα στραβό και χαιρέκακο χαμόγελο, ήξερε τι θα επακολουθούσε και χαιρόταν αφάνταστα..
- Χμμμ μάλλον νίκησα το στοίχημα. θα πρέπει να το ξεπληρώσεις.. , είπε με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο
- Ναι είδες.. είναι αναγκαίο να γίνει η πληρωμή ..? Εντάξει δεν ήταν κανένα σπουδαίο στοίχημα.. είπα προσπαθώντας να αποφύγω όλη αυτή την κατάσταση, έστω και τελευταία στιγμή..
- Μην μου πεις ότι φοβάσαι..Μια ολόκληρη Κεν να δειλιάζει ..? Τς τς τς δεν το περίμενα ποτέ αυτό.., είπε ειρωνικά
- Όχι γλυκέ μου δεν φοβάμαι, απλά βαριέμαι .. Αλλά αφού το θες, άντε να γίνει να τελειώνουμε..
- Ωωωω μην βιάζεσαι, όλα θα γίνουν σωστά .., είπε και ήπιε μια γουλιά από το ποτό του, χαλαρά καθισμένος στην θέση του ..Έπαιζε με τα νεύρα μου και το γνώριζε πολύ καλά αυτό..
- Χμμμ καλά.. είπα και ήπια μια γουλιά από το ποτό μου και προσπάθησα να ηρεμήσω.. Η ώρα περνούσε και αυτός καθόταν χαλαρός απολαμβάνοντας την μουσική και το ποτό του, ενώ εγώ καθόμουν σε αναμμένα κάρβουνα. Είχα πάει με πολλούς άντρες στην ζωή μου, αλλά κανένας μέχρι τώρα δεν μου είχε προκαλέσει τόση νευρικότητα. Ήθελα να πάω μαζί του, άλλωστε ποια δεν θα ήθελε αλλά το στοίχημα που ήταν στην μέση καθώς και η έλξη που ένιωθα για αυτόν τον άνθρωπο, έκανε τα πράγματα ζόρικα.. Καθώς ήμουν χαμένη στις σκέψεις μου, ένα χέρι με τραβάει και με σέρνει προς την σκηνή που είναι και άλλα άτομα και χορεύουν. Αμέσως αντιλαμβάνομαι ότι το χέρι που με τράβηξε ήταν ο Άλεξ, γιατί μόλις με άγγιξε ένιωσε όλο μου του σώμα να το διαπερνάει ένα ιδιαίτερο ρίγος. Αρχίσαμε να λικνιζόμαστε στον ρυθμό της μουσικής, μια ερωτική διάθεση άρχισε να πλανάται μεταξύ μας. Ένιωθα τα χέρια του καυτά να ακουμπάνε κάθε σημείο του κορμιού μου και καιγόμουν, δεν είχα ξανανιώσει ποτέ έτσι για άντρα. Τα σώματά μας είχαν κολλήσει το ένα με το άλλο, έλιωνα σαν κερί στα χέρια του.
- Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να φύγουμε, είπε με μια αισθησιακή φωνή και με τράβηξε προς το μπαρ.Πήραμε τα πράγματά μας και σαν κυνηγημένοι φύγαμε απ΄το club. Φτάσαμε μπροστά στην μηχανή του και μου έδωσε το κράνος του..
YOU ARE READING
Μια στιγμή.. Μια φωτογραφία
RomanceΜια ερωτική ιστορία γεμάτη ανατροπές, πάθη, έρωτα ανάμεσα σε έναν διάσημο και καζανόβα φωτογράφο και σε ένα διάσημο και πανέμορφο μοντέλο. Τι θα γίνει όταν θα συναντηθούν? Θα υπάρξει έλξη ή μίσος ? Και τι μυστικά κρύβει ο καθένας τους ?