Seděla jsem na zemi přesně na tom místě a s narudlýma očima hleděla do země. Moc jsem si přála uvědomit si co přesně se stalo. Přesněji- proč jsem viděla tragickou smrt mojí sestřenky, jak je možné že jsem jí viděla a co se to kruci děje?!
Stiles si sedl ke mě ,,Je mi moc líto co se stalo Allison." ,,Byl jsi u toho?" ,,Ne. Byl jsem posedlý duchem 'Nogitsune'." S překvapeným výrazem jsem hleděla do země. Ani jsem nevěděla proč jsem tak překvapená. Vdiť žijeme ve světě plným 'monster'. A já jsem teď jednou z nich.
Všichni byli tak trochu mimo. Lydia na mě zírala jako na bohyni, Scott s Issacem měli lítostivé výrazy a očividně si přehrávali Allisoninu smrt znovu... Znovu... A znovu, Malia byla opřená o zeď a měla hlavu v oblacích. Ostatní odešli.
Už to nešlo vydržet. Vstala jsem a vzala Stilese za ruku abych mu pomohla vstát ,,Odvezeš mě domů prosím?" Kývl a zvedl se.
Jeho auto bylo fakt roztomilý. Tehdy jsem si toho asi nevšimla protože byla tma. A byla jsem po útoku zvířete. Počkat- cítím hranolky? ,,Díky že tu pro mě jsi." Dotkla jsem se Stilesovy ruky a usmála se. Zvýšil se mu puls- tak nějak jsem to cítila. Asi další novinka mého nového já. ,.Jsi nervózní?",,Ne. Vlastně jo." ,,Proč?" ,,Protože jsi tu ty" na minutu jsme navázali oční kontakt.
Chtěla jsem akorát vystoupit ale on mě zatáhl zpátky. ,,Stello." Chvilku jsme na sebe jen koukali. Pak jsem si ho přitáhla k sobě a políbila ho.
ČTEŠ
The Last Hope {DOKONČENO}
FanfictionAllison Argentová je mrtvá. Chris Argent je zlomený a už mu nezbývá nic na světě. ALE~ pak si vzpoměl že Allison není jeho jediná dcera...