Eram foarte nervoasă pe ce s-a întâmplat astăzi, noroc de Rebecca care e mereu alături de mine. Pe drum îl văd pe James, care, era foarte trist și în același timp nervos. S-a uitat foarte ciudat la mine dar nu l-am băgat în seamă. De acum nu mai înseamnă nimic pentru mine. A fost, dar vreau să-l scot din inima mea. Nu merită să aibă loc în ea. În acel moment, Rebecca a spus:
- Îl vei uita pe James? Vrei asta?
- Da, încerc și voi puteam. Totuși, nu știu, parcă mai simt ceva pentru el, dar nu merită.
- Cu timpul, sper că îl vei uita și îți vei găsi pe altcineva.
- Mulțumesc că îmi ești alături!
- Pentru asta sunt prietenii!Dimineața la școală
Dimineața, eram cu Rebecca și mergeam către clasă. Eu mă uitam după James, dar nu l-am văzut. Totuși, cred că mai simt ceva pentru el. Dar, totuși nu mai pot avea incredere în el.
Intru în clasă, mă așez pe scaun, lângă mine era Rebecca și așteptam dirigintele. După câteva minute apare și dirigintele și spune:- Bună dimineața, copii!
- Bună dimineața! spunem noi
- Știți ceva de James? întreb eu
- Da, s-a mutat la altă școală, la fel și colega voastră Dyana! spune profesorul calm
- Cee? S-au mutat? De ce? Unde? întreb eu mirată și supărată în același timp
- Nu știu de ce, dar știu că s-au mutat la școala din centrul orașului.După ce ora s-a încheiat, am luat-o pe Rebecca de mână și am mers pe hol să vorbim ceva.
- Ce este Amanda? întreabă Rebecca speriată
- Dacă s-au mutat din cauza mea? Dacă vor să nu mă mai vadă niciodată?
- Gata, gata! Totul va fii bine!
- Ce ar fii dacă am merge la școala aia din centrul orașului și să le pun niște întrebări?
- Cum ar fi? întrebă Rebecca confuză
- De ce s-au mutat de aici?
- Lasă, asta e treaba lor. Nu ne privește, clar?
- Trebuie să merg la ei, trebuie să lămuresc lucrurile!
- Mai bine nu! spune Rebecca nervoasă
- Știi ceva? De data asta nu mă mai iau după tine! Fac ceea ce vreau și vreau să stiu de ce s-au mutat!
- Bine, fă-o! Dar să nu îmi spui că nu ți-am zis!
- Cum spui tu, așa să fie! spun eu nervoasăDupă ore, m-am dus singură la *acea școală din centrul orașului* și ghici ce am văzut.. James se sărută cu Dyana, la altceva nu mă puteam aștepta. În timp ce mă apropiam de ei, James o împinge pe Dyana și pleacă nervos. În timp ce venea spre mine, m-am dat într-o parte încât să nu mă vadă. După ce a plecat m-am uitat la Dyana și avea acel *zâmbet malefic* care e specificat doar la fetele rele. Încet, încet m-am îndepărtat de școală și pe drum o văd pe Rebecca vorbim cu James. Nu prea îmi părea normal, pentru că ei nu prea se înțelegeau. După ce m-a văzut, Rebecca a încheiat subiectul și s-a depărtat de James, la fel și de mine. Asta părea foarte ciudat, de parcă a plănuit ceva. După asta, am plecat acasă și..gata cu ziua de astăzi.
Heey, can asta și cu capitolul de astăzi, sper că v-a plăcut și..da, nu uitați de steluță și de comentariu. Byee <3