Έμιλυ
Έρχονται στιγμές στην ζωή που κάποια πράγματα δεν μπορείς να τα διαχειριστείς, κάποια στιγμή απλά παραδίνεσαι και αφήνεις τα πράγματα να εξελιχθούν όπως είναι χωρίς να σε ενδιαφέρουν οι συνέπειες. Η μητέρα μου όταν ήμουν μικρή μου είχε πει: «Είσαι πολλή όμορφη κορίτσι μου , εκμεταλλεύσου το!» και αυτό έκανα. Από μικρή σε διαφημιστικά, σε παρουσιάσεις παιδικών ρούχων και μεγαλώνοντας με σταθερά βήματα και οι γνωριμίες και όχι μόνο με κάποια άτομα με έφεραν εδώ που είμαι. Μην κοροϊδευόμαστε όλες εμείς τα διάσημα μοντέλα, έχουμε περάσει από πολλά κρεβάτια και όποια το αρνηθεί θα είναι η μεγαλύτερη ψεύτρα!
Η ζωή μου κυμαίνεται ανάμεσα σε χιλιάδες ντεφιλέ, κοσμικές εκδηλώσεις και στούντιο αλλά η νύχτα ανήκει σε εμένα, είναι οι προσωπικές μου στιγμές, οι στιγμές που χαλαρώνω και ταξιδεύω σε ένα δικό μου κόσμο, έναν κόσμο που θέση δεν έχει κανένας παρά μόνο εγώ .Έχω δοκιμάσει τα πάντα, δεν έχω παράπονο ,αλλά τώρα πια προτιμώ τα πιο ελαφριά, είναι και λόγω ηλικίας. Αστείο ε? Αν σκεφτεί κανείς ότι στα 18 μου έπαιρνα ηρωίνη λες και ήταν νερό. Παρόλαυατά και πέρα από την προσωπική μου ζωή , στην επαγγελματική είμαι άψογη, δεν έχω δώσει ποτέ αφορμή για τίποτα.
Αυτά αναλογιζόμουν καθώς ήμουν στην νιρβάνα μου, αν και για πρώτη φορά βρέθηκα εκεί χωρίς το κατάλληλο υλικό, μάλλον θα φταίει κούραση, ούτε που μπορώ ούτε και θέλω να το εξηγήσω. Καθώς χάζευα ένα βιβλίο , χτύπησε το κουδούνι της πόρτας. Φτου ρε γαμώτο, λίγη ηρεμία, μην βρω η γυναίκα. Είπα στην αρχή μήπως το αποφύγω, αλλά αυτό επέμενε και έτσι αναγκάστηκα να σηκωθώ να ανοίξω και τότε είδα την Νάντια να μπαίνει μέσα φουριόζα. Νάντια μάνατζερ μου και η μοναδική φίλη μου!
- Τι έγινε παιδί μου και έρχεσαι έτσι φουριόζα τέτοια ώρα?, αναρωτήθηκα εύλογα καθώς ξανακαθόμουν στον καναπέ.
- Σε μιάμιση ώρα από τώρα έχουμε συνάντηση εδώ στο σπίτι σου με τον Χρήστο Γιαννιά και τον Αλεξάντερ Μπράουν για την φωτογράφηση που θα γίνει για το ημερολόγιο 2015.. είπε ενώ εγώ αναλογιζόμουν τι είπε μόλις τώρα.. Φωτογράφηση? Μπράουν ?Όχι , όχι πλάκα μου κάνετε!
- Κάτσε και περίμενε, κάτι δεν κατάλαβα καλά, ποια φωτογράφηση και με ποιον φωτογράφο ?, ρώτησα ενώ ένιωθα να ανάβουν τα λαμπάκια!
- Είπαμε φωτογράφηση για το ημερολόγιο 2015 και φωτογράφος θα είναι ο Αλεξάντερ Μπράουν, τι δεν κατάλαβες?, είπε λες και ήταν το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο
DU LIEST GERADE
Μια στιγμή.. Μια φωτογραφία
RomantikΜια ερωτική ιστορία γεμάτη ανατροπές, πάθη, έρωτα ανάμεσα σε έναν διάσημο και καζανόβα φωτογράφο και σε ένα διάσημο και πανέμορφο μοντέλο. Τι θα γίνει όταν θα συναντηθούν? Θα υπάρξει έλξη ή μίσος ? Και τι μυστικά κρύβει ο καθένας τους ?