Gelozie

57 3 0
                                    

 De la trei luni de la pierderea fetelor, lucrurile au fost bune sau mai putin bune. Insa, azi era o vreme frumoasa, insorita, in ciuda faptului ca era iarna. Desi mai erau nori gri si amenintatori pe cer, soarele nu se lasa intimidat si isi facea loc printre ei pentru a le da oamenilor macar sentimentul ca acea zi avea sa fie macar una insorita. La fel incepuse si ziua celor doua fete, May si Sora, ce se decisera sa faca o prajitura impreuna doar de dragul de a mai petrece timpul impreuna si de a se mai si indulci putin dupa toate nenorocirile petrecuta de-a lungul acestor trei luni.   

Astfel, fetele se hotarasera sa faca o reteta pe care mama lor le-o facea mai mereu cand ele erau mici. Aflandu-se in drum spre casa, au trecut pe la magazinul lor preferat de pe colt, sa isi procure alimentele dorite pentru un desert cu totul si cu totul special. In timp ce May cauta aromele si untul, Sora dadu peste cineva necunoscut. Sau asta crezu pana ridica capul.

"Aaden, ce ma bucur sa te vad! Sora uita ce avea in brate si il stranse asa de tare pe Aaden in brate ca mai mai sa sparga cartonul de oua si sticluta de lapte. Ca sa nu mai adaugam ca il sufoca pe bietul baiat.

Exact in acelasi timp, Leon intra in magazin pentru as-i lua niste lapte si cereale pentru micul dejun, cand ii surpinse pe Sora si un baiat imbratisandu-se. In acel moment, pe Leon il cuprinse parca un fior in asa fel incat ar fi vrut sa il darame pe bietul baiat si sa il intrebe ce indrazneste el sa faca cu Sora lui. A lui?? DA! A lui, pentru ca de la faza accidentului si pana la ultima vizita a lui Leon la spital, tot ce gandea, vedea era numai Sora. II venea sa o ia in brate si sa fuga cu ea, aratandu-i nesabuitului aceluia cui ii apartine Sora de fapt. 

Dar cum putea el sa faca una ca asta, cand Sora nici macar nu il vedea ca un iubit. Poate nici ca un prieten apropiat? Prieten poate da, dar sigur nu apropiat caci altfel sigur ar fi dorit sa te cunoasca mai bine, poate sa iesiti cateodata impreuna la intalniri. 

Da..si ce zici ca mai incolo deveniti iubiti si va casatoriti, aveti copii impreuna si veti trai fericiti pana la adancul vietii..sfarsit patetic. Leon, trezeste-te la realitate. Nu se va intampla. Nu cu tine cel putin. 

Pe cand in mintea lui Leon se dadea o batalie intre subconstient si el, cineva il remarca si il abordase, fara ca acesta insa sa isi dea seama.

"Leon?"

Surpins sa isi auda numele, isi intoarse privirea spre locul unde isi auzi numele strigat, insa spre nemultumirea lui, nu era Sora cea care il strigase, ci May.

"Ce cauti aici? De la un timp esti cam peste tot unde suntem si noi." Sau unde este doar Sora, adauga el rautacios, in mintea lui, in timp ce May se uita suspect la el.

"Am venit dupa niste cereale. De fapt, de ce ar trebui sa iti dau tie socoteala despre ce fac eu? Si in legatura cu celalalt lucru, nu e adevarat. Se pare ca oriunde merg, sunteti si voi. Poate voi sunteti cele care ma urmariti pe mine" spuse Leon infumurat, dar urma sa regerete acest lucru cand li se alaturara Sora si Aaden.

"Leon, ce surpriza placuta sa te vedem aici. Ce ai venit sa iti bun?" intreba Sora cu obisnuitai inocenta.

Simti ca i se inmoaie picioarele la vocea ei cea dulce si asa de sensibila. Ce putea sa ii raspunda? Ca a venit dupa niste cereale? Nu, trebuia sa fie altceva, altfel se facea de ras, nu e asa? 

"Am venit dupa niste vin si cateva fructe. Simteam nevoia de ceva dulce si m-am gandit la o salata de fructe. M-ar ajuta mult si pentru antrenament." minti acesta, sperand ca nimeni sa nu il dea de gol, sau cel putin el singur. Se pare ca merse, deoarece May citi chiar prin el, alegand sa nu ii spuna adevarul Sorei, insa realizand un lucru imens la el.

"O salata de fructe? Suna bestial. Fetele vor sa faca niste tiramisu. Impreuna cu salata ar merge perfect. Imi pare rau, nu m-am prezentat. Eu sunt Aaden, prieten de familie si totodata din copilarie al fetelor. Imi pare bine sa te cunosc. Sora, tocmai imi povestea de tine cum ai ajutat-o la accident si ai stat cu ea pe parcurs. Nu ma si asteptam sa te intalnesc, dar imi pare bine ca s-a intamplat. Eram curios cine este acest barbat care a avut asa grija de fata mea."

Oh oh..deja se simteau scantei intre cei doi, sau mai degraba un razboi sigur, caci Leon ii simti atingerea din vorbe tare si raspicat. Dar nu putea sa faca o scena in fata Sorei, caci ar fi ceva nepoliticos si ar parea ca un ipocrit, asa ca cel mai bun lucru pe care il facu, a fost sa ii raspunda acestuia cu aceeasi moneda, dar la fel de subtil precum celalalt barbat. La urma urmei, nu dorea sa o lase pe Sora sa ii vada gelozia din privire si sa- l simta cat de tare s-a incruntat si enervat pe Aaden.

"Nu puteam lasa asta nici gand sa se intample. Chiar daca nu o stiu de foarte mult timp, deja ne-am apropiat destul de mult incat sa stiu sa ma comport ca un gentleman si sa ii fiu un adevarat prieten pe viitor, asta daca va mai avea vreodata nevoie de mine."

Subtil, foarte subtile omule. La fel de bine puteai sa ii spui ca te-ai indragostit de ea si ca vrei sa fie mama copiilor tai pe viitor. Serios, omule, lucreaza la vocabular altfel fata nu o sa fie niciodata a ta.

Deja intre cei doi se simtea o presiune destul de apasata ce le facea pe cele doua fete, mai ales pe Sora, neconfortabil, aceasta din urma venind cu o idee de a salva ziua, fara a se varsa sange.

"Hei, mi-a venit o idee. Sa stiti ca ideea lui Aaden despre salata cu fructe si tiramisu nu este chiar asa de rea. Ce ati zice sa petrecem dupa-amiaza impreuna mancand niste tiramisu cu fructe. Sunt foarte curioasa daca este bun, si cum tu, Leon, ai vrut sa te indulcesti, ai putea sa o faci cu noi, caci am avut aceeasi idee. Si ai putea veni si tu, Aaden. Nu ne-am mai vazut de foarte mult timp, si chiar mi-a fost dor de tine. Asa ca, ce credeti?"

Pentru ca nu voi si nu se simtea in stare a o lasa pe Sora singura cu ce parea acum inamicul lui, Leon fu de acord imediat. Insa nici Aaden nu se lasa mai prejos, asa ca se oferira amandoi sa o ajute la cumparaturi, avand in acelasi timp altercatii si incruntari unul fata de celalalt.

Se anunta sigur un razboi la orizont, insa care dintre ei va iesi invingator si va castiga si fata? Leon si Aaden erau sigur pregatiti sa afle. Suntem si noi, oare?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ingerul din umbraWhere stories live. Discover now