Un nou personaj

105 5 2
                                    

  Si iata ca in final se terminara si orele si eram in sfarsit libera sa fac ce vreau...adica sa patinez. Simteam un dor nebun de a-mi pune in picioare patinle, sa simt lama patinei atingand gheata, si alunecand usor pe ea in timp ce execut niste miscari sau pur si simplu, patinand free-style. Si nu aveam sa fiu singur care o va face. May va fi acolo alaturi de mine si vom fi impreuna pe gheata ca in vremurile bune. Vorbind de May, o zarisem deja vorbind cu prietena ei, Lisa, cand ma vazu si imi facu cu mana. M-am indreptat spre cele doua zambind.

"Buna fetelor, ce faceti?" le-am inbtrebat eu incantata.

"Buna, Sora", imi raspunse Lisa, "foarte bine, multumesc. Abia astept sa ajung acasa. Azi vine mama mea din turneu si sta doar cateva zile asa ca vreau sa petrec cat mai mult timp cu ea." raspunse ea, tragandu-si sufletul. Mama Lisei, faimoasa cantareata Hannah M.C, este cunoscuta pentru fabuloasele melodii ale sale, precum "Driveway", "Good and Broken" sau " Kicking and Screaming". A facut furori in topuri cu aceste melodii si inca face, dupa spusele Lisei si a miilor de turnee si concerte pe care le are.

"Si cand te gandesti ca mama prima data nici nu a vrut sa faca asa ceva? Zicea ca ii este prea frica sa nu fie prea batrana pentru chestia asta si ca melodiile ei sa nu fie prea demodate. Dar iata ca si-a invins frica si acum e super cunoscuta, iar eu sunt cea mai mandra de ea."

"Ma bucur enorm pentru tine. Unde a mai cantat de aceasta data? am intrebat-o eu.

"A avut toata Europa la picior. A inceput din Marea Britanie si ultimul concert l-a avut in Ucraina. Iti vine sa crezi cate lucruri minunate a vazut ? "

"Ceea ce nu imi vine mie sa cred este cum poti sa rezisti tu fara ea atat de mult? Nu iti este dor de ea? Sau sa iti doresti sa mergi cu ea in orice turneu sau concert? a intrebat-o curioasa May.

"Vezi tu May, in momentul in care mama s-a hotarat sa faca asta, s-a gandit cel mai mult la mine si m-a intrebat daca si eu vreau acest lucru. Adica, as fi fost cea mai rea fiica din lume daca i-as fi spus propriei mele mame sa nu isi urmeze visul doar pentru ca imi va fi foarte dor de ea si as vrea sa stau cu ea, in loc ca ea sa fie prin lume incantand lumea cu vocea ei, nu?" 

"Da, asa este. Ai dreptate. Si eu as fi facut la fel, cred."

"Oricum, mama a zis ca dupa ce voi termina semestrul voi putea merge cu ea in mini-turneele despre care mi-a vorbit. Si cine stie, poate ati putea merge si voi? Nu ar fi grozav? a zis Lisa incantata.

"Ar fi nemaipomenit pentru noi. Iti multumim Lisa, insa cred ca acum ai vrea sa te intorci acasa. Nu am vrea sa te tinem ocupata." i-am raspuns eu.

"Stai linistita. Voiam sa ajung acasa inaintea ei, pentru a-i face o prajitura si de a-i pregati o petrecere surpriza. Sunt asa de emotionata. Hei, nu ati vrea sa veniti sa ma ajutati?"

In momentul acela, May se uita la mine. Se citea pe ochii ei ca ar fi dorit sa mearga, desi stie ce i-am spus la pranz, dar ca sa nu o dezamagesc am sa-i dau voie sa mearga. La urma urmei, are nevoie de ceva distractie si i-ar prinde bine sa o petreaca cu prietenele ei. Insa pana sa apuc sa ii dau aprobarea mea, May a refuzat, probabil, nedorind sa ma dezamageasca. Stie cat de mult imi place sa patinez si stie ca asta inseamna totul pentru mine. Gestul ei aproape m-a facut sa plang, sa o iau in brate si sa-i spun cat de mult o iubesc si ca incearca sa treaca peste soc.

"Stii ceva May, e in regula. Voi merge doar eu, nu iti face griji. Vom merge in alta zi, ok?"

"Esti sigura de asta? Adica, iti doresti foarte mult sa mergi? E in regula daca nu vin si eu?

"Normal. Si in plus, tu iti doresti sa mergi cu Lisa. Nu ma supar ca merg doar eu. Hai fugi. Si sa fii cuminte si sa ma anunti cand pleci ca sa vin sa te iau din statia de autobuz. Distractie placuta."  Am sarutat-o pe frunte si i-am facut cu mana, in timp ce ea alerga spre Lisa. Acum ca ramasem doar eu, m-am indreptat spre casa pentru a ma schimba, de a face un dus si apoi voi porni spre taramul meu magic, sa in acest caz patinoarul.

Cand am ajuns acasa, am fugit repede in dormitor sa imi iau haine de schimb. Ce s-ar potrivi pentru o sesiune de patinaj? M-am uitat peste hainele mele din dulap, dar nu am gasit nimic atractiv si care sa-mi placa. Brusc mi-am adus aminte de rochita de lana pe care mi-a facut-o mama si pe care mi-a daruit-o de ziua mea impreuna cu bratara. Era o rochita roz pal, de lana, cu manecute scurte si cu o fundita mov in jurul taliei, in timp ce de la gat porneau doi ciucurasi roz. Era rochita mea preferata. Nu era nici prea lunga, era perfecta pentru patinaj, asa ca alesesem sa ma imbrac cu ea. Pe langa am adaugat o bluzita alba cu mancute lungi si colanti tot albi si cu model floral. Si, bineinteles, nu puteam sa uit de o caciulita. Era tot din lana, alba, si cu rochita mergeau nemaipomenit impreuna. Dupa ce mi-am terminat dusul si am mancat putin, am fugit sa ma imbrac. Apoi, mi-am luat patinele si am fugit spre patinoar.

Odata ajunsa acolo, m-am simtit ca in propiul meu colt de rai. Cum sefa arenei ma cunostea si la fel si pe parintii mei, nu mai plateam intrarea si aveam si propiul meu loc unde nu ma deranja nimeni. Abia asteptam sa alunec iar pe gheata, sa simt gheata sub picioarele mele in timp ce fac o pirueta sau un lutz. Asa ca am fugir repede la vestiar si m-am incaltat si am zbughit pe gheata. Era nemaipomenit sa patinez liber. Mi-a fost asa de dor de gheata si de tot, incat simteam ca daca nu merg, in curand voi exploda. In timp ce patinam in voie in locul meu special amenajat, cineva ma urmarea cu satisfactie. Nu am realizat asta pana nu m-a strigat.

"Hei, tu cea de pe gheata!" a rasunat vocea lui groasa. Atunci m-am oprit din patinaj si m-am uitat la cel ce ma striga si totodata cel ce imi intrerupse rutina. 

"Cine esti tu? m-a intrebat in timp ce mi se alatura pe gheata.

"Acelasi lucru as putea sa te intreb si eu!"

Ingerul din umbraWhere stories live. Discover now