Hoofdstuk 1

602 7 6
                                    

Sterre zit op de bank. Ze zit in gedachten, ze denkt aan Raphael. Ze staart voor zich uit. Ze is aan het tekenen. Als ze weer terug is op aarde kijkt ze naar haar tekenblok, Ze schrikt want ze heeft Raphael getekent. Ze gooit het blok snel naar achter, Die komt tegen Raphael aan. Hij raapt het blok op en ziet een tekening van hem met allemaal hartjes, Hij glimlacht. Hij loopt naar Sterre en geeft het blok terug. Raf gaat langs Sterre zitten. Sterre schuift een klein stukje weg. Raf meekt het maar doet alsof hij het niet merkt. Hij pakt de afstandbediening en kijkt naar het journaal. Opeens vliegt er een flits door het raam, daarna volgt een kwiharde knal. Sterre springt in Raf's armen. Hij geeft haar een kusje op haar hoofd:"Ik ben bij je" Sterre knikt zachtjes en kruipt zo dicht mogelijk tegen Raphael aan. Na een tijdje wil Raf opstaan maar merkt dat Sterre in slaap is gevallen. Hij vind het fijn dat Sterre zo dicht bij hem is nu., dus blijft hij liggen, zo valt hij in slaap met sterre in zijn armen.

●○●○●○●○●●●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

In de ochtend zo Rond 7.00 uur.

Raphael word wakker van een nare droom. Hij was vergeten dat Sterre op hem lag dus maakte hij haar wakker. Ze had nog slaap in haar ogen en keek even rond, toen ze zag dag ze boven op Raf lag schoot ze meteen overeind.
"Lekker geslapen?" Sterre knikte. Ze ging met haar rug tegen Raf aan zitten. Ze keek in zijn ogen. Hun gezichten kwamen dichter bij elkaar, Toen liep Marcel de kamer in. Sterre schoot meteen van Raf af. Ze deed zo normaal mogelijk maar Marcel wist dat ze samen hadden geslapen. Sterre liep naar boven en ging zich aankleden. Ze liep naar haar kast. Het was heel warm, het was zomer. Sterre pakte een kort broekje en een Wit Hempje. Ze trok haar witte All stars aan. Ze deed haar haren in een hoge staart en liep terug naar beneden. Pim zat aan de tafel te ontbijten. "Goedemorgen" en ze ging zitten. "Goedemorgen." Sterre glimlachte. Ze pakte het brood en de Choco-Pasta. Na 2 boterhammen liep ze naar de tuin. Daar zat Anna. Ze liep ernaar toe. Ze ging op de Tuinset zitten. De jongens waren aan het voetballen. Ze kon zich alleen concentreren op Raphael. Ze zag dat hij naar haar lachtte, ze keek meteen weg. Anna sprong op en stelde voor om naar het strand te gaan. "Ja leuk!" Riepen ze allemaal in koor. Iedereen pakte zijn spullen en ze liepen naar het strand, dat lag zo'n 10 minuten van huis af. Sterre ging zitten en pakte haar Tekenspullen, voordat ze kon beginnen werd ze bij haar heupen van achter omhoog getild en in het water gegooid. Toen ze weer boven kwam zag ze Raf. "Jij?!" Ze rende op Raphael af en sprong op zijn rug waardoor hij omviel. Sterre moest heel hard lachen. Raphael en Sterre zaten plezier te maken met zen 2 in het water. Anna lag te zonnen en Marcel en Pim waren detective dingen aant doen. Sterre en Raf gingen ijsjes halen. "Mag ik 2 hoorntjes met Vanille ijs?" Raf gaf de man 2 euro. Samen liepen ze naar de handdoeken. "Zo was het gezellig tortelduifjes?" Zei anna op een plagerige toon. Ze bloosten en keken weg. Anna stond op en ging ook een ijsje halen." Mag ik nu pim?" Marcel zat al heel lang te wachten tot Pim klaar was. "Ja zo even wachten" Pim bekeek een oude schelp. Sterre schoof dichter naar Raf toe. Ze ging tegen hem aan zitten. Ze keek naar Raf die genoot van zijn ijsje. Sterre kon het niet laten dus duwde ze het ijsje op zijn neus. Ze lach helemaal dubbel. Raphael ging bovenop haar zitten. Hij nam de laatste hap van zijn ijsje. Sterre had haar ijsje in het zand laten vallen toen Raf bovenop haar ging zitten dus had ze die weg gegooid. Raf boog zich langzaam voorover. Hij fluisterde in Sterre's oor:" Het is echt heel gezellig met jou" Sterre glimlachte . Raf's hoofd kwam een stukje omhoog. Hij lachtte nog even naar Sterre en toen zoende hij haar.

De Vijf: Het Nieuwe AvontuurWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu