Kapitola 12.

449 45 5
                                    

Několik lidí začalo křičet a panikařit. ,,Co se stalo?!" Křikla jsem na Liama. ,,Nemám tušení." Řekl a vzal mě za ruku. ,,Vlčí oči nás z toho dostanou. Viděla jsem vlčíma očima a bylo to dost děsivý. Lidi běhali tam a zpátky, nevědíc o tom co se děje nebo kde jsou.

Někdo do mě vrazil a já spadla na kolena k bazénu. Cítila jsem jako by mě to k němu táhlo. Světla se rozsvítila a v bazénu bylo přes deset mrtvých. Začala jsem ječet. Ale tohle nebyl normální jekot. Byl to jekot Banchee. Lydie ke mě přiběhla a div taky nezačala řvát jenže to by tu zemřeli všichni.

Stiles, Scott a Isaac ke mě přiběhli a pomohli mi vstát. Scott pak vzal Lydii za ruku a odvedl někam dovnitř. ,,Kdo by tohle udělal?!" Zasténala jsem. ,,Nevím ale zjistíme to." Podepřel mě Isaac. ,,Jsi v pořádku?" Vyhrkl Stiles a já jen kývla.

Vevnitř už čekala Malia s Kirou a Liam s Hayden. ,,Dneska nikdo neopustí tenhle dům." Špitla Lydie a všichni si začali vymýšlet trapné výmluvy. ,,Řekla že zůstaneme!" Zavrčela jsem a v tu ránu byl klid. ,,Je to důležité. Nevíme jestli to, co je zabilo tam venku tu pořád je a -." Přerušila mě rána po které všichni nadskočili. Zpod gauče se vyhrabal Mason ,,Pardón! Zakopl jsem." Protočila jsem oči ,,Prostě buďme ve střehu." Dořekla jsem. ,,Rozdělíme se," pokračoval Scott ,,Liame a Hayden, obývák. Stilesi a Malio, kuchyň. Lydie a Mason běžte zabespečit hořejšek, Kira s Isaacem přední část zahrady a já se Stellou vyženeme všechny venku a budeme v tý zadní části. Rozumíme si?" Všichni přikývli a rozutekli se.

,,Tak běžte!" Popohnala jsem poslední skupinu lidí ,,Kiro, už jdou k bráně!" Křikla jsem a Kira si je přebrala. V křoví se něco mihlo a rozhodně to nebyla Prada (Lydiina čivava). Bylo to ohromné. ,,Scotte!" Sykla jsem a zatáhla ho do malého zahradního domku.

Začal fuňet. ,,Co je???" Zpanikařila jsem. ,,Já - já nevím! Nemůžu se ovládat!" Začal se přeměňovat. ,,Tak jo. Scotte. Soustřeď... Soustřeď se na můj hlas, dobře?" Začal se uklidňovat a zavřel oči. Zvládl to a ovládl se.

,,Jsi v pořádku? Scotte

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jsi v pořádku? Scotte...?" Políbil mě.

The Last Hope {DOKONČENO}Kde žijí příběhy. Začni objevovat