În fața casei
Mergând cu Kendall spre ușa casei mă gândeam:
"M-am îndrăgostit de Tal?", "Oare și el mă place?", "E vreo șansă să fiu cu el?"
Toate întrebările astea îmi erau în cap și nu mai ieșeau. Chuar cred că îl plac pe Tal, adică..e foarte drăguț, amabil și nu mai spun de acei ochi albaștri.- Te simți mai bine? mă întreabă Kendall destul de panicat
- Da, sunt mai bine.Intrând în casă, îmi venise în mine să îl întreb pe Kendall niște lucruri despre Tal. Chiar aş vrea să știu ceva despre el..
- Kendall, îmi poți povesti ceva despre Tal?
- Desigur! spune el destul de surprins
- Ascult! spun eu entuziasmată
- Păi, cu ce să încep. Ne-am cunoscut la scoală, clasele I-IV. Eram cei mai buni prieteni. După urma generala, acolo ne-am mai departat, nefiind "cei mai buni prieteni". El avea o iubită, stătea numai cu ea şi cu mine nici atât. După venea liceul. Era cel mai frumos tip de acolo. Toate fetele salivau după el. Eu, iar eram singur dar ai apărut tu, când te-ai mutat în România și nu am mai rămas așa de singur. Eu acum mai țin legătura cu Tal, mereu când vin aici mă întâlnesc cu el. Am rămas prieteni destul de buni. Mereu când vin în România ne întâlnim. Așa că, stai. De ce mă întrebi lucruri despre Tal? Îți place de el, nu?
- Nuu! spun eu în timp ce urcam scările în camera mea
- Haide Amanda, te cunosc! Desigur că îl placi. Și oricum vă potriviți. Vreți să vă fac eu lipeala? întreabă Kendall începând să râdă
- Ha, ha, ha! Noapte bună!
- Noapte bună și ție!După ce mi-a povestit Kendall, m-am gândit că nu ar trebui să îmi fac atâtea speranțe de a fii cu el. Adică, totuși, e cel mai frumos băiat din liceu, sunt o grămadă de fete care îl plac, printre care și eu. Oricum sunt fete mult mai frumoase decât mine. Nu am nicio șansă cu el. Oricum, rămâne pentru mine un băiat drăguț, atent și amabil.
La liceu
- Ăm, bună Amanda! spune Tal venind spre mine
- Bună, Tal! spun eu înroşindu-mă
- Amanda, Amanda! Te caută diriginta! soune Kendall venind spre noi și întrerupând conversația
- V...vin imediat! spun eu plecând de lângă Tal și plecând spre clasă
Mergând spre clasă, mă tot gandeam la ce a vrut îmi spună Tal. Oare și el mă place? Chiar nu știu, nuu, nu am nicio șansă cu el.- Bună ziua, doamna dirigintă! spun în timp ce intram în clasă
- Bună, Amanda. Uite pe pentru ce te-am chemat. Am o propunere pentru tine.Propunere? Doamna dirigintă? Cee?
- Ce propunere? întreb foarte curioasă
- Păi, cred că ai aflat ce noul băiat Tal Fishman va fii colegul vostru, m-am gândit că, fiind mai mulți în clasă, ne-ar trebui un șef al clasei. Și m-am gândit ls tine? Ce zici? Ai vrea?
- Desigur că da, nu se pune problema! spun foarte încântată și fericităDar stai, Tal va fii în clasă cu mine? Cee? Eu credeam că va fi la clasa a XII-a B. Cred că ar fii o șansă între noi. Și.. cred că asta a vrut să îmi spună îmi pauză, daa, asta era, sigur!
- Mulțumesc pentru tot! O zi bună în continuare, la revedere!
- Pa, pa, Amanda!Hey guys, scuze pentru că nu am scris ieri dar am avut niște treabă. Oricum, mâine am să încerc să scriu. Nu uitați de steluță și comentarii. Ly guys ♡