Sınıfta Fi ile Rosa ile konuşmam hiç kimse tarafından garip karşılanmıyordu.Herhalde sadece perimle konuştuğumu sanıyorlardı.Halbuki iki tane perim olmuş gibiydim.Arada sırada zihinsel anlaşıyorduk ama zaman zaman da çevremi unutup karşımda biri varmış gibi konuşuyordum.Kendi dünyamda olsam kesin deli gözüyle bakarlardı.
'Balo falan dediler de herhalde akşam olur bu balo' diye düşünüp yanımda cıvıldaşan kuşlara sordum. "Bu akşam baloya ben gelmesem olmaz mı acaba..." diye düşüncemi sesli bir biçimde ağzımdan kaçırmış numarası yaptım.Sonra etrafımı biraz gözlemliyim dediğim zaman oradan buradan "Rast sen gelmezsen bizde gelmeyiz." , "Sen balonun gözde kişilerinden biri olacaksın gelmen gerekli!" , "Kehanetime göre gelmezsen kötü şeyler olacak..." , "Sen gelmezsen bak ağlarız..." gibilerinden çokça laf kalabalığı oldu.Yüzümde bir gülümseme belirdi. "O zaman bende babamı çağırmalıyım velilerde gelmesi gerekli ne de olsa ..." sonradan kızlar garipsememeleri için hemen düzelttim gülüşümü. Fi "Senin de işin gücün baban, onunla uğraşmak bu kadar mı zevkli?" diyip kolumu çekiştiriyordu.Rosa ne düşündüğümü anlamış gibi "Tabi ki de hoşuna gider o kadar zamanın acısını azar azar böyle çıkarmayı düşünüyor bence di mi abicim!" diyip diğer koluma sokuldu.İki kolum da dolu olması sebebiyle sanki delileri kollarından tutan görevlilerin beni taşıdığını hissettim.Bu his iyi bir şey olmadığını birkaç saniye sonra anlayıp nazikçe onları kollarımdan defetmeye karar verdim.Biraz kollarımın nazik bir güçle dolduğunu hayal ettim ve kollarımı hafifçe salladım.Gerçekten onları defetmiştim ama oluşan şok dalgasını tahmin edememiştim.İstemeden de olsa çevreme kuvvetli bir rüzgar bırakmıştım.Kızların giysileri biraz havalanması ve yüzümün biraz kızarması dışında bir de Fi ile Rosa'nın savruluşları birazcık şiddetli olmuştu.Kızlar birazcık sesli şekilde çığlık attılar.Giysilerine hakim olmaya çalıştılar.Hangi dünyada olursan ol kızlar aynıydı ya da ben öyle düşünüyordum.
Fi ile Rosa hemen kendilerine gelip "Abi biraz gücünü ayarlayabilsen artık." diyen kardeşime birden 'Daha dün bir bugün iki ne ayarlaması zaten yeterince kendimi tuttum zannettim' diye çıkışmak istedim ama özrümüz kabahatimizden büyüktü.Sonuçta azcık da olsa gözüm rüzgar patlaması anını ve ondan sonra geçen on beş saniyeyi kayda almıştı.Animelerdeki gibi olsa burada burnum kanar mıydı acaba diye düşünmeden edemedim.Fi de "Abin bence bilerek yaptı gibime geliyor nedense..." demesiyle etrafını karanlık aurasının dili gözükmeye başlamıştı.Onlarla sonra ilgilenmeliyim.Hemen etrafımdan meraklı gözlerin beni deştiklerini hissettikçe kendimi aklamak için "Şey birazcık sıcak hissetmiştim de sınıf havalanması için rüzgar çıkayım demiştim." hemen kalkıp başımı eğerken dedim.Sonradan kalkıp başımı kaşıyarak "Biraz yüzüme gözüme bulaştırdım galiba hahaha..." küçük zoraki bir kahkaha attım.En yakınımdaki kız "Evet bu beklenmedik oldu ama sadece serinlemek için mi bunu kullandın?" biraz şaşırmış bir ifadeyle sordu.Doğal olarak "Evet yoksa başka bir amaç için mi yaptığımı sandınız?Hahaha..." normalmiş gibi söyleyiverdim.Yanındaki kız "Biz epey zayıflatılmış olsa da bu büyüyü "İleri Seviye Büyü - Yükselen Bulut" diye öğrendik ki bu da bizim sınıfın büyü kalitesi diğer sınıflarınkinden fazla olduğu için." Bunu duyduktan sonra bozuntuya vermemek için şaşkınlıktan yavaşça açılan ağzımı kapattım.Ardından kız devam ederek "Rast Efendi'den daha azını beklenmezdi zaten bizim bile büyülü kelimeleri söylememiz gerekirken sadece bir kol hareketiyle büyüyü tamamladı." gözleri yıldız gibi parıldarken dedi.Diğer kızların da aralarındaki konuşmalar almıştı başını gidiyordu.Sadece Fi ile Rosa'yı yanımdan uzaklaştırayım derken bilmediğim büyüyü kullanmışım.Çaktırmadan Fi ile Rosa'ya döndüğümde "Haklılar aurasal olmayan büyüleri kelimesiz normalde kullanamazsın ama sen zaten auranı düşüncelerinle kontrol edebildiğin için söylemene gerek kalmadı ve ruhunda yatan güç en uygun büyüyü seçip kullanmanı sağladı." diyip somurtmaya başladı.Bilincimdeki güç ha ben daha çok tanrısal kan taşıdığım için olduğunu zannetmiştim.Birden aklıma 'Acaba Rosa ile bir ilgisi var mı?' diye düşünce geldi.Rosa ile bağlantım sayesinde gözlerimi kendinde hissedince "Hmph! Elimde olsa seni de havaya uçururdum ama benimle bir ilgisi yok.Beeee..." diyip dilini çıkardı ve Fi ile birlikte somurtmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another World
FantasyBu dünyada yerin olmadığını mı hissettin ? Bence sen çok kalın bir gözlük takıyorsun. Hikayeme kulak verirsen o kadar da köyü bir dünyada olmadığını anlarsın. Her ne kadar kendimi özel görmesem de bu fantastik maceraya atılma istedim. Henüz bir şeyl...