hoofdstuk 16

184 3 0
                                    

*De eenalaatste dag dat Tara hier is*

Sterre loopt naar boven. Ze loopt haar kamer in en gaat op haar bed zitten. Ze legt haar hoofd in haar handen. Ze houd van Raf maar toen ze net met Pim was kreeg ze kriebels in haar buik. Dit kan ze niet vertellen aan Raf. Ze gaat even liggen en sluit haar ogen. Voor ze het weet valt ze in slaap. Ze wielt door haar bed heen. Na een hlaf uur geslapen te hebben schiet ze wakker uit een nachtmerrie. Haar wangen zijn nat en rondom haar ogen is het zwart. Ze loopt naar beneden en loopt de keuken in voor een kop thee.

Raf loopt naar de bieb. Hij gaat zitten op de Sofa. Hij was toch verliefd op Sterre? Waarom voelt het dan zo raar bij Tara? Hij staat op en schopt boos tegen de muur waardoor een boek omvalt op een bladzijde met een tekening van Tara. Hij pakt het boek op en begint te lezen.

De jonge heks Tiara Evermoor is de dochter van de kwade fee Morgana en 'De Zwarte Schim' twee duivelse mensen. Tiara kreeg de opdracht van haar vader om de 5 een voor een te verslinden aangezien dat bij haar ouders niet was geslaagd. Tiara leeft als Tara tussen de mensen zodat mensen haar niet gaan verdenken.
Ze is heel gevaarlijk. Nog wel gevaarlijker als haar ouders. Iedereen moet oppassen want als zij de liefdeskus heeft gehad ben je totaal in haar macht.

Raf las het stuk wel 3x! Maar het stond er echt: De dochter van Morgana. Hij nam het boek mee en liep naar de woonkamer. Hij riep Pim en Marcel en hij liet het hun ook lezen. Ze konden het allemaal niet geloven. Ze renden de trap op naar Sterre. Ze las het stukje ook en begon te huilen. Raphael ging bij haar zitten en troostte haar. Pim en Marcel gingen opzoek naar Ana.

Ana zat in de tuin te denken aan haar vrienden en hoe ze veranderd was. Tot haar gedachten ruw werden verstoord door Marcel. " Marcel! Ik was aant nadenken ja!" Marcel duwt het boek in haar handen en wijst naar het Stukje. Als ze opkijkt staan er tranen in haar ogen. Ze omhelst Marcel en hij troost haar. Pim loopt terug naar de bieb.

Tara houd zich schuil in het huis. Haar missie kan niet slagen. Het gehoorzintuig was al verliefd op Sterre. Ze sloop naar boven en Raf kwam net de kamer uitlopen. Ze rende naar hem toe en legde haar Armen om zijn nek heen. Ze zoende hem! Raphael wilde helemaal niet. Hij was nu totaal in haar macht.

Sterre keam net naar buiten toen ze zag dat Tiara haar vriendje gezoend had. Ze dacht terug aan de tekst. Nu was hij totaal in Tiara's macht! Sterre moest dit rechtzetten. Ze ging op de vloer zitten en focust zich alleen op zo'n 3 minuten geleden. Er verscheen een flits. Ze was terug in de tijd! Het was haar gelukt! Ze zag Raf op de gang lopen en Tiara zag ze om de hoek. Ze rende op raf af en nam hem in omhelzing. Samen liepen ze naar beneden. Ze gingen op de bank zitgen. Marcel en Ana kwamen niet veel later binnen. Toen was haar moment om Terug naar het heden te gaan. "Ik ga even naar de wc" ze stond op en liep naar de meidenkamer. Ze schoof een brief onder de deur door zodat de andere Sterre naar beneden zou gaan. Niet veel later ging de deur open en liep ze weg. Sterre liep de kamer in en ging weer zitten. Ze focust zich op het heden. Er verscheen een flits. Ze zat beneden op de bank tegen Raf aan met Ana en Marcel tegenover hun. Ze keken een Film. Het was haar Gelukt.

Die Avond ging Ana samen met Marcel pannenkoeken bakken. Het was heel gezellig. Morgen zou Tiara vertrekken. De meiden liepen naar boven en gingen in bed liggen. De jongens ruimden alles nog even op en gingen daarna ook naar bed...

De Vijf: Het Nieuwe AvontuurWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu