-On

450 36 1
                                    

-Medzi oblakmi- Pohľad Elliota
"Máme všetko?" spýtal som sa.

"Myslím že hej, ideme ku mne." povedal Will a všetci sme opustilu moju izbu. Pomaly sme zišli schody.

"Mami! Budem spať u Willa! Maj sa!" zakričal som a všetci sme sa rýchlo presunuli k vchodovým dverám. Otvorili sme dvere a vyleteli sme von.

***
Keď sme doleteli pred Willov dom, vleteli sme dnu a zložili sme batohy.

"Okay, teraz čo?" spýtal som sa a zamieril som do obývačky.

"Budeme pozerať telku." navrhol Will a hodil sa na gauč. Hneď vedľa neho sa zložil Lukas, takže ja som si sadol na fotelku. Na mobile som si nastavil budík a nejako som si uložil hlavu. Netrvalo dlho a zaspal som.

***
Zobudil som sa tesne pred budíkom. Pretrel som si oči a obzrel som sa po obývačke. Pohľad sa mi zasekol na Lukasovi a Willovi. Lukas mal ruku prehodenú cez Willove plecia a Will spal na jeho hrudi. S diabolským úškrnom som si ich odfotil do mobilu a hneď mi začal zvoniť budík. Nešikovne som odskočil a spadol som na zem. Lil vyskočila na nohy a obzerala sa. Ja som stále sledoval Willa a Lukasa. Ukázal som na nich prstom.

"Hej. Hej, vy tam. Vy hrdličky, vstávame." zasmial som sa a pomaly som vstal. Will a Lukas sa začali prebúdzať. Willovi padla hlava na Lukasove kolená.

"Ešte chvíľu mama." zamumlal a chcel spať ďalej, ale Lukas sa nahol k jeho uchu a niečo mu pošepkal. Will v sekunde vyskočil na nohy a zostal červený. Lukas sa zo smiechom postavil.

"Ideme?" spýtal sa a ja som prikývol. Prešli sme do chodby a rýchlo sme sa obliekli a obuli. Nám Anjelom zima není. Otvorili sme vchodové dvere a vylietli sme von. Leteli sme k našej budove. Keď sme tam doleteli, všetci pristáli okrem mňa.

"Dobre, idem na to." šepol som.

"A ozaj, nezabudni urobiť fotky, aby sme si boli istý, že si tam bol." zasmial sa Clide a ja som ho prepálil pohľadom. Síce ma nevidel, ale cítil ho.

"Idem." povedal som a začal som letieť dole. Budovy boli každou chvíľou väčšie a ja som sa k nim blížil čoraz rýchlejšie. Preletel som pomedzi budovy a omylom som do jednej vrazil krídlom. Stratil som rovnováhu a preletel som oknom do nejakej izby. Ostré črepy sa mi zaryli do krídel a chrbta. Moje tričko presakovalo krvou a ja som ležal na malej posteli. Zrazu do izby vbehla čierna mačka a hneď za ňou nejaký chalan. Sykol som a chalan zostal prekvapene stáť v posteli.

"A som v riti." šepol si chalan. Nechápavo a zároveň bolestne som naňho pozrel. Moje viečka oťažievali, až som sa na koniec stratil v tme...

Pohľad Christiana
Ležal na mojej posteli. Chalan s krídlami. A najhoršie je, že mi rozbil okno a zakrvavil posteľ.

Sťažka som si vydýchol keď som si všimol že omdlel. Mám ho nechať umrieť, alebo ho mám zachrániť?

Pomaly som zamieril k posteli na ktorej ležal. Black ho pozoroval zo zeme.

Dotkol som sa jeho pleca a jemne som ho šťuchol, no ním ani nehlo. Vzdychol som si a pomaly som začal zo zeme zberať črepiny.

Nahádzal som ich do koša a presunul som sa na posteľ. Toho chalana som presunul na zem na brucho, tak aby sa mu črepy nezaryli hlbšie.

Vzal som obliečky a paplón s postele a vyhodil som ich na chodbu. Na posteľ som si dal čisté obliečky a palón.

Otočil som sa k tomu chalanovy. Stretol som sa s jeho čiernymi očami. On ma pozoroval! Zarazene som stál na mieste.

Zamilovaný Do AnjelaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ