Capitolul 4

130 12 0
                                    

Dimineața...

- Amanda, Amanda. Cum a fost aseară? Povestește-mi tot! mă întreabă Rebecca
- A fost..a fost superb! Nu am crezut așa ceva!
- V-ați sărutat? Ceva, ceva?
- Pooatee..da, ne-am sărutat și a fost foarte..
- Ok, ok. Unde te-a dus?
- Pe o plajă la lumina lunii.
- Ohh..ce romantic!
- Știu, nu? Dar James de ce nu a venit până acum?
- Nu știu. Haide pe hol. Poate e acolo.
James era pe hol. Se..se sărută cu o fată..a fost groaznic! M-a văzut și după aceea am fugit la baie. Știam eu că va face asta...Groaznic. A venit după mine Rebecca și după aceea am început să plâng în hohote. Nu mă mai putea opri Rebecca de la plâns. Până la urmă m-am liniștit și am mers în clasă.

- Domnișoara Amanda, unde ați fost?- Mă scuzați domnule profesor, mi-a fost un pic rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


- Domnișoara Amanda, unde ați fost?
- Mă scuzați domnule profesor, mi-a fost un pic rău. Nimic grav!
- Bine, treci la loc!
James se uita la mine..zâmbea. Nu avea nicio treabă. Nu se gândea că m-a făcut să sufăr. Îmi venea să îi trag o palmă dar m-am abținut.
- Amanda, cum te ma simți? întreabă Rebecca
- Cum să mă simt? GROAZNIC!
- Scuze...
- Nu, nu iartă-mă! Tu nu ai nicio vină.
- Vrei o apă?
- Da, vrei să-mi cumperi tu?
- Desigur!
După câteva secunde apare Jamss...
- Ce faci? Ți-a plăcut aseară?
- Tu chiar ai tupeu să mai vorbești cu mine după ce mi-ai făcut?
- Ce s-a întâmplat?
- Nu te preface! Te-am văzut. Te sărutai cu cea mai populară fată din liceu.
- Nu e ceea ce pare!
- Serios? Am văzut eu rău sau ce?
- Nu! Dar...
- Dar ce? Știi ceva? Lasă-mă-n pace! Nu mai vreau să te văd niciodată! S-A TERMINAT!
- Amanda, stai! Ascultă-mă...
Eu am început să plâng. Lângă mine vine Rebecca...
- S-a terminat, Rebecca. S-A TERMINAT!
- Măcar l-ai ascultat?
- Ce să ascult? Minciuni? Bine, să zicem că îl iert. Mâine, poimâine îl văd cu alta. Asta vrei? Serios? Iar vrei să sufăr?
- Nu, Amanda. Doar...nu știu. Faci ce vrei.
- Scuze...doar că sunt nervoasă din cauză asta. Te rog iartă-mă!
- Te iert, te iert. Știu cum e să fii înșelată.. Daca vrei după ore mergem la un suc că să te mai liniștești și tu, e bine?
- Bine!

După 3 ore...

- Mergem, Amanda?
- Haide!

După 10 minute...

- Cum e sucul? întreabă ea
- E foarte bun!
Rebecca după câteva secunde s-a panicat foarte tare..nu știam ce e cu ea..
- Ai pățit ceva Rebecca?
- Ăăm..nu!
- Sigur?
- Siguur! Bine..nu pot minți James cu o blondă.
Când am auzim propoziția "James cu altă blondă", efectiv am înnebunit. Chiar mă gândeam să îl iert..dar nu merită nici măcar să fac scandal. E clar că nu mă place. Doar și-a bătut joc de mine.

 Doar și-a bătut joc de mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Iubire Interzisă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum