Era foarte nervoasă pe ce s-a întâmplat. Nu mai vreau a face cu Dyana și James. Sunr cele mai rele persoane. Bine că o am pe Rebecca lângă mine. Nu mai vreau să îl văd niciodată. S-a terminat totul între noi.
- Te simți bine? întreabă Rebecca cam tristă
- Da, foarte! Nu mai vreau să îl văd în viața mea. E un mare nesimțit și trădător! spune eu nervoasă
- Trebuie să uiți de el! spune Rebecca sinceră
- Cred că asta e cel mai bine și cred că...trebuie să mă mut la altă școală.
- Nu fă prostia asta, de ce?
- Nu mai vreau să stau aici după tot ce s-a întâmplat, nu mai vreau să stau aici.
- Nu fă asta, nu are sens, doar pentru un băiat, de ce să te muți?
- Nu știu, mă mai gândesc! Cred că ai dreptate, mai bine nu mă mut. E mai bine pentru toți.
- Așa te vreau, încrezătoare și puternică. Nimeni nu te poate doborâ.Chiar când spuneam asta, a sunat clopoțelul de intrare. Toată lumea intrase în clase, doar noi două mai rămăsesem. Și atunci ne-am dus și noi în clasă.
După ore
M-am lămurit în legătură cu James. Este acel băiat care nu merită nicio șansă. Nu mai trebuie să Îl bag în seama dacă îl văd, nimic, efectiv nimic nu mai vreau să aud de el. Pe drum, când eram cu Rebecca, l-am văzut pe James, care, totuși, era destul de vesel. Dar da, nu mă interesa așa de mult. TREBUIE SĂ UIT DE EL.
- Ai văzut ce vesel era James? întreabă Rebecca
- Da, dar nu mă interesează. JAMES NU MAI ÎNSEAMNĂ NIMIC PENTRU MINE.
- Așa te vreau, încrezătoare ca întotdeauna.
- Mă bucur că ești alături de mine!
- Mereu voi fi! spune Rebecca și mă ia în brațeAcasă
Îmi făceam temele pentru a două zi. Când le-am terminat, am primit un mesaj de la un număr necunoscut în care scria:
"Bună Amanda, cred că mă mai ți minte, sunt Kendall, verișorul tău care a plecat din țară acum 2 ani. S-ar putea să mă întorc în România. Dacă vezi mesajul, te rog răspunde-mi! Salutări din New York."Când am văzut mesajul, am rămas uimită. Credeam că a uitat de mine. Kendall e cel mai bun verișor al meu, care mereu mi-a fost aproape, bine, înainte să plece cu familia lui în New York și să rămână acolo. El a plecat chiar cănd a venit Rebecca la şcoala în care învăț eu. Dar, daca ar veni aici ar fi cel mai bine! Aş mai avea pe cineva drag lângă mine și poate..aș uita şi mai repede de James.
Heey, scuze că nu am scris ieri daar, pe căldura asta să recunosc, nu ai chef de nimic şi până la urmă am terminat şi capitolul ăsta. Ok..nu uitați să dați steluță și să puneți comentarii. Ly, byeee ❤