AZRA'DAN
Kaç gündür Melis le görüşememiştim ve ona kendimi af ettirememiştim. Bunun verdiği rahatsızlıkla daha fazla duramadım ve ceketimi alıp dışarı çıktım.Sanırım ilk defa bu kadar uzun süre ayrı kalıyorduk Melis le.Bahçe kapısından çıkıp arabama atladım ve o an Melis in kaldığı yerin adresini bilmediğimi farkettim. Aklıma Emre den öğrenebileceğim geldi ama Emre yi arayıp aramamak arasında karar veremiyordum onun sesini duyduğumda cevap verebileceğimden pek emin değildim.Ama sesini de duymak istiyordum ve bu benim için iyi bir bahane olabilirdi. Hemen telefonumu çıkarıp Emreyi aradım. Çok geçmeden aramamı yanıtladığında ne diyeceğimi bilemediğimden sessiz kaldım ve onun sesinden kendi ismimi söylemesini dinledim.
-Alo Azra?
-Efendim? dememle kızarmam ve onun gülüşünü duymam bir oldu ne kadar da salaktım hem çocuğu ben arıyordum hemde efendim diyordum.Hemen toparlamak için lafı toparlamaya çalıştım.
-Ay pardon yani şey diyecektim onun için aramıştım. hıh işte benim toparlamam da ancak bu kadar olurdu iyice rezil olmuştum keşke mesaj atsaydım ne diye arıyosam?
-Ne oldu Azra önemli bir şey mi oldu? al işte saçmalama mı kötü bir şey olmasına yormuştu hiç değilse heyecanlandığımı anlamadı.
-Yok yok bir şey olmadı ben senden Melis in adresini istiyecektim de. dedim
-Hıı anladım. Hani sizi geçenlerde bıraktığım bi alışveriş merkezi vardı ya ........ sokağındaki hatırladın mı?
-Evet hatırladım
-işte o alışveriş merkezinin iki sokak arkasında. Melis e gideceksen istersen ben bırakayım seni? ne demeliydim? şimdi olur desem yine yanında saçmalıyacaktım ve durumumu daha da batıracaktım ama olmaz demek de istemiyordum hem içimde bir taraf beni bırakmak istediği için seviniyordu telefonda benden bir cevap beklediği aklıma gelince hayır gerek yok demek için ağzımı açtım ama düşündüğümle ağzımdan çıkan ne yazık ki bir olmadı
-O-lur. off kekelemiştim bir de iki kat rezillik kendimi biyerlerden atmak istiyordum.
yine kendince gülüp
-Tamam yakınım zaten 5 dakika ya aşağı in . dedi
-Tamam diyerek hızla telefonu kapattım. yüzüne kapatmıştım ama ne yapayım bu tipten kurtulabilmem için yalnızca 5 dk m vardı. kendimi hemen odama atıp dolabıma koştum Allahtan kombinlerimi önceden hazırlayıp da dolabıma koyuyordum yoksa 5 dk ye hayatta hazır olamazdım hemen üzerime lacivert tek omuz bir t-shirt altıma da siyah tayt giydim ayakkabı olarak siyah convers giyip aşağıya indim.Neyse ki makyajla uğraşmaya hiç gerek yoktu her sabah evden dışarıya çıkmayacak olsam da alışkanlıktan yapardım. Aceleyle evden çıkarken son anda çantamı,anahtarımı ve telefonumu da alıp kendimi dışarıya attım. Bahçe kapısında Emre'nin siyah audi sini gördüm bi an panik yaptım acaba çok mu beklettim diye ve sonra kendime kızdım resmen biyerime motor takıp hazırlanmıştım ama hala acaba beklettim mi? diye düşünüyordum.
Arabaya bindiğimde Emre ye dönerek selam verdim ve sormaktan da kendimi alıkoyamadım.
-Merhaba çok bekletmedim değil mi?
-Yoo şimdi geldim zaten acele etmeseydin işim yoktu nasıl olsa bekleyebilirdim. dedi
-Acele etmedim (büyük yalan) zaten Melis in yanına gitmek için hazırlanmıştım. diyerek gülümsedim.
-Hıhı. Hafif bir tebessümle pek inanmayan bi tonda karşılık verdiğinde duymazlıktan gelerek arkama yaslandım ve yolun bitmesini bekledim.
Akşam saati olduğundan yolda tek tük arabalar vardı.5 dakika daha süren bir yolculuktan sonra varmıştık. Araba Batıkan ın evinin önünde durunca Melis i kavga ederken gördüm ve Emre yi hiç takmayarak arabadan fırladım e bahçe kapısından içeri girerek Melis e yardıma koştum ve bağırdım;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL MAFYA (Düzenleniyor)
AcciónAilesini kaybedip babasının işini devralan bir genç kız. Fakat babasının yalnız bir işi yok! Gündüzleri Akay şirketlerinin başındayken akşam yer altı dünyasının başında. Melis in aldığı tehditler ve bazı olaylarda ciddi yaralanmaları sebebiyle ailes...