[Μεριά αφηγητή]
Οι μέρες, οι εβδομάδες , οι ώρες και τα λεπτά περνούσαν και ή χημεία μεταξύ τους γινόταν όλο και πιο δυνατή, φοβούμενοι και οι δύο ότι η έκρηξη κάποια στιγμή θα έρθει! Και οι δύο κρυμμένοι πίσω από τον υποθετικό εκβιασμό, είχαν παραδοθεί στο πάθος , ένας πάθος που μέρα με την ημέρα φούντωνε όλο και περισσότερο! Ή Εμιλυ κάθε στιγμή που περνούσε ένιωθε όλο και πιο ερωτευμένη με τον Άλεξ χωρίς όμως να το παραδέχεται ούτε στον ίδιο της τον εαυτό!Απλά κρυβόταν πίσω από τον φόβο του εκβιασμού, ενός εκβιασμού που με το καιρό είχε ξεθωριάσει και ήταν απλά ή αφορμή για να είναι μαζί με τον Άλεξ! Από την αλλη ο Άλεξ ένιωθε ένα δυνατό σφίξιμο, ή καρδιά του για ακόμα μία φορά ειχε χτυπήσει δυνατά αλλά φοβόταν! Όχι δεν ήταν ο εκβιασμός, στο μυαλό του είχε χαθεί αυτή ή λέξη , άλλη η έλξη που είχε για αυτήν την γυναίκα! Ομως τον τρομοκρατούσε ή ιδέα να προχωρήσει κανονικά μαζί της, να κάνει δηλαδή σχέση, φοβόταν ότι για ακόμα μία φορά θα προδοθεί και κάτι τετοιο τον έκανε να διστάζει! Έτσι δύο άνθρωπο ερωτευμένοι, που το πάθος και ή έλξη τους ενωνε , δεν οαραδεχοντουσαν τα συναισθήματα τους από φόβο! Ο φόβος στις περισσότερες σχέση είναι ο χειρότερος εχθρός, κάνει δυο ανθρώπους να μένουν δεσμευμένοι με το σκοτάδι!Έτσι μία μέρα ο Άλεξ αποφάσισε να το σταματήσει όλο αυτό, έβλεπε ότι δεν μπορούσε να προχωρήσει όλο αυτό! Η έλξη για αυτήν την γυναίκα γινόταν ώρα με την ώρα μεγαλύτερη και αυτό τον έκανε να σκεφτεί ξανά τις επιλογές του! Έτσι αποφάσισε να δώσει ένα τέλος, ένα τέλος που θα στοίχιζε και στους δύο ειδικά σε εναν από τους δύο! Τα λόγια ήταν λιτά και απερριτα!
- Εμιλυ όλο αυτό πρέπει να σταματήσει, δεν έχει κανένα νόημα πια, βαρέθηκα!!,είπε ο Άλεξ στην Εμιλυ, με την δεύτερη να μένει με ανοιχτό το στόμα,δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που μόλις άκουσε!
-Τι εννοεις βαρέθηκες;
- Εννοώ ότι βαρεθηκα αυτό το παιχνιδακι,ωραιο ήταν όσο κράτησε αλλά μην το παρακανουμε κιόλας!!,είπε με άνεση ο Άλεξ , προσπαθώντας και ο ίδιος να πιστέψει αυτά που ξεστομιζε!
- και ο εκβιασμός; Τα αντίγραφά με τις ερωτικές σκηνές;
- Τα κατέστρεψα όλα , δεν τα χρειάζομαι πια. .
- Σωστά πηδηχτηκαμε, με εκμεταλλευτηκες και τώρα με πετάς σαν σκουπίδι..είπε ταραγμένη ή Εμιλυ
- Πρώτον δεν σε εκμεταλλεύτηκα και τόσο , δεν σε είδα και να μην το ευχαριστιεσαι! Δεύτερον δεν είχαμε σχέση Εμιλυ για να σε πετάξω όπως λες! Αλλωστε πιστευα ότι θα ήσουν ευχαριστημένη που σταματάει όλο αυτό και τα μπορείς να συνεχίσεις την ζωή σου όπως θες ...
DU LIEST GERADE
Μια στιγμή.. Μια φωτογραφία
RomantikΜια ερωτική ιστορία γεμάτη ανατροπές, πάθη, έρωτα ανάμεσα σε έναν διάσημο και καζανόβα φωτογράφο και σε ένα διάσημο και πανέμορφο μοντέλο. Τι θα γίνει όταν θα συναντηθούν? Θα υπάρξει έλξη ή μίσος ? Και τι μυστικά κρύβει ο καθένας τους ?