Bölüm 6

129 11 1
                                    

   İkinci kez gözlerimi araladığımda tanıdık bir tavan gördüm.Fi kendime geldiğimi görerek "Çok uyuyorsun!Seni beklemekten canım sıkıldı.Seni beceriksiz pis uykucu!"diyip dil çıkardı.Anlaşılan Fi'nin keyfi yerindeydi benim için önemli olan buydu. "Fi şu an saat kaç?"doğrulmaya çalışırken dedim.Fi "Nerdeyse gece yarısı oldu.Helen çoktan gitti.Şansına küs.Hıh!"hala affedememiş bir tavırla dedi.Ben de derin bi nefes alıp verdikten sonra "Hala o konuyu mu dert ediyorsun.Bir şaka yapayım derken, nereden bileyim bu konuda çok hassas olduğunu."derken dudak büktüm.Fi "Tamam tamam ben de sana şaka yapıyordum içten davranışlarınla çoktan affettim seni."diyip omzuma uçarak kondu.Fi "Helen'nin dediğine göre bu sefer uyanınca hiçbir ağrının ve yaranın kalmaması lazım.İyi misin?" biraz alçak sesle dedi. "Evet galiba kendimi iyi hissediyorum.Odamıza gitsek bir problem çıkmaz sanırsam." yataktan kendimi dışarı atmaya başlarken dedim.Ardından yavaşça kendimi zorlamamaya dikkat ederek odamın yolunu tuttum.Yolda aklıma bir şey gelmediği için Fi'yle konuşma fırsatı da olmamıştı.Odaya vardıktan sonra yatağıma girdim.Çok geçmeden gözlerim yavaşça kapanmıştı.

   Bu sabah nedense Fi'den önce uyanmıştım.Dün ki curcunadan sonra kendimi mucizevi şekilde iyi hissetmem garip geldi ama önemsemedim.Gidip bir duş alıyım diye içimden geçirdim.Fi'yi kontrol ettikten banyoya koştum.Yurtta tek kalmanın faydalarından biri de size özel kocaman kaplıca gibi banyonun size kalması üstümü temizledikten sonra sıcak suya girdim.Su sanki içime dıştan içe işliyordu.Sıcak suyun keyfini çıkarırken birden irkildim.Niye böyle hissettiğimi anlamam çok geç olmamıştı.Fi uyanmış ve büyük ihtimalle beni arıyordu.Çok geçmeden bir aura banyonun tavanından genişleyerek tüm banyoyu kaplamıştı.İçimden bir ses yakalandığımı söylüyordu yavaşça sudan çıkıp giysilerimi giymek için kapıya yönelmişken "Niye beni yalnız bıraktın?Senin yüzünden tüm yurdu auram ile aramak zorunda kaldım." diye Fi'nin sesini duydum.Ben de panikleyerek "Tamam buldun işte beni şimdi izin ver de üstümü giyiniyim." dedim.Fi "Bu sabah beni bu kadar uğraştırmanın bedeli olarak benim önümde giyineceksin."şeytanice ses çıkartırken dedi. "Senin isteklerin giderek Ellen'ninkine benzemeye başladı." diyince Fi "Onunla beni bir tutma.Şimdi odadan çıkıyorum tamam mı.Üstünü rahatça değiştirebilirsin."mızmızlanarak dedi.Ellen'nin ismini duyunca hemen uysallaşması Fi'nin sevdiğim bir özelliğiydi.Kapının kapanma sesini duyunca yavaşça banyonun kapısından başımı çıkardım.Etrafı inceledim, kimsenin olmadığını görünce önümü kapatıp elbiselerimin olduğu yere gittim.Hızlıca üstümü giydikten sonra biraz gevşeyerek kapıya yöneldim.Fi "Sihirden anlamayan birini kandırmak gibisi yok." dediğini duyunca çivi gibi olduğum yere mıhlandım.Yavaşça üstüme başımı kaldırırken yoktan görünmeye başlayan Fi'yi gördüm.Onu gördükten sonra tam odadan kaçacakken Fi "Bu sabah ki uğraşlarımı boşa yapmadım ben." dediğini duysam da durmadım.Hızlıca odama yüzüm kızarmış halde giderken aklımın köşesine bunun intikamını alacağıma dair yemin ettim.

   Duş almanın verdiği keyif bir iki dakikada yok olmuştu.Yemek için kantine gitmenin şimdilik yapılacak en iyi karar olduğunu düşünerek odamdan çıktım.Fi kapının yanında beklerken omzuma konmuştu.Keyfi yerindeymiş gibi görünüyordu.Biraz somurtarak adımlarımın hızını arttırdım.Kantindeki yerime elimde aldığım yemekle geçerken Fi "Yeteri kadar somurtmadın mı sayende istemeden de olsa karanlık auram dışarı sızıyor.Hem niye bu kadar kızdın ki evli değil miyiz sonuçta?"alçak sesle söyledi. "Öyle olabilir ama ben daha kendimi bunun için hazır hissetmiyorum."biraz kendime gelerek dedim.Ardından masama oturup yemeğimi yemeye başladım.Biraz iyi halimde beni görmesiyle Fi'nin aurasıda dışarı sızmayı kesti.

   Yemeğimi ilk defa hiç rahatsız edilmeden yedim.Nedenini ise sınıfa dönünce anladım.Sınıfta benim için hoş geldin partisi hazırlanmıştı.Melody, Marry ve Charlotte sınıfın kapısında beni güler yüzle karşıladılar.Ellerimden tutup sınıfın ortasındaki masaya doğru çekiştirerek getirdiler.Sanki doğum günü partisi gibiydi.Benim annemle yaptığımız doğum günü partileri hep ikimiz olurduk.Bu kadar çok kişiyle bir kutlama yapmak beni sevindirmişti.Sınıfta hep birlikte eğlenerek yemek yiyip içtik.Kantinde de yemek yediğim için sadece tatlarına bakmak zorunda kalmam sınıftakileri üzmüş gibi görünse de yapabileceğim bir şey yoktu.Fi nedense partiye hiç karışmamıştı.Kızların koluma girip beni çekiştirmelerine ve eğlenmelerine hiç kızmamış görünüyordu.Ben de sorun yok galiba diye düşündüm.Parti öğleyin sonlarına doğru bitti.Melody "Geçen gün gidemediğimiz dolaşma için üzüldüm ama sen iyi misin?" ardından Charlotte "Biz böyle parti de hazırladık ama seni umarım vücudunu zorlamışızdır." devamında ise Marry "Bunu sen yatağa düşmeden önce planlamıştık.Tesadüfen senin iyileştiğin güne rastgeldi.İkisini bir kutlamış olduk di mi?" diyip Melody ve Charlotte'ye döndü.Her ikisi de doğru anlamında başlarını salladı.Sınıftaki herkese teşekkür edip sınıftan ayrıldım.Fi "Böyle ayrılman iyi mi vaktini onlarla harcayabilirdin." omzumdan başıma konarken dedi. "Asıl senin için iyi mi?Beni sürekli başka kızlarla görünce öfkeden bana yapmadığını bırakmayan sen bu kutlamada bir şey yapmadın." adımlarımı kolidorda yavaşlatarak dedim.Fi "Ne sen beni şeytan kral mı zannediyorsun.O kadar yüreksiz değilim.Sadece kutlamada hiç olmadığın kadar mutlu olduğunu görünce seni dikkatim sadece senin mutlu yüzüne kaydı.O yüzden sinirleneceğim sahneler gözümde değersizleştiler.Sen hala karın olarak görmesende beni, ben senin mutluluğun için her şeyi yaparım." başımdan uçarak yüzümün karşısında dururken dedi.Fi'nin söylediklerinden biraz suçluluk hissettim. "O zaman şu gezi işini senin yapmanı istesem nasıl olur." dedim.Fi etrafında dönerek havaya uçarak "Elbette seni gezdiririm.İlk benimle zaten gezmen gerekiyordu.Aptal..." dedi.

Another WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin