Kapitola 6.

573 48 3
                                    

Je večer a já ještě pořád tvrdou ve škole s Kirou a Stilesem. ,,Kde jsou ostatní?" Zvedla jsem obočí. ,,Malia s Hayden a Scottem jsou někde v suterénu a Liam, Mason, Isaac-" ,,Kdo je Isaac?" Zamračila jsem se. ,,To je Allisonin přít- bývalý přítel." Odpověděla Kira. V chodbě něco zavrčelo. Couvla jsem ke Stilesovi a Kira vytasila svůj opasek. Ve chvilce se objevily rudé oči a Stiles omdlel což vyděsilo mě. Vytáhla jsem z kapsy nůž který jsem našla v Allisonině šuplíku...

 Vytáhla jsem z kapsy nůž který jsem našla v Allisonině šuplíku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Stello! Tvoje oči" zašeptala Kira. Viděla jsem rudě- rány se zahojily... Chtěla jsem... No- vraždit! Rozeběhla jsem se k (zřejmě) vlkodlakovi a vrhla se po něm- byla to žena. Byla to Kate Argentová. Moje máma!!! ,,Stello." Usmála se ,,To se podívejme. Cítím tu energii- tu moc!" Odhodila mě pryč. To už se po ní sápala Kira...

Přišel i Scott i Liam a dokonce i Malia. Začal souboj. Všechno to bylo ŠÍLENÉ! Nikdy bych neřekla že tohle všechno je pravda. ,,Dereku!" Zakřičel Scott a ve dveřích se objevil muž- očividně Derek Hale. Kate se usmála ,,Stellinko miláčku, tohle je tvůj tatínek." Zasmála se a vydala se chodbami. Všichni na mě a na Dereka chvíli překvapeně koukali- včetně mě A jeho...

The Last Hope {DOKONČENO}Kde žijí příběhy. Začni objevovat