Hoofdstuk 15

173 2 0
                                    

"Sterre toch...Je weet dat je niet wegkomt" morgana loopt rondjes om haar heen. Na een poosje gaat ze verder het bos in om te kijken wie er nog meer is.

Sterre krijgt enorme hoofdpijn en krijgt vage flitsen te zien van Merlijn, De Fee Van Het Meer, Galahad en Morgana. Dan zakt ze ineen zover ze kan zakken aangezien ze nog vast zit. Ze krijgt een bericht van Merlijn.

"Sterre!" Ze kijkt om zich heen en ziet dan Merlijn Staan.
"Sterre jij en Anna kunnen tijdreizen heb je ontdekt. Maar je kan ook naar het verleden om dingen recht te zetten bijvoorbeeld, Je kan het ook zonder Ana als je je goed genoeg Focust Sterre!" Ze kijkt bang om zich heen. Dan verschijnen Galahad, De fee van het meer en haar vrienden. Ze leggen hun hand op die van Sterre. Dan verschijnt er een flits.
En is ze weer terug op aard. Ze begint zachtjes te zingen omdat ze niet wegkan.

Raphael loopt door het bos. hij is op zoek naar Sterre. "Sterre?!" Hij loopt verder het bos in. hij gaat gehurkt zitten en concentreert zich alleen op Sterre. hij hoort zacht gesnik en gezang, Hij volgt het geluid. hij kruipt achter een boom. hij ziet Sterre vast in Lianen. hij rent er naar toe. "Sterre! oh ik ben zo blij je te zien!" hij omhelst haar. Sterre begint te huilen. Raf word op zijn schouder getikt hij draait zich om, Merlijn staat achter hem met het zwaard Excalibur. "Misschien gat dit makkelijker" hij knikt en neemt het zwaard aan. Hij slaat de Lianen stuk en geeft het zwaard terug aan Merlijn, die zo snel als hij daar stond was hij ook weer weg. Sterre gaf Raf een knuffel en samen renden ze naar het portaal.



Ana zat in de keuken voor zich uit te staren tot dat Marcel binnenkomt samen met Pim. "en hoe zit het met Ster?" voordat de jongens antwoord konden geven kwam Sterre binnen "ik ben al terug" geschokt draait iedereen zich om. "Sterre!!"roepen ze in koor. "Maar.....Maar hoe?" Pim omhelst Sterre. "Raf heeft me gered" ze glimlacht naar Raf die net binnenkwam. ze liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. zachtjes drukt hij een kus op haar voorhoofd. samen lopen ze de gang op.

"Vind je mij nog leuk?" Sterre kijkt blozend naar beneden. ze knikt voorzichtig terwijl ze naar haar schoenen kijkt. Raf duwt zachtjes haar hoofd omhoog hij drukt zijn lippen op die van haar. allebei hadden ze miljoenen vlinders die door hun heen fladderen. als ze van elkaar los komen gaat de deurbel. ze lopen hand in hand naar deur. ze openen de deur en zien Tara Staan...


"hoi ik ben Tara" ze steekt haar hand uit naar Raphael hij schud haar hand vriendelijk. Sterre negeert ze totaal. Ze knipoogt naar Raf die er blijkbaar geen aandacht aan besteed wat Sterre een fijn gevoel geeft. samen laten ze Tara binnen. "wat kom je hier doen?" ze kijkt naar sterre. "Mijn tante Tieneke zei dat ik hier een week kan logeren." ze kijkt Naar Sterre waardoor ze rillingen krijgt. als Tara haar rondleiding heeft gehad van Pim zit iedereen in de woonkamer. Niemand vind Tara aardig, omdat ze weten wat haar doel is. Sterre kijkt naar Raf die lacht naar haar, ze lacht terug.........

De Vijf: Het Nieuwe AvontuurWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu