42.
След училище реших да отида до сестра си, за да взема пуловерите за Ел и Пери.
Таксито паркира пред дома на Фиона и аз слязох. Почуках на вратата и Фиона отвори.
-Флора!-извика тя и ми се нахвърли.
-Хей по-спокойно!-изкикотих се аз.
-Моето малко сестриче! Много се радвам, че си добре!-прегърна ме силно.
-Нима знаеш за вчера?-тя кимна и ме поведе навътре.
-Да, Флора видях как те вкараха в онзи ван...добре си, нали? Какво ти направиха?
-Всичко е наред, како. Нищо не ми направиха...добре съм.
-Да, знам, но исках да го чуя от теб.-въздъхна тя, стискайки ръката ми.
-Да го чуеш от мен?-обърках се аз и я погледнах въпросително.
-Да, вчера звънях...на Хари да науча за теб.
-Откъде му имаш номера?-попитах я.
-От телефона ти, който забрави вчера при мен.-подаде ми телефона.
-О...-взех го.-Благодаря! Мислех да купувам нов...
-Вчера беше доста объркана-сподели тя.
-Да...ъм пуловерите? Донесе ли ги от ателието?-смених темата.
-Да, Флора...след като говорих с онзи и той ми каза, че спиш в къщата му здрава и невредима...аз оставих Лео на Макс и отидох.-сподели тя. Значи Хари е уведомил сестра ми за състоянието ми, но защо? Защо би се занимавал с подобно нещо? Може би защото тя му се е обадила. -,-
-Единият пуловер е бял, а другия е син.
-Много ти благодаря!-прегърнах я и станах.-Ще вървя...чака ме работа.
-Каква, ако мога да попитам?-скръсти ръце кака, гледайки ме с една повдигната вежда.
-Ще пазарувам.-усмихнах се и тя кимна усмихнато. Тя ми подаде чантата с пуловерите и тръгнах към входната врата.
-Хвани си такси!-каза ми тя.
-Предишното ме чака.-казах й и се сбогувах.
Качих се в таксито и казах на шофьора да ме закара до мола.
-Надявам се, че не сте ме чакали много?
-Не, госпожице...бяхте бърза.- кимнах.
Отивах в мола, защото днес за последно бяха отворени магазините. Трябваше да купя подаръци за Коледа, която беше след два дни.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mine (Bg fanfiction)
Fanfic~Завършена~ Резюме: Флора Андерсън(Уилсън)- срамежливо, красиво и добро момиче, невинно и чисто като ангел. Но какво ще се случи с живота й когато се появи ТОЙ? Лидерът на ганстерската банда, лошият, безмилостният, с тъмно минало човек, мислещ...