"Nechaj to tak." povedal zronene.
"Počuj, mal by si ísť domov." šepol.
"Ale veď teraz som prišiel." namietal som.
"Proste choď!" skríkol a ja som naňho prekvapene pozrel.
"Tak faj." zavrčal som a vstal som.
"Elliot počkaj." snažil sa ma zastaviť.
"Daj mi pokoj a tú bagetu si nechaj." zavrčal som a zhodil som zo seba obyčajné tričko. S tašky som si vytiahol to z dierou na chrbte a hneď som si ho obliekol. Schmatol som tašku a otvoril som vchodové dvere.
"Maj sa." šepol som chladne a vyletel som von.
Pohľad Willa
Z jeho chladného tónu ma pichlo pri srdci. Oči sa mi naplnili slzami a chrbtom som sa oprel o stenu. Pomaly som sa spustil dole a kolená som si pritiahol k hrudi. Pevne som ich objal a po líci sa mi skotúľala slza. Práve som stratil najlepšieho kamaráta a práve tento ma poznal najlepšie. Tvár som si skryl medzi kolená a slzám som nechal voľný priechod. Moje vzliky sa ozývali prázdnou chodbou. Začul som kroky ktoré smerovali ku mne. Nemal som chuť zdvíhať hlavu a tak som ďalej vzlikal. Na pleci som pocítil nieču teplú dlaň a tak som zdvihol zrak. Môj pohľad sa stretol s hnedými zvedavými očami."Prosím neplač. Trhá mi to srdce." šepol Lukas a vtiahol ma do objatia. Pevne som ho objal okolo krku a tvár som zaboril do jeho pleca. Rozplakal som sa. Lukas ma objal okolo bokov a pomohol mi na nohy.
"Poď. Sadneme si, vypijeme si a vysvetlíš mi čo sa stalo." šepol mi do ucha a ja som sa zachvel. Bože! Povedal som si že sa do svojich kamarátov nikdy nezamilujem! Debil! Pri Elliotovy sa ti to už stalo! Áno, ale zabudol som na to a teraz ho beriem ako najlepšieho kamoša. Ani neviem ako a ocitol som sa na gauči s vodkou v ruke. Lukas sedel oproti mne, rukou si podopieral bradu a skúmavo ma sledoval. Teraz som mal chuť mu prehrabnúť tie jeho úžasné hnedé vlasy. Kusol som si do pery, pod predstavou že by som sa dotýkal jeho vlasov a koštoval jeho pery. Lukas sa jemne začervenal a ja som odvrátil zrak. Hrdlo vodky som si priložil k perám a odpil som si päť glgov.
"Dobre." šepol som a znova som sa otočil tvárou k Lukasovy.
"Bol u mňa Elliot, pretože som mu vzal desiatu a za náhradu som ho pozval na bagetu. On si všimol že sa správam divne a-" zasekol som sa. Do očí sa mi znova nahrnuli slzy. Lukas si to všimol a hneď sa presunul ku mne. Silno ma objal a ja som si bradu položil na jeho plece. Nejako som sa napil, najmenej desať glgov. Lukas sa odtiahol a ja som sa znova napil. Moje zmysli sa otupovali a mne začínalo byť všetko jedno.
"A? Čo bolo ďalej?" spýtal sa Lukas. Znova som si odpil glg a s privretými očami som naňho pozrel.
"Pohádali sme sa." vypadlo zo mňa.
"Vlastne som naňho omylom nakričal aby už išiel domov, pretože vyzvedal čo so mnou je." povedal som pripito a znova som si hrdlo fľaše priložil k perám. Odpil som si štyri glgy a ruka mi sťažela. Šmykla sa mi a oblial som sa.
"Do riti!" zanadával som pošepky a Lukas ma stále sledoval.
"A, kôli čomu ste sa pohádali?" padla otázka na ktorú som nechcel odpovedať.
"Čakáš že ti to poviem?" vypadlo zo mňa.
"Ja viem že mi to povieš." povedal a naďalej ma sledoval. Otočil som sa k nemu celým telom a nohy som si vyložil na gauč. Jemne som sa naklonil a prižmúril som oči.
"Si opitý, takže mi povedz prečo ste sa pohádali." žiadal Lukas. Vzdychol som si a dopil som poledné kvapky vodky. Neveriacky som sledoval prázdnu fľašu. Odhodil som ju na zem a tam sa z rachotom rozbila. Pozrel som sa naspäť na vystrašeného Lukasa.
"Som gay." povedal som a zničene som sa odtiahol. Nohy som si pritiahol k hrudi a tvár som si skryl do kolien. Znova som sa rozplakal. Okolo pliec som pocítil silné ruky. Lukas ma objal. Objal som ho naspäť okolo bokov a zvalil som sa naňho. Tvár som zaboril do jeho svalnatej hrudi a plakal som.
"Som odporný!" začal som kričať.
"Som nechutný!" kričal som do jejk hrudi a Lukas sa so mnou opatrne posadil.
"Som koko-" umlčali ma Lukasove pery na mojich. Zmeravel som.
"Už drž hubu." zasmial sa keď sa odtiahol. Nemotorne som prikývol a Lukas ma polahol.
"Idem ja už. Ponáhlam sa domov." šepol.
"Zajtra si snáď nebudeš nič pamätať." zasmial sa a prikril ma dekov, ktorú netuším kde zobral. Potichu som sa zasmial.
"Inak, Lukas? Ukradol si mi prvý bozk." šepol som si pre seba.
Pohľad Lukasa
To čo šepol ma zarazilo. Naozaj som mu nechcel ukradnúť prvý bozk, ale chcel som aby zavrel hubu a nenadával na seba. Je normálne že ja gay, aj keď mne sa páčia iba dievčatá. Tak potom prečo si ho pobozkal? Asi... Asi aby som ho oba umlčal. Heh, stále tam zavadzá to slovíčko ASI! Sklapni! Z myšlienok ma vythlo pokojné odfukovanie. Podišiel som k Willovy a odhrnul som mu tie jeho červené vlasy s tváre."Rozkošný." šepol som a odtiahol som sa. Pomaly som vyšiel s jeho bytu, vlastne odletel a zamieril som k mojej tete, u ktorej prespávam...
-Na zemi- Pohľad Christiana
"Kam že to ideš?" spýtal som sa ešte raz."Do Nemecka. Budem tam pol roka aby som zarobila peniaze a neboj, doma som jak na koni." zasmiala sa mama a ja som ju stále nechápavo pozoroval.
"No nič, idem sa dobaliť." povedala a odišla s kuchyne. Sledoval som miesto kde ešte pred chvíľou stála. OMG! Tá ježibaba bude mimo tvojho života pol roka! No a? Aj tak sa budem nudiť. Keď som sa spamätal a prestal som sa rozprávať s mojou mysľou, pustil som sa do palaciniek. Nahádzal som.ich do seba a s plnými ústami som vybehol s kuchyne. Prebehol som chodbu a na konci chodby som zabočil do prava. Otvoril som dvere a vošiel som do svojej izby. Zabuchol som dvere a snažil som sa dojesť palacinky čo som mal v ústach. Prehltol som posledné sústo, ale to bolo moc veľké, takže som sa nemohol nadýchnuť. Hltal som ako to len šlo a po chvíľi trápenia som ho prehltol. (to sústo vy úchyláci :D) Do pľúc sa mi dostal kyslík a ja som zrýchlene dýchal. Zvalil som sa na posteľ a posledné čo som viedel než som zaspal boli hodiny...
Sen
Znova som v tejto tmavej uličke. S každej strany sa začal ozývať nepríjemný škrekot, ktorý ma donútil padnúť na kolená. Dlaňami som si prikryl uši a prosebne som začal kričať. V tedy všetko utíchlo. Zložil som si dlaňe s uší a ruky som spustil pozdĺž tela. Zrýchlene som dýchal a vyvaloval som oči do tmy. V tme sa objavili dve svetieľká v tvare očí. Boli krvavo červené a blížili sa ku mne. Na mňa svietilo svetlo a postava vyšla s tmy. Bolo to vysoké dievča s čiernymi dlhými vlasmy a dokonca malo aj mohutné čiernw krídla. Mala bledú pokožku a sledovala ma."Si to ty." šepla a v tedy mi začal zvoniť budík...
____________________________________
Táto časť je tu kôli Lucke ❤❤
For You :* Lulu_Write_SO
Nezabudni komentovať :D iba kôli tebe tento príbeh nezmažem ❤
Okay, názory na Lukasa a Willa chcem tiež!
YOU ARE READING
Zamilovaný Do Anjela
RandomElliot je Anjel a žije v oblakoch. Anjeli majú svoje pravidlá: 1. Nesmú sa ukázať medzi ľudmi 2. Nesmú sa zamilovať do človeka Za toto je jediný trest. Trest smrti. Čo ak sa Elliot pokúsi porušiť pravidlá? Ako to s ním dopadne? To sa dozviete iba a...