Kapitola 5.

633 54 2
                                    

Probudila jsem se a doufala že všechno co se stalo byl jen sen. Ucítila jsem svědivé pálení a nepříjemný pocit na ruce. V klidu jsem otevřela oči a tam seděl můj tá- strýček. Ano- zjistila jsem že Kate Argentová je sestra Chrise Argenta ale nechtěla mě tak mě prostě dala pryč. Takže se ukázalo že jsem Allisonina sestřenka. Každopádně mi obvazoval ruku ,,Co se stalo?" Zašeptala jsem ale pak jsem si vzpoměla na předešlý den a na kousanec od neznámého tvora...

Stiles mi na sebe dal číslo kdybych cokoliv potřebovala;

Já: ahoj
Stiles: ahoj Stello, jak ti je?
Já: už líp. Ruka i břicho jsou OK:)
Stiles: to je fajn. Třeba z tebe nic nadpřirozenýho nebude;)
Já: co když ano? Byl by to pro tebe problém?
Stiles: pro mě? Ani náhodou.
Já: a co Malia?
Stiles: nevím... Ještě se neozvala

Položila jsem mobil a zvedla se ale v bolesti jsem si sedla zpátky. ,,Pomalu" napomenul mě Chris. ,,Proč se o mě tak staráš když ani nejsem tvoje dcera a tvoje sestra ti udělala takový- věci?" Zvedla jsem k němu hlavu. ,,Připomínáš mi Allison. To ty doděláš práci kterou ona nestihla." Dořekl a odešel...

Po obědě jsem se sešla s Lydií. Řekla mi že měla sen- hrozný sen s mrtvými lidmi všude kolem. Zhluboka jsem se nadechla. ,,Lydie, jsi si jistá že ti- tvorové mají přijít dneska v noci sem do školy?" Kývla. ,,A proč si s tím šla za mnou?" ,,Cítím z tebe určitý žár. Moc kterou jsem ješte necítila- silnou moc." Odpověděla a odešla bez jakékoliv jiné informace...

The Last Hope {DOKONČENO}Kde žijí příběhy. Začni objevovat