Bölüm..4..

75 7 2
                                    


2016.03.01_Salı

 Burak sandalyesinden kalkmadan önce uzunca bir süre omuzlarındaki ve kollarındaki kasları çalıştırmak adına esneme hareketleri yaptı.. Gece boyunca tezi üzerine araştırmalar yapmış, şimdi de şirketteki işleri yerine koymaya çalışıyordu..

Ofisinin, yere kadar uzanan ancak içini göstermeyen camlarından dışarıya bakmaya başladı.. Çalışanlardan birkaçı bahçedeydi.. Saatine baktı.. Birazdan bahçe kalabalıklaşırdı muhtemelen.. Öğle yemeği için ara verilecekti çünkü.. Cep telefonundan gelen mesaj sesiyle beraber masasına yöneldi.. Mesaja baktığında Efsun'dan olduğunu gördü..

"Merhaba.. Ben Efsun.. Abinizi ziyarete gidecektik ya, bugünün size uygun olup olmadığını sormak istedim.."

Burak düşünmeden cevapladı..

"Uygundur.. Ben zaten her gün gidiyorum.. Saat 14.30'da ziyaret saati başlıyor.. 14.00'de hazır ol.. Gelip seni alacağım.."

Telefonu yerine koydu.. Ardından sandalyesini bilgisayarına uzanabileceği şekilde masaya yaklaştırdı.. Bir saat daha çalışabilirdi..

Efsun'un "Tamam.."ının gelmesi on beş dakika sürmüştü.. Mesajı okuduktan sonra çalışmaya ara verip ajandasına bir göz attı.. Abisinin yanından ayrıldıktan sonra Efsun'la vakit geçirmeye vakti olup olmadığını bilmek istiyordu.. 15.00'de hastaneye en yakın restoranda ayarlanmış bir iş görüşmesi vardı.. Bu iyi değildi..

Kimle olduğunu kontrol etmek için sekretere telefon açması gerekti.. İleri alamayacağı bir görüşme olması biraz canını sıkmıştı.. Bunu düşünmekten vazgeçip eve gitmeye karar verdi.. Her ne kadar şuan hissetmiyor olsa da üzerindeki gömlek kokuyor olmalıydı..

###

Eve vardığında soluğu duşta aldı.. Duştan çıktıktan sonra fazla zaman kaybetmemek adına aceleyle giyinme odasına yollandı.. Ne giyeceğine karar vermesi çok uzun sürmedi tabii.. Zaten fazlasıyla düzenli ve plan dışı görüşmelere hazırlıklı biriydi..

Bordo renkli bir pantolon, üzerine gri kırçıllı bir ceket, içine siyah cepken ve beyaz gömlek.... Burak, bu kombinle ne kadar karizmatik durduğunun farkında değildi.. Giydiklerinin tarzına ve bulunacağı ortama uyması dışındaki detaylarıyla uğraşmazdı.. Tabii en önemli şeylerden biri de rahat olmasıydı.. Uzun süre ayakta durma ihtimalini düşünerek siyah bir spor ayakkabı seçti.. İnce bir kol saatiyle tamamdı..

Dışarı çıkmaya hazırdı.. Öğün atladığının farkında olsa da bunu önemsemeden evden çıktı..

###

Söylediği saatten yirmi dakika önce Efsunların evinin önündeydi.. Beş dakikaya kalmadan Efsun da dışarı çıkmıştı garip bir şekilde.. Kapıdaki güvenlik haber vermiş olmalıydı.. Ancak yüzünde şaşkın bir ifade vardı Efsun'un yüzünde.. Geldiğini bilmiyorsa neden bu kadar erken dışarı çıkmıştı ki bu kız??

Efsun'un kapıyı açmasıyla düşüncelerinden sıyrıldı..

_Hoş geldin..

_Hoş bulduk.. Erkencisiniz??

_Siz de öyle..

Burak, Efsun'un kemerini bağlamasını beklerken, tam olarak neden Efsun resmi konuşunca kendinin de resmi konuşma ihtiyacı hissettiğini, sorguluyordu.. Efsun yerleşince buna bir son verip gaza bastı..

###

Hastane çok uzak olmadığı için erkenden varmışlardı.. Arabayı otoparka bırakıp asansörle yukarı çıktılar.. Ziyaret saati daha gelmediği için Burak'ın teklifiyle hastane kafeteryasına oturup birer kahve söylediler..

Ağlayan ÇınarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin