Marcel komt de keuken uitgelopen. "Heey Sterre" "hoi" ze loopt naar Marcel en vertelt het verhaal. "Wow dat is wel heftig" zegt hij zacht. Sterre knikt voorzichtig. "Ana en Pim moeten dit ook weten" voorzichtig wrijft Marcel over Sterre's rug. Ze neemt hem in omhelzing en de tranen stromen over haar wangen. "Ik ben Raf kwijt hé?" Marcel weet niet wat hij moet zeggen. Sterre komt los van de warme omhelzing. "Bedankt" hij kijkt haar vragend aan. "Voor de steun" zegt ze half snikkend half lachend" Nu snapt hij het.
Raphael zit in een kasteelkamer. Hij kijkt voor zich uit, Tiara komt binnen.
"hey liefste van de wereld" hij neemt haar op schoot. Ze legt haar handen in zijn nek geeft hem een kus. Samen lopen ze naar de grote kamer waar de bank en de tv staan.
(Een woonkamer in een kasteel)
"Ik pak ons wat te drinken en ze loopt naar de keuken. Raphael loopt ietsje later ook naar de keuken. Hij loopt naar Tiara en slaat vanuit achter zijn armen om haar middel. Dan verschijnt er een flits voor zijn ogen en ziet hij een beeld van hem en Sterre💖. Hij krijgt enorme hoofdpijn omdat als hij iets doet wat hem herrinert aan iets van voor de betovering hem dat enorme hoofdpijn kan bezorgen en dan komt hij beetje bij beetje uit de betovering.Ana zit tv te kijken. Pim leest een boek. Ze wisselen geen worden met elkaar. Er is een dodelijke stilte. Anastacia loopt naar de keuken om wat drinken te pakken. Maar langzaam word alles zwart voor haar ogen en zakt ze helemaal in een. Na een tijdje voelt ze haar hoofd bonken, langzaam komt ze weer bij. "W..wat is er geb...gebeurd?" ze voelt zich duizelig. "Je bent flauwgevallen geloof ik" ze hoort een stem, een lieve zorgzame stem. "Pim?" "ja" ze wrijft over haar hoofd. Pim pakt het glas water van tafel en geeft het aan Ana. Ze drinkt deze gulzig leeg. "Bedankt, ik wil graag even op bed liggen." Pim knikt en helpt haar mee naar boven.
Sterre kan zich niet concentreren op het heden. Ze denkt alleen maar aan Raf. "Kom op Ster, anders kunnen we hem helemaal niet meer redden." "Je hebt gelijk" ze focust zich op jet huis en haar vrienden. Er verschijnt een flits en Marcel en Sterre zitten weer op de bank naast Pim. "Waren jullie in de toekomst?" ze knikken. "Waar is Ana?" "oh ze ligt op bed, ze was flauwgevallen" Sterre kijkt naar Marcel en staat dan op, ze loopt naar boven. Marcel vertelt ondertussen het verhaal over Raphael.
Ana ligt nu al 30 minuten op bed. Ze heeft zo'n hoofdpijn. Dan komt sterre binnen. "Oh fijn dat je er bent, mag ik wat water alsjeblieft." "Tuurlijk!" en Sterre loopt meteen de kamer uit. In de badkamer aangekomen ligt er een brief. Aan de vijf staat erop met sierlijke letters. Sterre neemt de brief mee naar de meidenkamer. Op de gang ziet ze Marcel en Pim aankomen. "Kom even mee " ze volgen haar de kamer in.
Raphael ligt in de kasteelkamer. Hij verveelt zich. Dan komt een man binnen helemaal zwart <-- De Zwarte Schim "Wie bent u?" Raphael staat op en kijkt in de rode ogen van de man. "Ik ben De Zwarte Schim!" zijn stem is zo luid dat alles begon te trillen. Net op het moment dat de man Raphael bij zijn kraag wou optillen kwam Tiara binnen. "Dag pap!" ze liet haar vader uit. " is dat je vader?!" voorzichtig knikt ze. "Ja" Raphael is bang voor de man maar houd toch van Tiara. Hij pakt haar rond haar middel en geeft haar een kus.....
JE LEEST
De Vijf: Het Nieuwe Avontuur
FanfictionDe vijf wonen nog samen in het huis Anubis. Tieneke en Tomas zijn weg met Frederik en Cato,Hester. Ze zijn gelukkig! Ana en Sterre kunnen tijd reizen. De 1e keer wisten ze niet hoe, Maar als Sterre vertrekt uit anubis krijgt ze een Nare droom, Haar...