Έμιλυ..
Πως είναι δυνατόν να μου κάνει μια Ï„Îτοια Ï€Ïόταση..? Εντάξει το παÏαδÎχομαι μου άÏεσε το σεξ μαζί του αλλά να με εκβιάζει για να κάνουμε σεξ, από και ως που ?Αμ το άλλο Îχει καταγÏάψει την εÏωτική μας βÏαδιά? Καλά δεν ντÏÎπεται καθόλου από και ως που, δεν πεÏίμενα κάτι Ï„Îτοιο από αυτόν ..?Î’Îβαια Ï„ÏŽÏα για να λÎμε και του στÏÎ±Î²Î¿Ï Ï„Î¿ δίκιο μια καθαÏά εÏωτική σχÎση με τον Άλεξ, θα μποÏοÏσες απλά να το χαÏακτηÏίσεις ως εκδÏομή στον επίγειο παÏάδεισο! Ο άνθÏωπος απλά δεν παίζεται , είναι θεός στο κÏεβάτι, με όλη την σημασία της λÎξης..
- Αν δεν δεχτώ τί θα γίνει?.. Ïώτησα με θÏάσος..
- Τίποτα το σπουδαίο μωÏÎ, απλά όλα θα βγουν στην φόÏα και θα δει ο κόσμος πόσο καλή είναι η γλυκιά του Έμιλυ στο κÏεβάτι..Αυτό πως σου φαίνεται ..?, είπε ειÏωνικά
- Καλά πόσο μα πόσο απελπισμÎνος είσαι πια που εκβιάζεις για σεξ.. ?..
- Ωωω μα Îλα Ï„ÏŽÏα γλυκιά μου , δεν σε χαλάει καθόλου η Ï€Ïότασή μου, θα Îχεις σχεδόν σε καθημεÏινή βάση καθαÏÏŒ, ποιοτικό και άγÏιο σεξ στο πιάτο σου.. Δεν νομίζω να σε χαλάει και ιδιαίτεÏα η Ï€Ïόταση ... είπε θÏασÏτατα και μποÏÏŽ να πω ότι δεν είχε και άδικο..
- Και αυτό αν δεχτώ, λÎω αν δεχτώ, πότε θα σταματήσει ..?
- Πίστεψε με αυτό δεν είναι κάτι που θα το αποφασίσεις εσÏ.., απάντησε αμÎσως
-ΤÎλος πάντων αυτό θα το δοÏμε, ο μόνος λόγος που δÎχομαι είναι γιατί δεν θÎλω η καÏιÎÏα μου να στιγματιστεί από μια άτυχη στιγμή..
- Άτυχη στιγμή ακοÏω... ?
- Îαι άτυχη , αλλά για να ξεκαθαÏίσουμε κάτι, είμαι ελεÏθεÏη να κάνω την ζωή μου και οι μόνοι που θα ξÎÏουν για την συμφωνία μας θα είμαστε εμείς οι δÏο.., είπα Ï€Ïοσπαθώντας να φανώ όσο πιο πειστική και σίγουÏη μποÏÏŽ
- Δε διαφωνώ καθόλου με τους ÏŒÏους σου, ήÏθε όμως η ÏŽÏα να πεÏάσουμε από την θεωÏία στην Ï€Ïάξη , δεν συμφωνείς..?.. είπε Îχοντας με πλησιάσει Ï€Î¿Î»Ï ÎµÏ€Î¹ÎºÎ¯Î½Î´Ï…Î½Î±.. Ένιωθα την ανάσα του να μου καίει το δÎÏμα..
- Τι εννοείς?, τον Ïώτησα αν και ήξεÏα ακÏιβώς τι εννοοÏσε ..
- Ωωω Îλα Ï„ÏŽÏα που δεν καταλαβαίνεις.. είπε και χωÏίς καν να Ï€Ïολάβω να απαντήσω, άÏχισε να με βασανίζει κάνοντας αÏγÎÏ‚ και εÏεθιστικÎÏ‚ κινήσεις πάνω στα χείλη μου, με τα δικά του, χωÏίς όμως να με ακουμπάει πλήÏως.. Ένιωθα μια ιδιαίτεÏη ζÎστη και όσο συνÎχιζε ο Άλεξ με τα παιχνίδια του, τόσο η ζÎστη αυξανόταν.
ESTÁS LEYENDO
Μια στιγμή.. Μια φωτογραφία
RomanceΜια ερωτική ιστορία γεμάτη ανατροπές, πάθη, έρωτα ανάμεσα σε έναν διάσημο και καζανόβα φωτογράφο και σε ένα διάσημο και πανέμορφο μοντέλο. Τι θα γίνει όταν θα συναντηθούν? Θα υπάρξει έλξη ή μίσος ? Και τι μυστικά κρύβει ο καθένας τους ?