Bölüm 4

296 26 3
                                    


Uyandığımda beyaz bir tavanla karşılaştım.Nerede ve ne olduğunu anlamaya çalışırken dün olanlar aklıma geldi hızla yattığım yerden doğrulunca başıma birden çatlıyacakmış gibi bir ağrı girdi tekrar uzanıp kendime bir kaç saniye tanıdıktan sonra tekrar kalktım.Etrafımı incelediğimde bir odada olduğumu gördüm etraf beyaz ve kırmızı renklerde döşenmişti ama asıl sorun burası değil benim burada ne işim olduğuydu. Hızla kapıya koşup kulpunu çevirdim ama tabii kide açıldığını gösteren çıkırt sesi gelmemişti kapıya yumruklarımı geçirmeye başladım sonra kapının ardından birisi kapıyı açtı içeri bi adam girdi.

"sen kimsin LAN"
"Sevgilin"

"Hahaha ne kadar da komik gerizekalı " diyerek yanına yaklaştım ve karın boşluğuna sert bir tekme geçirdim ama pek bi işe yaramadı hemen ardından bir adam gelip beni kollarimdan yakalamaya çalıştı ama sadece çalıştı çünkü geldiği anda
Kollarından kavrayıp duvara doğru içtim adamın yüzü duvara carpmasiyla küt diye bir ses duyuldu sanırım burnu kırılmisti adam acıyla bağırıyordu sonra sinirlenmis olacakki üzerime gelmeye kalkti ana yanındaki gerizekalı eliyle dur işareti yaptığı an durdu ve bir adım geri çekildi
"Ah ama böyle yaparsan seni odaya kilitlemek zorunda kalırım canım eğer burada kilitli kalmak istemiyorsan uslu bi kız ol ve sözümü dinle"
Yüksek sesli bir kahkaha attım "uslu bi kızmi Hahahaha ben mi? Guldurme beni şimdi ya sen önümden cekilirsin yada ben seni çekmesini bilirim!"
"Demek ugrastiricam seni diyosun tamam sen bilirsin" dedikten sonra odada dan çıktı ve kapıyı kilitledi normal biri olsa kapıyı yumruklayarak bağırıp çağırır ama ben nasıl olsa buradan çıkacağım ya kendi yollarımla yada emre yardımıyla çıkıcam bu yüzden rahattim kendini üçlü koltuğa bırakıp nasıl çıkacağımin planını yapmaya koyuldum. Bu sırada alt kattan silah sesleri gelmeye başladı hemen pencereye koşup ne olduğunu anlamaya çalıştım pencerede Emre'nin ve bizim adamlarin arabalarını görünce rahatladım. Plan yapmama gerek kalmamıştı Emre zaten beni bulmuştu. Hala pencereden bakmaya devam ederken birden odanın kapısı açıldı ve içeriye beni kaçıran gerizekalı girdi girer girmez üzerime atlayıp kafama silah dayadi saniyeler sonrada da kapıda içeriye emre girdi pardon pardon resmen uçtu ve bağırmaya başladı "ulan şerefsiz melisin kılına zarar gelirse senin olmayan beynini dağıtırim"
"Merak etme önce ona sonra kendime sıkarak birlikte gidicez" dedi ve ben bunu duyduğum an kahkahayi bastım ikiside bana deliymisim gibi bakarken aklımdan geçeni açıklama ihtiyacı duydum " Nee çok klişe değilmi?" dedim ve adamın boşluğundan yararlanıp elindeki silahı aldım ve Emre'nin de adama Sıkmasiyla adam yere yığıldı Emre"Ali Sönmez 3 yıldır sana platonik birisi belki olurdu ha keşke oldurmeseydim" diyerek dalga geçti "ahh çok gerizekalı ydi isim olmaz diyerek odadan çıktım arkamda duyduğum adım sesleri ile Emre'nin de arkamdan geldiğini anladım dışarıya çıkıp evrenin arabasına doğru ilerleyin yolcu koltuğuna bindim emre de sürücü koltuğuna binip arabayi çalıştırdı "nereye gidiyoruz"diye sordu "depoya bir kaç adam dövup kendime gelmem lazım" dedim. Depoya vardığımda 2 adam sandalyeye bağlanmıştı suçları ne diye sordum içerideki adama birisi bana hiç yabancı gelmiyordu sonra adamımız söylediği ile sinirlerin tepeye çıktı .........

GÜZEL MAFYA (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin