Ráno
Hneď som sa obliekol a bez čakania som vybehol s izby. Vo vrecku mi zavybroval mobil. Vytiahol som ho a prečítal som si správu.Lukas: Čakáme ťa v kuchyni
Usmial som sa sám pre seba a znova som zakopol, tentokrát kôli mobilu. Padal som dole schodmi, vlastne som sa kotúľal. To iba mobil sa preletel a dopadol s rachotom na zem. Všetci sa dovalili na chodbu a začali sa smiať. Zamračene som ich sledoval.
"M-ňa tu dr-bne." vypadlo pomedzi smiech s Lil.
"Ha-ha-ha." odsekol som ironicky a postavil som sa. Oprášil som si svoje čierne skinny a zdvihol som si rozpadnutý mobil zo zeme. Poskladal som ho a ostatných som prepálil pohľadmi. Bez slova som ich obišiel a prešiel som do kuchyne.
"Ta-k pre-páč, ale ten tv-oj výraz keď, keď si le-tel dole." smial sa Clide. Prudko som sa otočil a prstom som mu šťuchol do hrude.
"Počuj, keď chceš, môžeš si to ísť vyskúšať." zavrčal som a Clide sa prestal smiať. Zdvihol ruky nad hlavu na znak že sa vzdáva.
"No veď preto." zavrčal som a otočil som sa mu chrbtom. Na stole som už mal nachystané raňajky, takže som si sadol na stoličku a vzal som si rožok s nuttelou. Do kuchyne vošli aj ostatný.
"Ozaj, ja už sa neviem dočkať večera." zasmial sa Clide a v tedy do kuchyne napochodoval Ash.
"Čo je večer?" spýtal sa. Začal som sa smiať.
"Večer je denná doba po západe slnka, od začiatku súmraku do noci. Tvoria ho večerné hodiny." predniesol som a znova som sa začal smiať. Pridali sa ku mne aj ostatný.
"Agrhh..." zavrčal Ash a ja som nad ním mávol rukou.
"Deti ponáhlajte, lebo nestihnete školu." dobehla mama do kuchyne.
"Pani Winslayová, chcem vám niečo ukázať. Poďte sem." ozvala sa Lil s úškrnom na tvári a mama k nej podišla. Lil jej ukázala nejaké video a mama sa začala smiať.
"Už za-se?" vypadlo z nej pomedzi smiech. Nechápavo som ich sledoval.
"Dobre, dobre. Už, už som kľudná." prestala sa mama smiať, ale kútiky úst jej stále cukali.
"A ako ste to mysleli s tým zase?" spýtal sa Will.
"Už dva krát takto spadol. No, len nie tak pekne ako dnes." povedala mama a všetci vybuchli do smiechu. Naštvane som dojedol posledný rožok, vstal som a opustil som kuchynu. Po schodoch som sa vrátil do izby a vzal som si tašku. Vrátil som sa dole a prešiel som k vchodovým dverám.
"Hej! Nečakám na vás, tak ponáhlajte!" zvrieskol som a všetci vybehli s kuchyne. V rýchlosti som otvoril dvere a vyletel som von. Všetci ma následovali a ja som sa zo smiechom presúval k škole.
-Na zemi- Pohľad Christiana
Zobudilo ma mňaukanie a pohyb na mojej posteli. Zasmial som sa a rozlepil som oči. Môj pohľad sa stretol s tým Blackovým. Zliezol zo mňa a ladne skočil na zem. S úsmevom na tvári som vstal a pretrel som si oči. Podišiel som k dverám a otvoril som ich. Black sa rozbehol do kuchyne a ja som išiel pomaly za ním. Vošiel som do kuchyne a Black už čakal pri miske. S úsmevom na tvári som mu do misky nalial studené mlieko."Dnes ti pôjdem kú-"
"Ahoj Chris." pozdravil ma otec s taškami v rukách.
"Ahoj? Čo to tam máš?" ukázal som na tašky a otec ich vyložil na stôl.
"Bol som ako správna mama nakúpiť." pochválil sa a pyšne vystrči hruď, po ktorej sa dva krát udrel rukou. Spustili sme hlasný smiech. Zotrel som si slzy s kraja oka a podišiel som k taškám. Vyberal som odtiaľ nákup a ukladal som ho. Najviac ma však prekvapilo, že som našiel granule.
"Ocii? Tieto sú pre Blacka?" spýtal som sa s granulami v rukách. Otec prikývol a ja som sa usmial. Dovykladal som nákup a Blackovi som do misky nasypal granule.
"Keď do zješ, nájdeš ma v izbe." povedal som Blackovi a pohladil som ho po hlave. Odišiel som s kuchyne.
"Chris?" zastavil ma otec na chodbe.
"Áno?" otočil som sa k nemu.
"Na." podal mi nejaké buchty alebo čo.
"Daj si." usmial sa na mňa a ja som si s úsmevom sáčok vzal. Otočil som sa na päte a zamieril som do izby. Zvalil som sa na posteľ a zo sáčku som si vytiahol jednu buchtu. S chuťou som sa do nej zakusol. Prežúval som a odkusoval znova, až pokiaľ som ich nezjedol. V tedy zavŕzgali dvere a do izby vošiel Black. Vyskočil na moju posteľ a hneď zamieril ku mne. S úsmevom na perách som ho pozoroval. Prešiel na moje brucho, až k mojej hrudi a na krku si ustlal. Začal som ho hladkať po hlave a on iba spokojne priadol. Začal vystrkovať drápy a masíroval ma nimi. Sem-tam som sykol, keďže ich zaryl hlboko.
"Idem do práce Chris, maj sa." ozval sa spoza dverí otec a ja som počul kroky. Zrazu sa zabuchly vchodové dvere. S úsmevom na perách som začal zaspávať, až som sa stratil v sne...
***
Zobudilo ma cinknutie mobilu. Otvoril som oči a obzrel som sa po izbe. Black spokojne odfukoval na mojom krku a mobil ležal na nočnom stolíku. Natiahol som k nemu ruku a vzal som ho. Odblokoval som ho a otvoril som správu.Otec: Chris, prídem až zajtra poobede, nakopila sa mi práca a musím odbehnúť do druhého mesta niečo vybaviť... Prepáč
Mykol som nad tým plecami a mobil som zablokoval. Hodil som ho na na nočný stolík a Blacka som zo seba zložil na posteľ. Iba sa pomrvil, ale spal ďalej. Zo skrine som si vytiahol čisté čierne skinny a biele tričko. Vzal som si čisté boxerky a prešiel som do kúpeľne. Zhodil som zo seba veci a nahý som vošiel do sprchy. Spustil som teplú vodu a jej kvapôčky som nechal stekať po mojom tele. Do rúk som vzal kiwi sprchový gél a trochu som si dal na ruku. Rozotrel som si ho po celom tele a následne zmyl. Vzal som si marhulový šampón a trochu som si dal na vlasy. Rozotrel som si ho po vlasoch a vmasíroval do pokožky. Zmyl som ho a vyšiel som zo sprchy. Usušil som sa a obliekol som sa. Vlasy som si vyfénoval a upravil. Vyšiel som s kúpeľne a skontroloval som čas. 19:43, najväčší čas vyraziť na prechádku. Mobil som si strčil do vačku a vyšiel som s izby. Prešiel som do kuchyne a Blackovi som do misky nalial mlieko.
____________________________________
Ľudia, baví vás to? O.O ak nie, ja kľudne vydám inú knihu a túto stiahnem...
ESTÁS LEYENDO
Zamilovaný Do Anjela
De TodoElliot je Anjel a žije v oblakoch. Anjeli majú svoje pravidlá: 1. Nesmú sa ukázať medzi ľudmi 2. Nesmú sa zamilovať do človeka Za toto je jediný trest. Trest smrti. Čo ak sa Elliot pokúsi porušiť pravidlá? Ako to s ním dopadne? To sa dozviete iba a...