16. Časť (13+...)

602 30 14
                                    

Pohľad Elliota

Je mi ho ľúto. Pevnejšie som ho objal a cítil som ako sa roztriasol. Začal vzlikať, tak som ho začal hladkať po vlasoch.

"T-ty ma určite nemáš rád. Hral si sa s-so mnou, tak ako všetci..."

"Čože?"

"Len si ma využíval! Nenávidím ťa!" kričal a snažil sa vytrhnúť z môjho objatia.

"Chris, ukľudni sa..."

"Nie! Nedotýkaj sa ma! Všetci ste falošný, všetci ma klamete! Ne haj ma na pokoji!"

"Nenechám!"

"Prečo?! Trpel som dosť!"

"Pretože ťa milujem!" zakričal som a on sa prestal vzpierať. Na novo sa rozplakal. Podlomili sa mu kolená, ale ja som ho držal. Opatrne som sa s ním zosunul na chladnú zem a posadil som si ho na stehná. Objímal som ho a jednou rukou som ho jladkal po chrbte. Chris už prestal plakať, iba trhane dýchal.

"N-nemiluješ, n-nikto nemiluje odpad a-ako som ja, všetci sa mi vyhýbajú, j-jediné na čo ma používajú j-je boxovací mech... U-udri ma... Udri ma a v-vypadni." šepkal roztrasene. Povzdychol som si a pobozkal som ho do vlasov.

"Naozaj ťa milujem. V tomto by som neklamal." zašepkal som a pevnejšie som ho objal. Smrkol a pozrel mi do očí. Tie jeho boli plné bolesti, strachu a smútku. Pohladkal som ho po tvári a zľahka ho pobozkal na pery. Keď som sa odtiahol od jeho pier, svoje čelo som oprel o to jeho a nadviazal som očný kontakt.

"Ver mi... Naozaj ťa milujem, ja ťa neklamem, ja nie som ostatný. Nezabúdaj že ja som nadprirodzená bytosť, som Anjel." šepkal som a pozeral som mu do očí.

"J-ja viem... Prepáč..." zašepkal a zľahka ma pobozkal.

"To nič. Mal by si ísť domov, inak prechladneš. Tieto noci bývajú chladné."

"Čo ty?"

"Ja to zvládnem aj vonku."

"Nie... Pôjdeš so mnou a je mi jedno čo mi na to povie matka." povedal rozhodne. Iba som prikývol. On začal vstávať, samozrejme opatrne a hneď po ňom som vstal ja. Oprášil som sa a natiahol som ku Chrisovi ruku. Nedôverčivo na ňu pozrel, ale potom sa jej chytil. Preplietol som si s ním prsty a povzbudivo som sa naňho usmial. Chris sa slabo usmial a spolu sme sa pohli k jeho domu. Išiel blízko mňa, čiže mi veril. Keby mi neveril, nedržal by ma za ruku a určite by nebol takto blízko mňa.
Keď sme vošli do jeho domu, všade bola tma. Chris zažal svetlo v chodbe a ja som za nami zabuchol dvere. Zdalo sa, že tu nikto není, takže sme prešli priamo do Chrisovej izby.

"Idem si dať ešte rýchlu sprchu, prosím počkaj tu na mňa." povedal a chcel odísť, ale ja som si ho pritiahol k sebe.

"Môžem si dať sprchu s tebou?" zašepkal som potichu. Chris sčervenal a odvrátil pohľad. Na sucho preglgol a prikývol. Usmial som sa a začal som ho ťahať do kúpeľne. V kúpeľni som si ho pritiahol k sebe a pobozkal som ho. Začal som sa vyzliekať a on sa mi otočil chrbtom. Nahý som vošiel do sprchového kúta, pustil som teplú vodu a čakal som na Chrisa. Ten vošiel chvíľu po mne a svoj úd zakrýval rukami. Pohľadom skákal všade, len nie na mňa. Prezrel som si ho. Bol moc chudý, zdalo sa mi že mu trčia kosti. Povzdychol som si a chytil som mu ruky. Chris na mňa pozrel a sčervenal. Ja som sa iba usmial a ukradol som si od neho jeden bozk.

Zdalo sa mi, že sa uvolnil a ruky nechal voľne pozdĺž jeho tela. Svoje ruky som presunul na jeho boky a bozk som prehĺbil. Pritiahol som si ho bližšie k sebe a jeho telo som natlačil na to moje. Naše údy sa obtreli a obaja sme vzdychli do bozku. Chris sa odomňa poodtiahol a ruky presunul na moju hruď.

"E-Elliot? Z-zbavíš ma panictva?" zašepkal a sčervenal. Zostal som prekvapený, ale prikývol som. Znova som ho pobozkal, tento krát vášnivejšie a hladnejšie. Jednou rukou som ho objal okolo pása a druhou som skĺzol k jeho zadočku. Prstom som sa dostal k jeho vstupu a chvíľu som po ňom iba prechádzal. Odtiahol som sa od Chrisovích pier a presunul som sa na jeho krk, ktorý som začal obsypávať bozkami. Prstom som zatlačil na jeho vstup, na čo reagoval zakňučaním. Nohou som sa obtrel o jeho tvrdý úd a on vzdychol. Jazykom som zišiel na jeho bradavky a pár krát som ich obkrúžil. Prstom som vošiel doňho a on sa na mňa viac natlačil.

"J-je to divné a n-nepríjemné." ozval sa Chris. Pousmial som sa a zišiel som nižšie, až k jeho údu. Pozrel som hore na Chrisa a on sa červenal. Uchopil som jeho úd do ruky a jemne som ho stlačil. S Chrisovích úst sa vydral tichý vzdych, čo ma potešilo. Rukou som pomaly začal pomaly pohybovať, na čo Chris reagoval vzdychaním. Prstom, čo bol v ňom, som začal pomaly pohybovať. Jeho vzdychy ma vzrušovali a mal som pocit že sa dlho neudržím, aj keď sme iba na začiatku. K jeho vstupu som priložil aj druhý prst a znova som zatlačil. Chris sa stiahol, takže to nešlo.

"Uvoľni sa..." šepol som a olízol som špičku jeho údu. Chris vzdychol a v tedy sa uvolnil. Rukou som začal pohybovať trochu rýchlejšie a do jeho vstupu som zatlačil aj druhý prst. Chris premiestnil svoje ruky na moje ramená a nechty zaťal do mojich pliec. Znova sa stiahol okolo mojich prstov a bolestne zaskučal. Vsal som špičku jeho údu a on vzdychol. Jazykom som po nej rôzne prechádzal a on sa začal uvoľňovať. Prstami som opatrne pohol a z jeho hrdla sa vydral vzdych. V duchu som sa nad tým pousmial a prstami som začal pohybovať. Chris znova zaťal nechty do mojich pliec, ale nie bolesťou, skôr slasťou.

Vzdychal a prirážal na moje prsty. Začal som byť nadržanejší než pred chvíľou a už som chcel byť v ňom. Prsty som začal rôzne rozťahovať a jeho úd som zatiaľ pohlcoval (wtf? Asi fetujem XD) Vstúpil som doňho tretím prstom. Jeho úd som mal v ústach až po koreň, takže som začal pohybovať hlavou. Najprv pomaly a potom rýchlo. Dlho to teda nevydržal, hlavne keď som prstami narazil na jeho citlivé miestečko. Všetko som prehltol a vytiahol som z neho prsty. Jeho úd som si vytiahol z úst a vstal som. Usmial som sa na Chrisa, ktorý sa červenal. Vypol som vodu a odtiahol som ho k posteli.

Na posteli to bude určite pohodlnejšie než v sprchovom kúte, kde je málo miesta a dokonca si tam môžte nejako ublížiť. Opatrne som ho zvalil na posteľ. Rukami som sa zaprel pri jeho hlave a venoval som mu bozk. Viac som mu roztiahol nohy, ktoré som si vyložil na plecia. Svoj vzrušený úd som priložil k jeho vstupu a opatrne som zatlačil. Sledoval som jeho tvár, ktorá sa skryvila v bolestnej grimase.

"Uvoľni sa..." zašepkal som a uchopil som jeho úd do ruky. Pomaly som ňou začal pohybovať, zatiaľ čo jeho hruď som obsypával bozkami. Keď sa uvoľnil, vošiel som doňho špičkou môjho údu. Chris zavzdychal a zavrel oči. Nadýchol sa a vydýchol. Zatlačil som a ocitol som sa v ňom hlbšie. Keď už som v ňom bol celý, počkal som kým si zvykne. Vyzeral v poriadku aj keď sa mu v očiach leskli slzy. Po asi piatich minútach prikývol a ja som sa v ňom opatrne pohol. Chris sykol a ja som si kusol do pery. Začal som sa v ňom opatrne pohybovať a jeho bolestná grimasa mizla. Začal potichu vzdychať a ja som prirážal trocha silnejšie. Chris svoje ruky presunul na môj chrbát, kde ma niekoľko krát poškrábal. Vzdychal nahlas, dokonca prirážal proti mne. Tiež mi uniklo pár vzdychov. Začal som prirážať rýchlejšie a onedlho som narazil na jeho citlivé miestečko. Neustále som naňho prirážal, až sa Chris spravil. Stiahol sa, ale mne to nestačilo, musel som ešte niekoľko krát priraziť, než som doňho vyvrcholil. Vyšiel som z neho a zvalil som sa vedľa neho. Vydýchavali sme sa objala a ja som ho chytil za ruku.

"Milujem ťa." šepol som.

"Aj ja teba..."
Po asi chvíli ticha som vstal a Chrisa som vytiahol na nohy.

"Poďme sa umyť." zamumlal som a on iba unavene prikývol. Začali sme kráčať do kúpeľne, kde sme vošli do sprchy. Pustil som teplú vodu a začal som ho umývať. On sa o mňa iba unavene opieral. Prstami som zašiel k jeho vstupu. Vnikol som doňho dvoma prstami a roztiahol som ich. Chris vzdychol a ja som ho rýchlo doumýval. Osušil som nás a Chrisa som odtiahol do izby, kde som naňho natiahol boxerky. Tiež som so jedny obliekol a zalahol som k nemu.

"Dobrú." šepol som a pobozkal som ho na čelo.

"Dobrú..."

__________________
Pardon za oneskorenie, ale naozaj som nemala nápady...
Do konca mi chýbajú už asi iba dve kapitoli, uvidím ako mi to výde...

Btw, chcete Happy End, alebo Sad End? Alebo vám napíšem oboje?

Zamilovaný Do AnjelaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt