Toen Raf weer van Sterre afkwam moesten ze allebei blozen. Raf ging weer terug zitten, Sterre ging tegen hem aanzitten. Raf keek naar haar en sloeg zijn arm om haar heen. Net op dat moment kwam pim aanlopen. Hij zag Raf en Sterre, hij kreeg een steek in zijn hart, hij dacht echt dat Sterre hem ook leuk vond. Sterre zag dat Pim aankwam lopen dus stond ze op en liep ze naar hem toe. "Hey, wat gevonden?" Pim knikte "Ja deze schelp" hij keek naar beneden. "Is er iets?" Sterre heeft nooit geweten dat Pim verliefd op haar is. "Nee, Ga maar lekker naar Raf!" Boos liep hij weg. Sterre snapte het niet dus liep ze weer terug naar de handoek. Ze knielde achter Raf neer en kietelde hem. Hij draaide zich om en tilde haar op, hij rende de zee in met Sterre in zijn armen. Pim zag het en gooide de schelp heel hard weg. Marcel kwam net aanlopen met een bord met friet. "Dude mag ik de Sambal?" Pim pakte de tas en gaf Marcel de sambal. "Wow wat is met jou man?" Marcel keek naar Pim. "Niks helemaal Niks!" Marcel wist al waar het over ging. "Sterre en Raffie hé?" Pim keek naar Marcel, hij liep boos weg. Marcel wist dat hij gelijk had dus liet hij Pim maar even afkoelen. Sterre was wat verder de zee ingezwommen. Raf bleef bij het begin zitten. Annastacia kwam bij hem zitten. "Ik ben blij voor jou en Sterre." Raf keek op, hij werd rood.
Sterre zwom tegen iemand aan. "Sorry" ze wou verder zwemmen maar dat lukte niet, ze zat vast met haar voet. Ze probeerde los te komen,maar ze kwam alleen maar strakker vast te zitten. "Raf!!,Raf,Anna!" Ze zwaaide heel hard maar niemand zag het, niemand behalve Marcel. Hij zette zijn bord weg en zwom meteen op haar af. Hij probeerde haar mee te trekken maar merkte ook dat ze vastzat. "Haal raf!" Ze bleef maar spartelen. Marcel zwom met een top snelheid op Raf af. Helemaal buiten adem kwam hij haan. Raphael vroeg wat er was. "Sterre...ze..vast..voet." Hij wees naar Sterre die nog steeds zat te zwaaien. Raf zwom met een snelle vaart op haar af. Hij hield haar vast. "Wat is er?!" Hij probeerde haar mee te trekken maar dat lukte niet. "Mijn enkel zit vast, hoe harder ik weg wil hoe strakker hij klemt." Raf raakte in paniek, hij nam een grote hap lucht en gin onderwater. Hij kon bijna niks zien. Hij keam boven en zwom snel naar het land om de badmeester tr halen. Toen Raf aankwam op land keek hij nog om naar Sterre. Hij ging op zoek naar badmeester. Ondertussen had Pim Sterre ook gezien. Met een zakmes zwom hij naar haar enkel en sneed de Liaan los. Sterre had veel water in gehoest,ze kreeg geen lucht mee en verdronk. Pim dook onderwater. Hij tilde Sterre omhoog en zwom naar de kant. Raphael zag Sterre liggen. De badmeester liep met Raf mee. Hij knielde neer. Hij legde zijn hoofd op haar borst. Hij hoorde een trage en lichtte hardslag. Hij wou haar mond op mond beademing geven maar dat stond Raf niet zo aan. Pim belde de Ambulance.....
En nu gaat ze dood???
Laat in de comments achter over hoe het verder moet.
Vonden jullie dit hoofdstuk leuk?
Ik twijfel er heel erg over.Xxx Mij
JE LEEST
De Vijf: Het Nieuwe Avontuur
FanfictionDe vijf wonen nog samen in het huis Anubis. Tieneke en Tomas zijn weg met Frederik en Cato,Hester. Ze zijn gelukkig! Ana en Sterre kunnen tijd reizen. De 1e keer wisten ze niet hoe, Maar als Sterre vertrekt uit anubis krijgt ze een Nare droom, Haar...