Kapitola 1.

1.3K 59 3
                                    

Nedělní odpoledne. Nudný~ jako vždy. Máma byla... Ani nevím kde je máma. Asi někde v baru jako každý odpoledne. Kde je můj biologický táta? Opravdu moc ráda bych tohle věděla~ ale nikdy jsem ho nepoznala a ani nechci. Máma říkala že nás opustil. No- jí těhotnou kvůli svojí manželce a tříletý dceři. Je to smutný. Ale realita. Moje máma se z toho sesypala ale já to beru jako- rána pěstí která vás připraví do života... Přemýšlím takhle často? Ano...

Před domem zastavilo vínové auto a z něj vystoupil muž. Svraštila jsem obočí ,,Kdo to je?" Pomyslela jsem si a seběhla dolů. Než stihl zaklepat otevřela jsem dveře ,,Potřebujete něco?" Zeptala jsem se a on se na mě díval. Prohlížel si mě. ,,Eh-" ztěžka polkl ,,Ty jsi- Stella?" ,,Ano" ,,Já- jsem tvůj táta." Podíval se mi do očí a já neměla slov. Chtěla jsem ho uhodit ale zároveň obejmout. ,,Já vím že nemám žádné právo tě o něco prosit ale- já a Beacon Hills tě potřebujeme" ,,Cože? Beacon Hills???" Nadechla jsem se ,,Chcete abych s vámi odjela pryč." Ujišťovala jsem se že jsem pochopila co tím myslí. ,,Ano" odpověděl. ,,Ne!" Chtěla jsem zabouchnout dveře ale to se nepovedlo ,,Stello- je mi líto že to musí být takhle" vzal mě za ruku a odvedl do auta...

,,Pokud jsi můj táta, proč by jsi mě ksakru unesl?!" Dveře zamkl takže jsem nemohla odejít. ,,Moje dcera- Allison. Zemřela a ty jsi moje jediné zbývající dítě jsi ty. Vycvičím tě a-" ,,Co??? Vycvičíš?!" ,,Jsem z rodiny Argentů- lovci". Nechápala jsem o čem to mluví. Ale možná je lepší žít s otcem kterého sice neznám ale vypadá to že se o mě zajímá víc než moje vlastní máma která se věčně opíjí...

Cesta byla dlouhá ale dojeli jsme před teď už náš dům. Odvedl mě do vyzdobeného pokoje. ,,Tenhle- pokoj býval pokojem Allison. Teď je tvůj" bylo vidět že je smutný. Sedla dívala jsem se kolem. V šuplících byly fotky a- zbraňe...

The Last Hope {DOKONČENO}Kde žijí příběhy. Začni objevovat