Mergând pe hol, mă trage cineva. Acel cineva era Tal.
- Uite Amanda, scuze pentru atunci. Nu știu ce a fost în capul meu. Nici nu știam de acea despărțire, dacă aș fi știut nu aș fi făcut ce am făcut. Iartă-mă!
- Nu e nimic, Tal! Dar, uite, am să încerc să îl uit le acel băiat, James și dacă ai vrea...
- Uite..vrei să fii cu mine?Când am auzit întrebarea asta, mi s-au muiat picioarele. Nu mi se întâmplase așa ceva când eram cu James. Și..parcă Tal e mai perfect decât James. Dar, dacă James se întoarce la liceul ăsta, și dacă va vrea să fim iar împreună după tot ce mi-a făcut, nu o să accept nici dacă mă omoară cineva. Eu vreau să fiu cu Tal.
- Da, vreau să fiu iubita ta! spun în timp ce se apropie de mine și mă sărută, uitându-se James la noi foarte cinfuz
Mergând cu Tal la cantină, mă vede Rebecca ținându-mă cu el de mână. S-a uitat foarte, dar foarte ciudat la noi doi. Oare îi place și de el? Nu știu ce i-aș face.
După ce am mâncat, mergeam cu Tal pe hol, dar acolo cine să fie? Era Rebecca, îndreptându-se spre ea James. Era foarte nervos. Când m-a văzut cu Tal de mână, se apropie de Rebecca și o sărută de parcă mi-ar fac în ciudă. Mie mai mult îmi venea să râd, dar în acel moment, vine Kendall la noi și spune:
- Ooo, noul cuplu al liceului. Bravo frate, ai vrăjit-o! spun Kendall râzând
- Da, da, mulțumesc bro'! zice Tal foarte fericit
- Mda, dar se pare că mai e un nou clupu al liceului! spun râzând de James RebeccaSpunând acele vorbe, James se uita la mine foarte nervos. Oricum, o merită, după tot ce mi-a făcut, la fel și Rebecca.
- Mergem în clasă? întreabă băieții
- Da, mergem! spun în timp ce mă uitam la James și RebeccaDupă ore
Mergeam cu Tal spre casă, Kendall care a rămas la scoală pentru o problemă.
- Păi, dacă tot suntem împreună, nu ar trebui să știm ceva despre noi, adică..
- Da, ar cam trebui.
- Uite, ăăm, începe tu!
- Păi, stau cu părinții mei și cu fratele meu. Care o dată, mai vin prietenii mei la mine. Mai am și un canal de YouTube, pe nume "Reaction Time". Am ceva abonați, adică.. 1 milion de abonați mai pe scurt, mai am puțin și fac 2 milioane. Sunt destul de fericit pentru treaba asta, adică, sunt destul de popular. Acum spune-mi tu ceva despre tine!
- Păi, m-am mutat aici cu mama mea când tata a murit. Am copilărit aici cu Kendall și încă o verișoară, Dyana. Dar, Kendall a plecat, cu Dyana nu m-am mai auzit, fiind la altă școală, iar eu am rămas singură. După, a urmat liceul, unde l-am cunoscut pe James. Era un băiat destul de drăguț. M-a înșelat de vreo două ori, dar eu ca proasta l-am iertat, până când, m-a înșelat cu Dyana. Nu puteam să cred, adică, propria mea verișoară. Dar asta nu a ajuns și m-a înșelat cu cea mai bună prietenă a mea, Rebecca, cu care se săruta pe hol astăzi. După ce a fost chestia asta cu James, a venit Kendall din New York, venind aici s-a despărțit de prietena lui, mi te-a prezentat, mi-a mai povestit de tine, iar acum..
- Iar acum suntem împreună! spune Tal sărutându-mă în fața casei mele
- Ne vedem mâine! spune eu făcându-i din mână
- Pe mâine, Amanda, pa!
- Paa.Holaaa 😂
Ce faceți fraților? Sper că v-a plăcut capitolul de astăzi, nu uitați de steluță și de comentarii. Ne vedem cu un nou capitol marți la 18:00.
Ly guys ♡♡