56. The feeling

5.9K 325 18
                                    


56.

Елинор влезе в кухнята и отиде при Флора.

-Флор, добре ли си?-попита я веднага.

-Д-да, добре съм.-Ел кимна и се усмихна.

-Явно старият Хари се върна.-каза тя, а Флора постави ръка върху челото си нервно.

-Ел, страхувам се за него.-захапа долната си устна тя.-Доста е импулсивен и прям, а побеснее ли изобщо не мисли...не искам да си мисля какво прави в момента.

-Хей, спокойно Луи и Зейн са с него. Нищо няма да направи или поне Лу няма да му позволи.

-Луи няма да го спре, Ел. Ако нещо го ядоса, той побеснява, превръща се в друг човек и това най-много ме плаши, защото тогава най-много наранява.-каза и Ел я прегърна.

-Искам да се успокоиш, а аз ще направя чай, за да пием, окей?-погали рамото й тя, за да я успокои.

-Бройте и нас.-влязоха Найл и Лиам.

-Добре, сядайте. Хайде Флора седни и ти.-тя кимна и седна.

-Какво ти има, Флора?-попита я Найл.

-Нищо, просто малко се притеснявам.-усмихна се леко тя и сведе глава.

-Спокойно, затова сме тук, за да те пазим.-каза й Найл.

-Какво имаш предвид? Аз не се притеснявам за себе си, Найл. Притеснявам се за Хари.-обърка се Флора затова вдигна глава и го погледна.

-Аха, когато Хари се разкрещя относно „отварянето на очи"-изсмя се Найл, ръчкайки с лакътя си Лиам.-той имаще предвид да си отваряме очите за теб.-изведнъж топлина изби по бузите на Флора при думите.

-О, колко мило!-обади се Ел с размечтана физиономия.-И аз искам!

-Не ви разбирам вас, момичетата и момчетата, които ходят по вас.-обади се Лиам като и двете момичета зяпнаха в него с повдигнати вежди.

-За какво говориш, Лиам?-попита го Ел, учудено.

-Съгласен съм с него.-обади се и Найл и се намести удобно на стола.

-Вие обратни ли сте?-попита ги Ел директно, сервирайки чая. Тя беше напълно смаяна от думите на момчетата.

-Не съм!-казаха и двамата едновременно.

-А защо тогава?-попита ги Флора видимо объркана.

Mine (Bg fanfiction)Место, где живут истории. Откройте их для себя