Kantinde olan olay ben sınıfa gidemeden tüm okula yayılmış.Kendi sınıfımı bulduktan sonra kapıda bekledim.Öyle ya paldır küldür giremezdim sınıfa, öğretmeni bekleyecektim.Öğretmenin kim olduğunu hareketlerini izleyerek az çok anlamıştım.Fi ona dil uzattığında kaşlarını çatması kendini ele verdirmişti.İnsan olamayacağından okulda kesin melekti.Bir süre sonra ismimle çağrıldım.İçeriye girdiğimde herkesin yüzü bana bakıyordu kimi yakışıklı kimi sert erkeklerdi , kimi güzel kimi çekici kızlardı.Sonra adımı söyleyip öğretmenin gösterdiği yere oturdum.Sıram en arkada pencere tarafından ikinci sıradaydı.Önümdeki ve iki yanımdaki öğrenciler nedense çok tanıdık gelmişti.Böyle düşünürken Fi "Budala gibi kızları süzmeyi kes oymayayım gözlerini.Bunlar kantinde seni test eden öğrenciler yani benim gibi varis prensesler."havada bale yaparken dedi.Fi'nin bu rahat tavırlarına hastaydım.Keşke bende o kadar rahat olabilsem diye geçirdim içimden.Sonra onları dikkatli bir şekilde incelemem lazımdı.En azından yüzlerini hatırlamalıydım.
Fi içimden geçenleri okumuştu.Oflaya puflaya da olsa konuşmaya başladı "Şu sol tarafındaki mavi saçlı morsu gözleri olan şeytanların vekil prensesi Dewilxia de la Charlotte.Sağ tarafındaki kızıl saçlı ve kırmızı gözlü vampirlerin vekil prensesi Wampirella de la Melody ve önünde olan beyaz saçlı sarı gözlü olan ise kurt adamların vekil prensesi Wolfache de la Marry." hepsi de güçlü birer lider olacaklar gelecekte ona göre hamle yapsam iyi olur diye düşündüm. Fi "Gözüm üzerinde! " diyerek sıramın üstüne kondu ve dikkatini bana verdi.
Öğretmen tam derse başlayacaktı ki Melody "İstersen kitabımı seninle bugünlük paylaşabilirim" diye öneride bulundu.Bunu gören Marry de arkasını dönüp " İstersen beden eğitimi derslerinde ben yardımcı olabilirim." diye öneride bulundu.En geç kalan Charlotte ise "Sen şimdi buranın yazısını da bilmiyorsundur istersen ders sonrası sana öğretebilirim." Böyle bir öneri sundu ama sınıf öğretmeni takmadıklarından dolayı birer fiske yediler kafalarına ve öğretmen yanıma gelip başıma dokundu ve bazı ilahiler söyledi sessizce aklımda zaten burasının dilini anlama, konuşma ve yazma becerilerin olduğunu anladı.Sadece yanıma kendi kitabını bıraktıktan ve biraz saçlarımı okşadıktan sonra dersi anlatmaya devam etti.
Ders bitikten sonra sınıftaki herkes başımda toplandı.Sonra beni soru yağmuruna tutan sınıftakilere şaşkınlıkla bakınıyordum.Fi "Anlaşılan okulda gördüğün tavırlar burada epey değiştiği için nutkun tutuldu.İzin ver açıklayayım."gözlerinden akan yaşlarla gülerken dedi.
"Bu sınıftaki toplanan öğrenciler bu üç prensesin seçtiği özel kişilerdir.Hepsi de anlaşılan seninle ilgilenilmesinin onlara liderlerinin gözünde yükselebileceklerini düşündükleri için bu kadar çabalıyorlar.Akıllarında çoğunun bu düşünce geçiyor."gülmeye devam ederken dedi.Bu ilgi baskısından bir şekilde kurtulmam lazımdı.Biraz ne yaparım diye düşünürken üç prensesten korkutucu bir aura çıkmaya başladı yakınlardaki öğrenciler birden yere yapıştılar.Bakışlarımı prenseslere yönelttiğimde aniden bu aura dağıldı ve gülümseyen -yüzlerinde gül açan- bir şekilde bana baktıklarını gördüm.Bende aynı şekilde zorla da olsa güldüm.Öğrenciler dağıldıktan sonra Fi "Kızların kıskançlıklarını hafife almasan iyi edersin, bir çok kız duygularının etkisiyle güçlerini bir iki kat yükseltebildikleri oluyor.Ben de yapabilirim ama gerek duymadım şu zamana kadar.Bilmem anlatabildim mi?"omzuma konarken dedi.
Melody "Arkadaşlarımızın davranışlarını bağışla ilk defa bir insanla aynı ortamda bulundukları için heyecanlandılar." masasını yanıma yaklaştırırken dedi.Charlotte "Affedilemez bu davranışları aslında ama nasıl hissettiklerini ben de yaşadığım için suç bulamıyorum onlarda." o da sırasını yaklaştırırken yanıma dedi.Marry de altta kalır mı "Bir an için onları parçalama isteğiyle dolup taştım.Ardından üçümüz arasında telapatik konuşma sonucu auralarımızı salmaya kara verdik."yüzünde masum bir ifade yaparken dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another World
FantasyBu dünyada yerin olmadığını mı hissettin ? Bence sen çok kalın bir gözlük takıyorsun. Hikayeme kulak verirsen o kadar da köyü bir dünyada olmadığını anlarsın. Her ne kadar kendimi özel görmesem de bu fantastik maceraya atılma istedim. Henüz bir şeyl...