-Medzi oblakmi- Pohľad Elliota
Lenivo som vstal z posteľe. Dnes sa mi nechce ísť ani do školy. Natiahol som sa a prehrabol som si svoje strapaté vlasy. Bosý som prešiel ku kúpeľni a vošiel som dnu. Narazil som na nahého Asha, takže som hneď vycúval a dvere som zabuchol. Vzdychol som si a vrátil som sa do izby."Dnes asi bez sprchy." zamumlal som si popod nos a zhodil som zo seba tričko. Vzal som si ďalšie, len s dierou na chrbte. Vzal som si čierne skinny a natiahol som ich na seba. Vzal som si tašku a rozospato som schádzal schody. Oči sa mi zavreli a ja som zakopol o vlastnú nohu. Oči som hneď otvori, ale to už som letel dole schodmi. Pobozkal som zem a domom sa rozoznel zvonivý smiech mami.
"Je-ži-ši." smiala sa.
"Ty ma tým smie-chom do-sta-neš do hro-bu." smiala sa a držala sa za brucho. Nervózne som vstal a prehrabol som si vlasy. Čakal som kým sa mama ukľudní, no ona nie a nie sa prestať smiať. Naštvane som ju obyšiel a vošiel som do kuchyne. Tašku som hodil na stoličku a prešiel som k chladničke. Otvoril som ju a hneď som si vybral maslo. Zavrel som chladničku a prešiel som k linke. Z chlebníka som si vzal dva rožky a sadol som si za stôl. Natrel som si ich a zakusol som sa.
"Dobre, dobre. Už, už som kľudná." ozvala sa zadýchane mama a objavila sa medzi dvermi. Na perách jej hral úsmev a neustále sa držala za brucho.
"Hmm." zamumlal som s plnými ústami. Keď som pozrel na hodiny, skoro ma vlak trafil. (:DD)
"Za 10 minút deväť?!" skríkol som. Vyskočil som na nohy a schmatol som tašku z druhej stoličky. Vybehol som z kuchyne a prebehol som k vchodovým dverám.
"Prídem večer! Po škole idem von!" zakričal som a otvoril som dvere. Vyletel som von a ani som nečakal na maminu reakciu. Priletel som do školy a hneď som si skry krídla. Zrazu zazvonil zvonček a ja som vedel že už je zle. Prebehol som prázdnu chodbu a vpálil som do triedy. Udychčane som sa obzeral a nakoniec som si sadol úplne dozadu. Vytiahol som si veci na prvú hodinu a hlavu som si položil na lavicu. Počul som buchnutie dverý a vŕzganie stoličiek, ale mnou ani nehlo.
"Pán Winsley, postavte sa." ozval sa učiteľ povýšeneckým tónom. Neochotne som vstal a pohľadom som ho prepálil. Na perách mu hral úšrkn a ja som mal sto chutí mu ho zotrieť päsťou.
"Posaďte sa." zasmial sa a ja som si sadol na stoličku. Hlavu som zložil na lavicu a zavrel som oči. Hneď sa mi podarilo zaspať.
-Na zemi- Pohľad Christiana
"Chris?" zakričal na mňa otec."Áno?" vyšiel som zo svojej izby.
"Ja len že." odmlčal sa a vydel som že má ruku za chrbtom.
"Rozmýšľal som že si sám a tak." znova sa odmlčal.
"To je pre teba." nervózne sa usmial a spoza chrbta vytiahol mačku. Roztiahli sa mi zreničky a moje oči sa naplnili slzami. Na perách sa mi objavil široký úsmev.
"Ďakujem!" vypískol som a hodil som sa mu okolo krku. Keď som sa odtiahol, mačku som si vzal do náručia a odpratal som sa s ňou do izby. Položil som si ju na posteľ. Bola čierna s žltými očami a neuveriteľne nádherná. Bola trošku menšia mež normálna mačka, ale mne sa páčila. Lahol som si na posteľ a mačka sa ku mne hneď pritúlila.
"Aké ti dáme meno?" zamyslel som sa. Vzal som mačku do rúk a snažil som sa zistiť jej pohlavie.
"Budeš Black!" vyhlásil som, keď som zistil že je to chalan. Spokojne som si lahol a Black mi vyliezol na hruď. Posadil sa a uprene mi pozeral do očí.
"Mňaaau." zamraučal a ja som sa zasmial. V jeho očiach bolo vidieť že je hladný.
"No poď." zložil som si ho z hrude a postavil som sa s posteľe. Prešiel som k dverám a otvoril som ich. Black hneď zoskočil s posteľe a vybehol z dverí. S úsmevom na perách som ho nasledoval.
"Tuto Black." ozval som sa keď šiel stále rovno. Zastal, otočil sa a dobehol ku mne. Vošli sme do kuchyne a ja som začal hľadať malú misku. Keď sa mi ju podarilo nájsť, tak som s chladničky vytiahol mlieko a nalial som ho do misky. Trošku som ho zohrial a hneď som misku položil na zem. Black hneď začal piť a mňa napadlo že mu dám troška salámi a zajtra mu pôjdem kúpiť jedlo pre mačky. Z chladničky som vytiahol salámu a nakrájal som ju. Všimol som si, že Black ma uprene pozoruje. Usmial som sa a Black si oblízol ústa. Zasmial som sa a salámu som mu hodil do prázdnej misky. Kým Black jedol, ja som odložil salámu a zamieril som do svojej izby. Dvere som nechal mierne pootvorené a ja som sa zvalil na posteľ. Zavrel som oči a o chvíľu som započul vrzgot dvier.
"Chris?" šepol otec.
"Hmm?" zamumlal som.
"Kde je ten kocúr?" spýtal sa otec a ja som počul malé lapky. Prehla sa posteľ a na hruď sa mi uvelebil Black.
"Black je tu." usmual som sa zo zavretými očami. Počul som otcovo uchechtnutie a následne zavrel dvere. Ja som sa stratil v ríši snov.
-Medzi oblakmi- Pohľad Clida
*After school*
"Takže ideme sa pozrieť na výsledky." ozval sa Lukas a my sme prikývli. Lukas vytiahol mobil a spustil preteky."Ježiši! Mean je posledný!" vypískol Will a začínal byť v strese. Uchechtol som sa.
"Môj Toxín je druhý." výťazoslávne som sa usmial.
"Ale môj Botox vedie." zaškeril sa Elliot.
"Môj Feling je predposledný." šepla smutne Lil.
"Neboj kočka, ty medzi ľudí nepôjdeš. To iba Will." zasmial som za a objal som Lil okolo bokov.
"Pusť ma ty úchylák!" vyštekla a hneď sa všetky oči presunuli na mňa. Lukas ma priamo pohľadom vraždil. Na sucho som preglgol a pustil som ju. S úškrnom na tvári sa ku mne otočila a prezrela si ma.
"Si nejak bledý. Je ti dobre?" spýtala sa výsmešne, ale mne začínalo byť vážne zle. Zakýval som hlavou do strán a urobil som tri kroky dozadu. Lil nechápavo zdvihla obočie a mna naplo. Zvrtol som sa na päte a rozbehol som sa ku kraju budovy. Keď už som bol pri kraji, padol som na kolená a vykoli som sa. Sťažka som dýchal. Na pleci som pocítil niečiu ruku.
"Si v pohode?" šepla ustráchane Lil.
"Nie." vypadlo zo mňa a znova ma naplo.
"Bože, čo ja s tebou teraz budem robiť?" šepla ustráchane a tvár mi chytila do dlaní. Natočila ju svojím smerom a vyplašene mi hľadela do očí. Pohladil som ju po tvári.
"Kočka, to predýcham." šepol som a prudko som sa otočil Lil chrbtom. Naplo ma a ja som začal vracať. Na chrbte som pocítil jej teplú dlaň.
"Bude dobre." šepla ustráchane a podala mi jej fľašku v ktorej bola voda.
"Dík." šepol som a z vrecka som si vytiahol servítky. Utrel som si ústa a následne som si ich vypláchol vodou. Pomaly som sa postavil a vďačne som sa na ňu usmial.
"Hrdličky! Poďte sem! Momentálne prehráva Toxín!" vykríkol Elliot a ja s Lil sme sa rozbehli naspäť. Sledovali sme obrazovku mobilu. Preteky skončili a vyhlásili miesta.
"Môj Feling je druhý!" výťazoslávne sa usmiala Lil.
"Môj Mean je tretí." zaškeril sa Will.
"Môj Stelerk je prvý." výťazne zahlásil Lukas.
"Už iba na vás zostalo, kto vyhral, alebo prehral." šepol Lukas. Prezeral výsledky a vystrašene k nám zdvihol hlavu.
"Anjel na poslednom mieste je..."
____________________________________
Preskočila som limit 1000 slov -.- (na obrázku je Chrisov kocúr, Black)Komentujte, lebo neviem či sa vám to páči O.O
Ps: Sorry za chyby :D
YOU ARE READING
Zamilovaný Do Anjela
RandomElliot je Anjel a žije v oblakoch. Anjeli majú svoje pravidlá: 1. Nesmú sa ukázať medzi ľudmi 2. Nesmú sa zamilovať do človeka Za toto je jediný trest. Trest smrti. Čo ak sa Elliot pokúsi porušiť pravidlá? Ako to s ním dopadne? To sa dozviete iba a...